Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж держави<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Качинська, Н. О. (аспірантка Маріупольського державного гуманітарного університету).
    Імідж-стратегія США на міжнародній арені: еволюція напрямів та засобів реалізації / Н. О. Качинська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 143-147. - Бібліографія : С.147 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.4(0)
Рубрики: Політика. Політологія, 20 ст.
   Политика. Политология

   США
Кл.слова (ненормовані):
внешняя политика США -- зовнішня політика -- имидж государства -- имидж-стратегия -- імідж держави -- імідж-стратегія -- международные отношения -- міжнародні відносини -- пропаганда -- публичная дипломатия -- публічна дипломатія
Анотація: Проаналізована еволюція напрямів та засобів реалізації імідж-стратегії США на міжнародній арені, запропонована періодизація зазаначеного процесу, висвітлені помилки та досягнення кожного з етапів.


Дод.точки доступу:
Голос Америки \о нем\

Знайти схожі

2.


    Старостіна, Алла (завідувач кафедри міжнародної економікм; доктор економічних наук; професор).
    Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття / А. Старостіна, В. Кравченко, Г. Личова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 61-66. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- бренди -- економічні відносини -- маркетинг -- идидж государства -- бренды -- экономические отношения -- бренд країни -- бренд государства -- міжнародний імідж країни -- международный имидж государства
Анотація: Проблема формування позитивного міжнародного іміджу країни.


Дод.точки доступу:
Кравченко, Володимир (кандидат економічних наук; доцент); Личова, Ганна (кандидат економічних наук; асистент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету).
    Бренд держави: особливості формування національного бренду / О. Антонюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- бренд держави -- бренд государства -- бренд країни -- бренд страны -- національний бренд -- национальный бренд -- національний брендинг -- национальный брендинг -- имидж страны -- національний бренд України -- национальный бренд Украины -- просування національного бренду -- продвижение национального бренда -- торгівельні марки -- торговые марки
Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Загальнотеоретичні засади державного брендингу / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 6-12. - Література : С.10-12 : 25 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренд государства -- бренд держави -- брендинг государства -- брендінг держави -- имидж государства -- імідж держави -- образ государства -- образ держави -- политический маркетинг -- політичний маркетинг
Анотація: Розкривається категоріальний зміст державного брендингу, який у змістовному плані розглядається як сукупність знаково-символьних складових, відносно усталених стереотипних іміджів певної країни, а в процесуальному вимірі визначається як діяльність органів державної влади, інших суб'єктів політичного процесу по створенню, управлінню та оцінюванню бренду держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Рибак, О. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку і аудиту Національного авіаційного університету).
    Міжнародний імідж України на фоні економіки протестів / О. М. Рибак // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 21-25 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.2(4УКР)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Макроэкономика, 2004-2014 гг.

   Макроекономіка, 2004-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- імідж держави -- имидж государства -- міжнародний імідж держави -- международный имидж государства -- инвестиционная имиджелогия -- інвестиційна іміджелогія -- инвестиционная привлекательность -- інвестиційна привабливість -- иностранные инвестиции -- іноземні інвестиції -- капиталовложения -- капіталовкладення -- международные финансовые отношения -- міжнародни фінансові відносини -- репутация государства -- репутація держави -- социальные протесты -- соціальні протести -- экономическая дестабилизация -- економічна дестабілізація
Анотація: Проаналізовано проблему розвитку та формування міжнародного іміджу держави в умовах нестабільної політичної ситуації. Вивчається закордонний досвід впливу політичних протестів на економіку. Пропонується ряд стратегічних заходів для формування позитивного міжнародного іміджу України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\5.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Піпченко, Н. О. (кандидат політичних наук; доцент кафедри міжнародної інформації ).
    Імідж України у блогосфері / Н. О. Піпченко // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 7-10 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.053
Рубрики: Економіка
   Економічний аналіз

   Экономика

   Экономический анализ

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- соціальні медіа -- зовнішньополітичні комунікації -- зарубіжна блогосфера -- інформаційні технології в політиці -- блоги -- зарубіжний досвід -- имидж страны -- социальные медиа -- внешнеполитические коммуникации -- зарубежная блогосфера -- информационные технологии в политике -- блоги -- зарубежный опыт
Анотація: Проаналізовано імідж України в іноземній блогосфері та визначено основні тенденції використання соціальних медіа для ефективної зовнішньополітичної комунікації держави. З’ясовано, що в зарубіжній блогосфері переважає інформація про поточні політичні й економічні події в Україні, які привертають увагу світової громадськості, тоді як повідомлення про інші аспекти життєдіяльності держави майже відсутні. На основі авторського дослідження доведено, що розміщення в соціальних медіа різнобічної інформації про Україну сприятиме формуванню її позитивного іміджу в міжнародному інформаційному просторі. Запропоновано розробку єдиного вузлового веб-сайту зовнішньополітичного відомства для інформування в соціальних медіа з актуальних питань зовнішньої і внутрішньої політики, проведення інтерактивних семінарів та використання прикладних додатків у сфері міжнародних відносин.


Знайти схожі

7.


    Поцелуйко, А. О. (Інститут соціології НАН України; Київ).
    Імідж держави: поле концептуальних визначень у соціально-психологічних студіях / А. О. Поцелуйко // Грані. - 2015. - № 5. - С. 68-74. - Бібліографія : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.502
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
имидж государства -- імідж держави -- концепти -- социальная психология -- социальные стереотипы -- социологические понятия -- символ -- установка -- соціальна психологія -- соціальні стереотипи -- соціологічні поняття -- теоретическая социология -- теоретична соціологія
Анотація: Присвячено проблемі співвідношення концепту "імідж" з концептами "символ", "установка", "соціальний стереотип" та іншими концептами соціології, соціальної та політичної психології.


Знайти схожі

8.


    Петров, П. Г. (Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара).
    Технології формування та підтримки зовнішньополітичного іміджу держави / П. Г. Петров // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 3. - С. 91-95. - Література : 8 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
внешнеполитический имидж -- зовнішньополітичний імідж -- имидж государства -- имидж страны -- імідж держави -- імідж країни -- международный имидж государства -- міжнародний імідж держави -- политические технологии -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- політичні технології -- технологии создания имиджа -- технології формування іміджу
Анотація: Досліджуються особливості технологій формування зовнішньополітичного іміджу держави.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
   06
   Л 89


Львівська політехника

    Дмитерко, О.
    Компоненти іміджевої привабливості України в умовах ведення гібридної війни (за матеріалами загальнонаціонального телеканалу «1+1» та обласного телеканалу «Запоріжжя») / Олена Дмитерко, Олена Кузнецова // Вісник / Львів. політех. - Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. - № 896. Журналістські науки. - С. 41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Політика
   Политика

   Етика

   Этика

   Телебачення

   Телевидение

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- имидж государства -- іміджева привабливість -- имиджевая привлекательность -- компоненти іміджу -- компоненты имиджа -- гібридна війна -- гибридная война -- внутрішня політика -- внутренняя политика -- зовнішня політика -- внешняя политика


Дод.точки доступу:
Кузнецова, О.; Львівська політехника
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)