Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговые марки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 120
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Солощук М., Капінос М., Лерантович Е.
Назва : Право інтелектуальної власності на засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2008. - № 7. - С. 48-57. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2008/7). - ISSN 1608-6422
УДК : 347.77
Предметні рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
ТОРГОВЫЕ МАРКИ
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Уманців, Галина (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку Київського національного торговельно-економічного університету)
Назва : Методологічні засади обліку торговельних марок
Серія: Облік: теорія і практика
Місце публікування : Бухгалтерський облік і аудит: науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 3-10: табл. (Шифр Б13/2009/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 657.1:347.77
Предметні рубрики: Бухгалтерский учет
Торговые марки
Бухгалтерський облік
Торговельні марки
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: У статті досліджено методологічні підходи до формування інформації про торговельні марки в системі обліку відповідно до потреб управління та їх вартісної оцінки в процесі використання.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Білан О.В.
Назва : Застосування брендингу: переваги і недоліки
Місце публікування : Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640: Проблеми економіки та управління. - С. 231-235 (Шифр 06/Л 89-210967)
УДК : 339.166
Предметні рубрики: Бренды
Бренди
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прохоров-Лукін Г.
Назва : Поняття спорідненості (однорідності) товарів та/або послуг
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2010. - № 2. - С. 51-59. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2010/2). - ISSN 1608-6422
УДК : 347.77
Предметні рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Білан О.В.
Назва : Стратегія марки в секторі В2В
Місце публікування : Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 649: Логістика. - С. 3-8 (Шифр 06/Л 89-302013)
УДК : 339.166
Предметні рубрики: ТОРГОВЫЕ МАРКИ
ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Потоцький М.
Назва : Визнання недійсними свідоцтв на торговельні марки, що відтворюють об'єкти авторського права
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2010. - № 5. - С. 12-15. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2010/5). - ISSN 1608-6422
УДК : 347.77
Предметні рубрики: АВТОРСКОЕ ПРАВО
АВТОРСЬКЕ ПРАВО
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слободян С.
Назва : Поняття, значення та види товарніх знаків (торговельних марок)
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2010. - № 6. - С. 50-55. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2010/6). - ISSN 1608-6422
УДК : 339.166
Предметні рубрики: Товарные знаки
Товарні знаки
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чернобай О.
Назва : Визнання недійсним свідоцтв на торговельні марки, які конкурують з відомими фірмовими найменуваннями
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2010. - № 11. - С. 63-67. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2010/11). - ISSN 1608-6422
УДК : 347.77
Предметні рубрики: ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету)
Назва : Бренд держави: особливості формування національного бренду
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 52-54. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Доронін, Василь
Назва : Еволюція маркетингової політики на ринку вина України
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 29-31. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : 1 рис.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Формування ринку вина.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)