Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339.166<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Кендюхов, О.
    Стратегічний підхід до оцінки ефективності управління торговими марками / О. Кендюхов, С. Димитрова // Економіка України. - 2006. - №8. - С. 81-85 . - ISSN 0131-775Х
УДК

Кл.слова (ненормовані):
БРЕНД


Дод.точки доступу:
Димитрова, С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   62
   В 53


    Штовба, О. В.
    Класифікація товарних брендів / О.В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2005. - № 4. - С. 25-33
УДК


Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Щербань, В. М.
    Маркетингові інноваційні компоненти брендингових технологій / В.М. Щербань // Проблеми науки. - 2006. - №10. - С. 44-47
УДК


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.
   06
   Л 89


    Мороз, Л. А.
    Вартісні аспекти брендингу:проблеми і підходи / Л.А. Мороз, Т.В. Лебідь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 95-100
УДК

Кл.слова (ненормовані):
БРЕНД -- ТОРГОВАЯ МАРКА


Дод.точки доступу:
Лебідь, Т.В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   06
   Л 89


    Ухачевич, Я. П.
    Формування позитивного іміджу продукції: торгова марка чи бренд / Я.П. Ухачевич, А.В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 141-146
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ТОРГОВАЯ МАРКА -- БРЕНД


Дод.точки доступу:
Дубодєлова, А.В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Гребенникова, Е. В.
    Бренды коммерческих банков Украины, их оценка и использование в современых экономических условиях / Е.В. Гребенникова, И.А. Джум // Економіка. Фінанси. Право. - 2006. - № 8. - С. 35-39
УДК


Дод.точки доступу:
Джум, И.А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Власенко, О. О.
    Новітні підходи до створення нового бренду та виведення його на ринок / О.О. Власенко // Проблеми науки. - 2007. - №2. - С. 39-42
УДК


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Горобець, О.
    Реєстрація торговельної марки / О. Горобець // Справочник экономиста. - 2007. - №5. - С. 3-6
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ТОРГОВАЯ МАРКА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Шевелева, Т.
    Проблеми правової охорони нетрадиційних торговельних марок: дослідження ВОІВ / Т. Шевелева // Інтелектуальна власність. - 2007. - № 12. - С. 6-15 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: ТОРГОВЫЕ МАРКИ
   ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (29.01.2008р. Інв.1294ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Зозульов, О.
    Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 4-11 . - ISSN 0131-775Х
УДК
Рубрики: БРЕНДЫ
   БРЕНДИ



Дод.точки доступу:
Нестерова, Ю.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)