Уманців, Галина (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку Київського національного торговельно-економічного університету).
    Методологічні засади обліку торговельних марок / Г. Уманців // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 3-10 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бухгалтерский учет
   Торговые марки

   Бухгалтерський облік

   Торговельні марки

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерский учет -- торговые марки -- бренды -- интеллектуальная собственность -- учет торговых марок -- расходы -- учет расходов -- роялти -- нематериальные активы -- бухгалтерський облік -- торговельні марки -- бренди -- інтелектуальна власність -- облік торговельних марок -- витрати -- облік витрат -- роялті -- нематеріальні активи
Анотація: У статті досліджено методологічні підходи до формування інформації про торговельні марки в системі обліку відповідно до потреб управління та їх вартісної оцінки в процесі використання.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.07.2009р. Інв.2732ж - Б.ц.) (вільний)