Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торговые марки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 120
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Лылык, Марьяна.
    Effie Conference 2012 / М. Лылык // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 44-45 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика, 2012 г.
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетинговые коммуникации -- торговые марки -- бренды -- конференции -- конкурсы -- маркетингові комунікації -- торгові марки -- бренди -- конкурси -- конференції
Анотація: Effie Awards Ukraine - конкурс эффективности рекламных и маркетинговых коммуникаций.


Дод.точки доступу:
Конкурс Effie Awards Ukraine \о нем\; Effie Awards Ukraine, конкурс \о нем\; Effie Conference \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


   
    "Facebook" vs "Parobook" : недобросовісна конкуренція? (за матеріалами рішення Апеляційної палати ОНІМ) // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014 г. - № 3. - С. 44-52. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- Facebook -- Parobook -- інтернет -- интернет -- соціальні мережі -- социальные сети -- троговельні марки -- торговые марки -- недобросовісна конкуренція -- недобросовестная конкуренция -- апеляція -- апеляция
Анотація: Проаналізовано результати роботи Апеляційної палати Бюро з гармонізації на внутрішньому ринку ЄС щодо апеляційної скарги, яку подала компанія Facebook на компанію Parobook.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Facebook, соціальна мережа \про неї\; Parobook, соціальна мережа \про неї\; Апеляційна палата Бюро з гармонізації на внутрішньому ринку ЄС \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

3.


   
    IPF-2017: сфера інтелектуальної власності в Україні (Тетяна Біркович) // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 6. - С. 66-68. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- захист прав -- защита прав -- реформи -- реформы -- судові органи -- судебные органы -- бізнес-активи -- бизнес-активы -- авторське право -- авторское право -- суміжні права -- смежные права -- штучний інтелект -- искусственный интеллект -- європейські стандарти -- европейские стандарты -- піратський контент -- пиратский контент -- торговельні марки -- торговые марки
Анотація: Відбувся ІV Міжнародний форум з інтелектуальної власності IPF 2017 (Форум), організований видавництвом "Юридична практика".

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Дубинський, М. (керуючий партнер патентно-юридичної агенції Дубинский&Ошарова) \про нього\; Кудрицька, Т. (керівник департаменту з питань судової реформи Адміністрації Президента України) \про неї\; Львов, Б. (голова Вищого господарського суду України) \про нього\; Вищий спеціалізований суд з питань інтелектуальної власності \про нього\; Державна служба інтелектуальної власності \про неї\; Цивільний кодекс України \о произв.\Кабінет Міністрів України \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

4.


    Абдуліна, Ірина (головний редактор науково-практичного журналу "Інтелектуальна власність в Україні").
    Private label - маркетингова стратегія / І. Абдуліна // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 4. - С. 28-31. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Європа

    Европа

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- маркетинг -- торгові марки -- торговые марки -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- брендові товари -- брендовые товары -- реклама -- роздрібна мережа -- розничная сеть
Анотація: Розглядається мережева торгова марка, власником якої є роздрібна торгова мережа.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Private label, мережева торгова марка \про неї\; Петрус, національна торговельна мережа \про неї\

Є примірники у відділах:
ДБВ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

5.


    Андрощук, Г.
    Європейська стратегія охорони промислової власності. Ч. 1. Виклики та якість прав промислової власності / Г. Андрощук // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2013. - № 4. - С. 32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Право
Кл.слова (ненормовані):
промышленная собственность -- промислова власність -- права промышленной собственности -- права промислової власності -- качество прав -- якість прав -- охрана промышленной собственности -- охорона промислової власності -- патенты -- патенти -- торговые марки -- торговельні марки -- защита прав -- захист прав -- конкуренция -- конкуренція


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Андрощук, Г.
    Європейська стратегія охорони промислової власності. Ч. 2. Підтримка інновацій для малих і середніх підприємств, захист прав та міжнародний вимір / Г. Андрощук // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2013. - № 5. - С. 50-61. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Право
Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальная собственность -- інтелектуальна власність -- промышленная собственность -- промислова власність -- малые предприятия -- малі підприємства -- средние предприятия -- середні підприємства -- поддержка инноваций -- підтримка інновацій -- права промышленной собственности -- права промислової власності -- процедуры разрешения споров -- процедури вирішення спорів -- облегчения доступа -- полегшення доступу -- управления правами промышленной собственности -- управління правами промислової власності -- защита прав -- захист прав -- законодательство ЕС -- законодавство ЄС -- дополнительные незаконодательные действия -- додаткові незаконодавчі дії -- международное измерение -- міжнародний вимір -- торговые марки -- торговельні марки -- торгові марки -- реформирование законодательства -- реформування законодавства


Знайти схожі

7.


    Фролова, Лариса Володимирівна (доктор економічних наук; професор; директор Інституту економіки та управління; завідуючий кафедрою економічного прогнозування Донецького національного торговельно-економічного університету ім. М.Туган-Барановського).
    Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [Текст] / Л. В. Фролова, А. О. Наторна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 469-474 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
автоматизация -- автоматизація -- видовое идентифицирование -- видове ідентифікування -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговые товарные стратегии -- маркетингові товарні стратегії -- масло-жировая промышленность -- оліє-жирова промисловість -- оценочные методы -- оціночні методи -- потребительские свойства товаров -- споживчі властивості товарів -- продажи -- продажі -- продвижение товара -- просування товару -- специализированное программное обеспечение -- спеціалізоване програмне забезпечення -- торговые марки -- торговельні марки -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Обгрунтовано науково-методичний підхід до конкретизації виду маркетингової товарної стратегії. Розроблено комбінації споживчих оцінок властивостей товару, що відповідають певному виду маркетингової товарної стратегії. Наведено результати застосування розробленої програми для автоматизації процесу ідентифікації виду маркетингової товарної стратегії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Наторна, Альона Олександрівна (старший викладач кафедри економіки підприємств Донецького національного університету економіки і торгоівлі ім. Михайла Туган-Барановського; м.Кривий Ріг)

Знайти схожі

8.


    Волошина, Тамара Миколаївна (кандидат економічних наук; доцент).
    Інноваційний підхід до розвитку підприємств пивоварної промисловості / Т. М. Волошина, І. В. Мельник, А. І. Литвинчук // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 3-5 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка
   Економіка легкої та харчової промисловості

   Экономика

   Экономика легкой и пищевой промышленности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
пивоварна промисловість -- пивоваренная промышленность -- ринки пива -- рынки пива -- сегментація ринків -- сегментация рынков -- сегментація українського ринку пива -- сегментация украинского рынка пива -- торгові марки -- торговые марки -- оригінальне пиво -- оригинальное пиво -- виробництво оригінального пива -- производство оригинального пива -- тритікале -- тритикале -- несолоджена сировина -- несолодовое сырье -- підприємства пивоварної промисловості -- предприятия пивовареннной промышленности -- споживання пива -- потребление пива -- рівень споживання пива -- уровень потребления пива -- світле пиво -- светлое пиво
Анотація: Представлено аналіз ринку виробництва пива в Україні, розглянуто новий напрямок виробництва оригінального пива з використанням тритікале як несолодженої сировини.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Мельник, Ірина Василівна (кандидат технічних наук; доцент); Литвинчук, Анна Іванівна (магістрант кафедри технології вина та енології)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; кандидат економічних наук; доцент).
    Інститут географічних зазначень у розвитку економіки: стан, проблеми, перспективи / Г. Андрощук, А. Афян // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 1. - С. 29-41 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

    США

    Європа

    Европа

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- географічне зазначення -- географическое указание -- правова охорона -- правовая охрана -- сертифікаційні знаки -- сертификационные знаки -- торгові марки -- торговые марки -- приватне право -- частное право -- публічне право -- публичное право
Анотація: У статті розглянуто географічне зазначення як у правову категорію і економіко-правовий інститут в Європейському Союзі, США та Україні. Дається аналіз положень угоди про асоціацію між Україною та ЄС, що стосуються інституту географічних зазначень: їх правове та економічне значення, негативні тенденції, економічні наслідки та шляхи подолання.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Афян, Артем (адвокат, керуючий партнер АО «Юскутум»); Всесвітня організація інтелектуальної власності \про неї\Європейський суд \про нього\; Про охорону прав на зазначення походження товарів, закон України \о произв.\; Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\; Про захист від недобросовісної конкуренції, закон України \о произв.\; Податковий кодекс України \о произв.\; Господарський кодекс України \о произв.\

Є примірники у відділах:
ДБВ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

10.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; кандидат економічних наук; доцент).
    Інститут географічних зазначень у розвитку економіки: стан, проблеми, перспективи / Г. Андрощук, А. Афян // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 2. - С. 23-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Право

Кл.слова (ненормовані):
економічний розвиток -- экономическое развитие -- економіко-правові інститути -- экономико-правовые институты -- географічні зазначення -- географические обозначения -- угоди -- договоры -- інтелектуальна власність -- интелектуальная собственность -- правова охорона інтелектуальної власності -- правовая охрана интеллектуальной собственности -- торгові марки -- торговые марки
Анотація: Розглянуто географічне зазначення, як правову категорію і економіко-правовий інститут в Європейському Союзі, США і Україні. Дається аналіз положень Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, що стосується інституту географічних зазначень: їх правове та економічне значення, негативні тенденції, економічни наслідки та шляхи подолання.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Афян, Артем (адвокат; керуючий партнер АО "Юскутум" м. Київ); Угода про асоціацію з Європейським Союзом \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)