Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=имидж страны<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету).
    Бренд держави: особливості формування національного бренду / О. Антонюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- бренд держави -- бренд государства -- бренд країни -- бренд страны -- національний бренд -- национальный бренд -- національний брендинг -- национальный брендинг -- имидж страны -- національний бренд України -- национальный бренд Украины -- просування національного бренду -- продвижение национального бренда -- торгівельні марки -- торговые марки
Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Самедзаде, Зияд (академик Национальной академии наук Азербайджана; председатель комитета по экономической политике Парламента Азербайджанской Республики).
    Стратегия развития экономики Азербайджана [Текст] / З. Самедзаде // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 11-15 : табл.
УДК
ББК 65.04
Рубрики: Економіка
   Регіональна економіка

   Экономика

   Региональная экономика

   Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
економічна політика -- глобализація економіки -- імідж країни -- ринок нафти -- приватизація -- економічні реформи -- ВВП -- інвестиційна політика -- экономическая политика -- глобализация экономики -- имидж страны -- рынок нефти -- приватизация -- экономические реформы -- инвестиционная политика
Анотація: Раскрывается роль Гейдара Алиева в становлении независимого Азербайджана, построении экономической модели страны, которая способствовала динамическому социально-экономическому развитию и повышению международного авторитета Азербайджана в условиях глобализации.


Дод.точки доступу:
Алиев, Г. А. (президент Азербайджана)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Піпченко, Н. О. (кандидат політичних наук; доцент кафедри міжнародної інформації ).
    Імідж України у блогосфері / Н. О. Піпченко // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 7-10 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.053
Рубрики: Економіка
   Економічний аналіз

   Экономика

   Экономический анализ

Кл.слова (ненормовані):
імідж держави -- соціальні медіа -- зовнішньополітичні комунікації -- зарубіжна блогосфера -- інформаційні технології в політиці -- блоги -- зарубіжний досвід -- имидж страны -- социальные медиа -- внешнеполитические коммуникации -- зарубежная блогосфера -- информационные технологии в политике -- блоги -- зарубежный опыт
Анотація: Проаналізовано імідж України в іноземній блогосфері та визначено основні тенденції використання соціальних медіа для ефективної зовнішньополітичної комунікації держави. З’ясовано, що в зарубіжній блогосфері переважає інформація про поточні політичні й економічні події в Україні, які привертають увагу світової громадськості, тоді як повідомлення про інші аспекти життєдіяльності держави майже відсутні. На основі авторського дослідження доведено, що розміщення в соціальних медіа різнобічної інформації про Україну сприятиме формуванню її позитивного іміджу в міжнародному інформаційному просторі. Запропоновано розробку єдиного вузлового веб-сайту зовнішньополітичного відомства для інформування в соціальних медіа з актуальних питань зовнішньої і внутрішньої політики, проведення інтерактивних семінарів та використання прикладних додатків у сфері міжнародних відносин.


Знайти схожі

4.


    Дзюба, Р. М. (Донецький національний університет; Вінниця).
    Використання кіно в процесі плейсбрендингу: приклад співпраці уряду Австралії і кіноіндустрії / Р. М. Дзюба // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 115-119. - Бібліографія : С.118-119 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.3(4/8)
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   Австралія
    Австралия

Кл.слова (ненормовані):
Австралия -- Австралія -- бренд країни -- бренд страны -- зарубежное кино -- зарубежный опыт -- зарубіжне кіно -- зарубіжний досвід -- имидж страны -- імідж країни -- кино -- киноиндустрия -- кинофильм как канал коммуникации -- кіно -- кіноіндустрія -- кінофільм як канал комунікації -- маркетинг -- маркетингова кампанія -- маркетинговая кампания -- плейсбрендинг -- події світового рівня -- политика правительства -- політика уряду -- события мирового уровня
Анотація: Презентується кейс Австралії та фільму "Австралія" як приклад ефективного використання кінематографа в процесі плейсбрендингу. Доведено, що кінофільми є вагомими та ефективними комунікаційними каналами в міжнародних відносинах, здатними впливати на ро зподіл глобальних потоків потенційних відвідувачів країни. Показано, що розміщення бренду країни в кінематографічній формі уможливлює процеси формування міжнародного іміджу країни, поліпшення репутації країни в очах спільноти інших країн. Автор демонс трує умови, при яких використання кінематографа в якості інструменту плейсбрендингу приносить найефективніші результати. Стаття також акцентує увагу на ролі державних органів у процесі успішного плейсбрендингу. В статті також порушується питання взаєм озалежності іміджу країни та іміджу її складових елементів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Петров, П. Г. (Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара).
    Технології формування та підтримки зовнішньополітичного іміджу держави / П. Г. Петров // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 3. - С. 91-95. - Література : 8 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
внешнеполитический имидж -- зовнішньополітичний імідж -- имидж государства -- имидж страны -- імідж держави -- імідж країни -- международный имидж государства -- міжнародний імідж держави -- политические технологии -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- політичні технології -- технологии создания имиджа -- технології формування іміджу
Анотація: Досліджуються особливості технологій формування зовнішньополітичного іміджу держави.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Будкін, В. С. (доктор економічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України).
    "Економіна свобода" або "залежна економіка" - дилема регіону пострадянських держав [Текст] / В. С. Будкін // Економіка України : науковий журнал. - 2016. - № 9. - С. 3-18 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.5
Рубрики: Економіка
   Світова економіка

   Экономика

   Мировая экономика

Кл.слова (ненормовані):
економічна свобода -- економічна залежність -- рейтинг свободи -- рейтинг економічной свободи -- екстенсивний механізм економіки -- інтенсивний механізм економіки -- індекс людського розвитку -- економічні передумови для оптимізації економік країн -- суспільні передумови для оптимізації економік країн -- ринкова економіка -- імідж країни -- рейтинг країни -- економічна незалежність країни -- зарубіжний досвід -- світовий досвід -- экономическая свобода -- экономическая зависимость -- рейтинг свободы -- рейтинг економічной свободи -- экстенсивный механизм экономики -- индекс человеческого развития -- экономические предпосылки для оптимизации экономик стран -- общественные предпосылки для оптимизации экономик стран -- рыночная экономика -- имидж страны -- рейтинг страны -- экономическая независимость страны -- зарубежный опыт -- мировой опыт
Анотація: Розглянуто причини істотного відставання країн пострадянського регіону від найбільш розвинутих держав світу. Підкреслено, що основною причиною погіршення їх позицій на світовій арені є несприятливий клімат для господарської діяльності, пов'язаний з відсутністю раціональної свободи для її суб'єктів. Проаналізовано передумови для становлення більш сприятливих умов піднесення ефективності національних економік цього регіону.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Тлеубердиова, Айжан (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга Карагандинского государственного университета им. Ю. А. Бекетова; г. Караганда; Казахстан).
    Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов [Текст] / А. Т. Тлеубердиова, Ж. М. Шаекина // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 9. - С. 24-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.433(5КАЗ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
ассоциативная образность -- асоціативна образність -- брендинг страны -- брендинг країни -- выбор туристического продукта -- вибір туристичного продукту -- туристическая дестинация -- туристична дестинація -- туристические услуги -- туристичні послуги -- имидж страны -- імідж країни -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- туристические предложения -- туристичні пропозиції -- экспертное оценивание -- експертне оцінювання
Анотація: Проанализирован ассоциативный образ Казахстана как туристической дестинации на основе проведенного опроса мнений зарубежных экспертов. По результатам положительных и отрицательных оценок даны рекомендации по стратегии брендинга страны как туристической дестинации.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаекина, Жанат (доктор экономических наук; профессор; кафедра маркетинга Карагандинского государственного университета им. Ю. А. Бекетова; г. Караганда; Казахстан)

Знайти схожі

8.


    Мельник, Тетяна Миколаївна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет").
    Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції / Т. М. Мельник, А. С. Варібрусова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. - № 1. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.42(0)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Великобритания
    Велика Британія

    Германия

    Німеччина

    США

    Швейцария

    Швейцарія

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- глобальная конкуренция -- глобальна конкуренція -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- имидж стран -- імідж країн -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- международный брендинг -- міжнародний брендинг -- национальная конкурентоспособность -- національна конкурентоспроможність -- национальные бренды -- національні бренди -- национальный репутационный капитал -- національний репутаційний капітал -- политика национального брендинга -- політика національного брендингу -- продвижение бренда -- просування бренду -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- специфические особенности -- специфічні особливості -- імидж країни -- имидж страны -- репутация брендов -- репутація брендів
Анотація: Формування національного оренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного брендингу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Варібрусова, А.С. (аспірант кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет")

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)