Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=имидж страны<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Антонюк, Ольга
(аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету).
Бренд держави: особливості формування національного бренду / О. Антонюк> // Маркетинг в Україні. - 2010. -
№ 5
. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
імідж держави
--
бренд держави
--
бренд государства
--
бренд країни
--
бренд
страны
--
національний бренд
--
национальный бренд
--
національний брендинг
--
национальный брендинг
--
имидж
страны
--
національний бренд України
--
национальный бренд Украины
--
просування національного бренду
--
продвижение национального бренда
--
торгівельні марки
--
торговые марки
Анотація:
Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Самедзаде, Зияд
(академик Национальной академии наук Азербайджана; председатель комитета по экономической политике Парламента Азербайджанской Республики).
Стратегия развития экономики Азербайджана [Текст] / З. Самедзаде> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 11-15 : табл.
УДК
332.1
ББК
65.04
Рубрики:
Економіка
Регіональна економіка
Экономика
Региональная экономика
Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
економічна політика
--
глобализація економіки
--
імідж країни
--
ринок нафти
--
приватизація
--
економічні реформи
--
ВВП
--
інвестиційна політика
--
экономическая политика
--
глобализация экономики
--
имидж
страны
--
рынок нефти
--
приватизация
--
экономические реформы
--
инвестиционная политика
Анотація:
Раскрывается роль Гейдара Алиева в становлении независимого Азербайджана, построении экономической модели
страны
, которая способствовала динамическому социально-экономическому развитию и повышению международного авторитета Азербайджана в условиях глобализации.
Дод.точки доступу:
Алиев, Г. А. (президент Азербайджана)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Піпченко, Н. О.
(кандидат політичних наук; доцент кафедри міжнародної інформації ).
Імідж України у блогосфері / Н. О. Піпченко> // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 7-10 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
657.6
ББК
65.053
Рубрики:
Економіка
Економічний аналіз
Экономика
Экономический анализ
Кл.слова (ненормовані):
імідж держави
--
соціальні медіа
--
зовнішньополітичні комунікації
--
зарубіжна блогосфера
--
інформаційні технології в політиці
--
блоги
--
зарубіжний досвід
--
имидж
страны
--
социальные медиа
--
внешнеполитические коммуникации
--
зарубежная блогосфера
--
информационные технологии в политике
--
блоги
--
зарубежный опыт
Анотація:
Проаналізовано імідж України в іноземній блогосфері та визначено основні тенденції використання соціальних медіа для ефективної зовнішньополітичної комунікації держави. З’ясовано, що в зарубіжній блогосфері переважає інформація про поточні політичні й економічні події в Україні, які привертають увагу світової громадськості, тоді як повідомлення про інші аспекти життєдіяльності держави майже відсутні. На основі авторського дослідження доведено, що розміщення в соціальних медіа різнобічної інформації про Україну сприятиме формуванню її позитивного іміджу в міжнародному інформаційному просторі. Запропоновано розробку єдиного вузлового веб-сайту зовнішньополітичного відомства для інформування в соціальних медіа з актуальних питань зовнішньої і внутрішньої політики, проведення інтерактивних семінарів та використання прикладних додатків у сфері міжнародних відносин.
Знайти схожі
>
4.
Дзюба, Р. М.
(Донецький національний університет; Вінниця).
Використання кіно в процесі плейсбрендингу: приклад співпраці уряду Австралії і кіноіндустрії / Р. М. Дзюба> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 1
. - С. 115-119. - Бібліографія : С.118-119 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
323(4/9)
ББК
66.3(4/8)
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Австралія
Австралия
Кл.слова (ненормовані):
Австралия
--
Австралія
--
бренд країни
--
бренд
страны
--
зарубежное кино
--
зарубежный опыт
--
зарубіжне кіно
--
зарубіжний досвід
--
имидж
страны
--
імідж країни
--
кино
--
киноиндустрия
--
кинофильм как канал коммуникации
--
кіно
--
кіноіндустрія
--
кінофільм як канал комунікації
--
маркетинг
--
маркетингова кампанія
--
маркетинговая кампания
--
плейсбрендинг
--
події світового рівня
--
политика правительства
--
політика уряду
--
события мирового уровня
Анотація:
Презентується кейс Австралії та фільму "Австралія" як приклад ефективного використання кінематографа в процесі плейсбрендингу. Доведено, що кінофільми є вагомими та ефективними комунікаційними каналами в міжнародних відносинах, здатними впливати на ро зподіл глобальних потоків потенційних відвідувачів країни. Показано, що розміщення бренду країни в кінематографічній формі уможливлює процеси формування міжнародного іміджу країни, поліпшення репутації країни в очах спільноти інших країн. Автор демонс трує умови, при яких використання кінематографа в якості інструменту плейсбрендингу приносить найефективніші результати. Стаття також акцентує увагу на ролі державних органів у процесі успішного плейсбрендингу. В статті також порушується питання взаєм озалежності іміджу країни та іміджу її складових елементів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Петров, П. Г.
(Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара).
Технології формування та підтримки зовнішньополітичного іміджу держави / П. Г. Петров> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 3
. - С. 91-95. - Література : 8 назв
УДК
327.8
ББК
66
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
внешнеполитический
имидж
--
зовнішньополітичний імідж
--
имидж
государства
--
имидж
страны
--
імідж держави
--
імідж країни
--
международный
имидж
государства
--
міжнародний імідж держави
--
политические технологии
--
политический маркетинг
--
політичний маркетинг
--
політичні технології
--
технологии создания
имидж
а
--
технології формування іміджу
Анотація:
Досліджуються особливості технологій формування зовнішньополітичного іміджу держави.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Будкін, В. С.
(доктор економічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України).
"Економіна свобода" або "залежна економіка" - дилема регіону пострадянських держав [Текст] / В. С. Будкін> // Економіка України : науковий журнал. - 2016. -
№ 9
. - С. 3-18 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338 (100)
ББК
65.5
Рубрики:
Економіка
Світова економіка
Экономика
Мировая экономика
Кл.слова (ненормовані):
економічна свобода
--
економічна залежність
--
рейтинг свободи
--
рейтинг економічной свободи
--
екстенсивний механізм економіки
--
інтенсивний механізм економіки
--
індекс людського розвитку
--
економічні передумови для оптимізації економік країн
--
суспільні передумови для оптимізації економік країн
--
ринкова економіка
--
імідж країни
--
рейтинг країни
--
економічна незалежність країни
--
зарубіжний досвід
--
світовий досвід
--
экономическая свобода
--
экономическая зависимость
--
рейтинг свободы
--
рейтинг економічной свободи
--
экстенсивный механизм экономики
--
индекс человеческого развития
--
экономические предпосылки для оптимизации экономик стран
--
общественные предпосылки для оптимизации экономик стран
--
рыночная экономика
--
имидж
страны
--
рейтинг
страны
--
экономическая независимость
страны
--
зарубежный опыт
--
мировой опыт
Анотація:
Розглянуто причини істотного відставання країн пострадянського регіону від найбільш розвинутих держав світу. Підкреслено, що основною причиною погіршення їх позицій на світовій арені є несприятливий клімат для господарської діяльності, пов'язаний з відсутністю раціональної свободи для її суб'єктів. Проаналізовано передумови для становлення більш сприятливих умов піднесення ефективності національних економік цього регіону.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Тлеубердиова, Айжан
(доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга Карагандинского государственного университета им. Ю. А. Бекетова; г. Караганда; Казахстан).
Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов [Текст] / А. Т. Тлеубердиова, Ж. М. Шаекина> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. -
№ 9
. - С. 24-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.48
ББК
65.433(5КАЗ)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
ассоциативная образность
--
асоціативна образність
--
брендинг
страны
--
брендинг країни
--
выбор туристического продукта
--
вибір туристичного продукту
--
туристическая дестинация
--
туристична дестинація
--
туристические услуги
--
туристичні послуги
--
имидж
страны
--
імідж країни
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
туристические предложения
--
туристичні пропозиції
--
экспертное оценивание
--
експертне оцінювання
Анотація:
Проанализирован ассоциативный образ Казахстана как туристической дестинации на основе проведенного опроса мнений зарубежных экспертов. По результатам положительных и отрицательных оценок даны рекомендации по стратегии брендинга
страны
как туристической дестинации.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Шаекина, Жанат (доктор экономических наук; профессор; кафедра маркетинга Карагандинского государственного университета им. Ю. А. Бекетова; г. Караганда; Казахстан)
Знайти схожі
>
8.
Мельник, Тетяна Миколаївна
(доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет").
Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції / Т. М. Мельник, А. С. Варібрусова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. -
№ 1
. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
339.9
ББК
65.42(0)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Великобритания
Велика Британія
Германия
Німеччина
США
Швейцария
Швейцарія
Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность
--
зовнішньоекономічна діяльність
--
ВЭД
--
ЗЕД
--
глобальная конкуренция
--
глобальна конкуренція
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
имидж
стран
--
імідж країн
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
международный брендинг
--
міжнародний брендинг
--
национальная конкурентоспособность
--
національна конкурентоспроможність
--
национальные бренды
--
національні бренди
--
национальный репутационный капитал
--
національний репутаційний капітал
--
политика национального брендинга
--
політика національного брендингу
--
продвижение бренда
--
просування бренду
--
рыночное позиционирование
--
ринкове позиціонування
--
специфические особенности
--
специфічні особливості
--
імидж країни
--
имидж
страны
--
репутация брендов
--
репутація брендів
Анотація:
Формування національного оренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного брендингу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Варібрусова, А.С. (аспірант кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет")
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)