Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговые марки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 120
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Пустотін, В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит").
    Кількісні показники сили бренду / В. Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кількісні показники -- бренди -- показники бренду -- показатели бренда -- торгові марки -- количественные показатели -- бренды -- торговые марки
Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Овсяннікова, Ю.
    Огляд "топових" автомобілів і автосалонів / Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 64-67 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автомобілі -- ринки атомобілів -- автосалони -- автомаркетинг -- автомобили -- рынки автомобилей -- автосалоны -- менеджеры -- торгові марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- Mazda -- Toyota -- Honda Accord
Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Олейник, Е. С.
    Завоевание зарубежных рынков (упаковка и вопросы права интеллектуальной собственности) / Е. С. Олейник // Упаковка. - 2016. - № 1. - С. 19-23 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.404.3
Рубрики: Право
   Правова охорона інтелектуальної власності

   Правовая охрана интеллектуальной собственности

Кл.слова (ненормовані):
маркування продукції -- маркировка продукции -- об'єкти авторських прав -- объекты авторских прав -- упаковка продукції -- упаковка продукции -- немайнові права інтелектуальної власності -- неимущественные права интеллектуальной собственности -- малюнки на упаковці -- рисунки на упаковке -- фотографії на упаковці -- фотографии на упаковке -- персонажі аудіовізуальних творів -- персонажи аудиовизуальных произведений -- зображення фізичних осіб на упаковці -- изображение физических лиц на упаковке -- зображення предметів мистецтва -- изображение предметов искусства на упаковке -- об'єкти промислової власності -- объекты промышленной собственности -- торгові марки -- торговые марки -- товарні знаки -- товарные знаки -- промислові зразки -- промышленные образцы -- митні реєстри об'єктів права інтелектуальної власності -- таможенные реестры объектов права интеллектуальной собственности -- експорт продукції -- экспорт продукции
Анотація: Для завоевания рынка огромное значение имеет визуальный эффект, а именно - в какой упаковке представлена продукция. Решение об экспорте товара - это бизнес-решение, основанное на результатах глобальных исследований и работы маркетологов и бренд-менеджеров, разрабатывающих стратегии, направленные на продвижение товара. При разработке маркетинговых стратегий выхода на внешние рынки часто не учитывается ряд правовых вопросов, связанных с минимальными требованиями национального законодательства к маркировке продукции, соблюдением норм конкурентного права. Чаще всего должное внимание не уделяется оценке рисков, связанных с выходом нового товара с точки зрения прав интеллектуальной собственности. В статье даны ответе на вопросы: чем такое отношение к вопросам интеллектуальной собственности может обернуться для компании-производителя экспортируемой продукции? Что необходимо учитывать для минимизации рисков выхода на рынок с точки зрения прав интеллектуальной собственности? Какие объекты прав интеллектуальной собственности может включать упаковка товаров и на что необходимо обращать внимание при разработке дизайна упаковки?

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Упаковка_2016_1\5.pdf

Дод.точки доступу:
Слабко , Т. А.

Знайти схожі

4.


    Куса, Світлана (начальник відділу патентної документації та стандартизації Укрпатенту).
    Стандарти ВОІВ - ефективний інструмент у світовій системі патентної документації [Текст] / С. Куса, А. Кононенко // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 11. - С. 19-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- стандартизація -- стандартизация -- міжнародні стандарти -- международные стандарты -- промислова власність -- промышленная собственность -- торговельні марки -- торговые марки -- промислові зразки -- промышленные образцы -- патенти -- патенты -- патентна документація -- патентная документация -- патентна інформація -- патентная информация -- бібліографічні дані -- библиографические данные -- міжнародні патентні відомства -- международные патентные ведомства -- регіональні патентні відомства -- региональные патентные ведомства -- національні патентні відомства -- национальные патентные ведомства
Анотація: Про світову системи патентної інформації та співробітництво українських фахівців з Всесвітньою організацією інтелектуальної власності.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Кононенко, Артем (головний фахівець відділу патентної документації та стандартизації Укрпатенту; м. Київ); Всесвітня організація інтелектуальної власності України \про неї\Український інститут інтелектуальної власності, державне підприємство \про нього\; Укрпатент \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

5.


    Лисенко, Олександр.
    Про управління Інтернетом: безпека і атака / О. Лисенко // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 12. - С. 63-65. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Інтернет

   Интернет

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- інтернет -- интернет -- мультістейкхолдерізм -- мультистейкхолдеризм -- доменні імена -- доменные имена -- доменні спори -- доменные споры -- торговельні марки -- торговые марки -- нові технологічні можливості -- новые технологические возможности -- поштові адреси -- почтовые адреса -- IDN-адреса -- IP-адреса -- кібератаки -- кибератаки -- root-сервери -- root-серверы -- Twitter
Анотація: Стаття присвячена 5 конференції UAdom, у якій взяли участь реєстратори доменних імен, представники інтернет-проектів і творці контенту, телекомунікаційні оператори, адміністратори публічних доменів. Обговорювалися найактуальніші проблеми управління Інтернетом.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Приходько, О. (директор МНВО "Європейська Медіа платформа") \про неї\; Андрощук, Г. (зав. лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НАПрН України) \про нього\; Хостмастер, компанія \про неї\; Український мережевий інформаційний центр \про нього\Всесвітня організація інтелектуальної власності \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

6.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ IB НАПрН України; канд. екон. наук; доцент; м. Київ).
    Перетворення торговельної марки в родове поняття: доктрина і практика [Текст] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- торговельні марки -- торговые марки -- родові поняття -- родовые понятия -- загальновживані слова -- общеупотребительные слова -- позначення товарів і послуг -- обозначение товаров и услуг -- анулювання торговельної марки -- аннулирование торговой марки -- конфліктуючі знаки -- конфликтующие знаки
Анотація: У статті розглянуто доктрину і практику розгляду судових спорів у зарубіжних країнах щодо перетворення торгової марки у поняття, тлумачення виразу «в торгівлі» (in the trade). Даються рекомендації щодо застосування механізмів боротьби з перетворенням знака у родове поняття. Робиться висновок, що в умовах глобалізації ринків інтелектуальної власності родове використання торгової марки стає глобальною проблемою у багатьох юрисдикціях.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Про зближення законодавств держав-членів стосовно торговельних марок і знаків обслуговування, стаття 12(2) директиви № 2008/95/ЄС Європейського Парламенту і Ради \о произв.\; Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\; Правила складання, подання та розгляду заявки на видачу свідоцтва України на знак для товарів і послуг \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

7.


    Трачук, Юрій (патентний повірений України; патентне бюро "Рівнепатент").
    Охорона нестандартних об'єктів промислової власності: комерційне позначення / Ю. Ткачук, Н. Калініченко // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 10. - С. 29-32. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Промислова власність
   Промышленная собственность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
промислова власність -- промышленная собственность -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- комерційне позначення -- коммерческое обозначение -- торговельні марки -- торговые марки -- недобросовісна конкуренція -- недобросовестная конкуренция -- правова охорона -- правовая охрана -- майнові права -- имущественные права
Анотація: Досліджено місце та роль комерційного позначення, деякі законодавчі акти, які видокремлюють його від знаків для товарів та послуг.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Калініченко, Наталія (адвокат; патентне бюро "Рівнепатент"); Про захист від недобросовісної конкуренції, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

8.


    Пустотин, Вадим.
    Омоложение украинских брендов: как правильней? [Текст] / Вадим Пустотин // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 24-30 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- ребрендинг -- брендинг -- потребители -- споживачі -- конкуренты -- конкуренти -- Наша Ряба -- Геркулес -- Киевстар -- Київстар -- торговельні марки -- торговые марки -- логотип бренда
Анотація: Рассмотрено омоложение украинских брендов.


Знайти схожі

9.


   
    У Фінляндії відбулася п'ятдесят шоста міжнродна зусріч ICANN // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 7. - С. 71 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- торгові марки -- торговые марки -- домени -- домены -- Registration Directory Service -- реєстраційні угоди -- регистрационные соглашения -- географічні домени -- географические домены
Анотація: Розглядаються питання, які мають стосунок до власників торгових марок, а також операторів реєстрів нових загальних доменів верхнього рівня

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; кандидат економічних наук і технологій; м. Київ).
    Війни брендів: Adidas vs Puma / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 7. - С. 39-43 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- торгові марки -- торговые марки -- спортивний одяг -- спортивная одежда -- аксесуари -- аксессуары -- Adidas -- Puma -- конкуренція -- конкуренция -- сімейний бізнес -- семейный бизнес -- війна брендів -- война брендов -- спортивні змагання -- спортивные соревнования -- футбольні бутси -- футбольные бутсы -- інноваційне взуття -- инновационная обувь
Анотація: Статтю присвячено історії двох добре знаних нами торгових марок виробників спортивного одягу та аксесуарів компаній Adidas і Puma.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Дасслер, А. \про нього\; Дасслер, Р. \про нього\; Взуттєва фабрика братів Дасслер \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)