Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Пустотін, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Пустотін, В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит").
    Кількісні показники сили бренду / В. Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кількісні показники -- бренди -- показники бренду -- показатели бренда -- торгові марки -- количественные показатели -- бренды -- торговые марки
Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)