Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=національний бренд України<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету).
    Бренд держави: особливості формування національного бренду / О. Антонюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- бренд держави -- бренд государства -- бренд країни -- бренд страны -- національний бренд -- национальный бренд -- національний брендинг -- национальный брендинг -- имидж страны -- національний бренд України -- национальный бренд Украины -- просування національного бренду -- продвижение национального бренда -- торгівельні марки -- торговые марки
Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


   
    Рейтинг найсильніших національних брендів Anholt-GFK: імідж України з 2014 року покращився // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 29-30 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сприйняття іміджу -- національний бренд України -- національні атрибути -- рейтинги національних брендів -- рейтинги национальных брендов -- восприятие имиджа -- национальный бренд украины -- национальные атрибуты
Анотація: За даними Anholt-GFK Roper Nation Brands IndexSM в 2015 році Україна зайняла 46 місце з 50 країн за сприйняттям іміджу. Порівняно до результатів дослідження в 2014 році національний бренд України піднявся на 2 позиції: з 48 місця на 46 місце (Київ, 22 серпня 2016 р.).


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)