Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (15)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=збут<.>
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
1.
   06
   Х 23


    Смирнова, Ю. О.
    Управління затратами на збут / Ю.О. Смирнова // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - Х., 2004. - Вып. 59 : Збірник наукових праць студентів. - С. 123-127
УДК

Кл.слова (ненормовані):
СБЫТ -- РАСХОДЫ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   06
   Д 54


    Герцик, В. А.
    Проблеми маркетингових доліджень прогнозування збуту на підприємстві / В. А. Герцик // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. - Д., 2007. - Вип. 19. - С. 247-251
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
   СБЫТ ПРОДУКЦИИ

   ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ

Кл.слова (ненормовані):
СБЫТ ПРОДУКЦИИ -- ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ


Знайти схожі

3.


    Артиш, В. І. (кандидат економічних наук; доцент; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
    Організаційно-економічні передумови формування ринку екологічно чистої продукції в Україні / В.І. Артиш // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 2(172). - С. 117-120. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.32-983.1 + 65.32-32
Рубрики: Економіка АПК
   Продовольча безпека

   Экономика АПК

   Продовольственная безопасность

Кл.слова (ненормовані):
екологічно чиста продукція -- продовольча безпека -- экологически чистая продукция -- продовольственная безопасность
Анотація: Мета статті - розробка організаційно-економічних напрямів виробництва та реалізації екологічно чистих продуктів харчування. Важливим каналом <збут>у на початковому етапі розвитку ринку екологічно чистої продукції є прямий збут. Для реалізації чистої продукції доцільно використовувати прямий маркетинг із недорогою рекламою.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Бєлявцев, Михайло.
    Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. Бєлявцев, М. Беспята // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 24-26. - Библиогр.: с. 26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
економічна ефективність -- стратегічне управління -- збут -- ринкова економіка -- корпоративна культура -- підприємства -- інформаційне забезпечення -- экономическая эффективность -- стратегическое управление -- сбыт -- рыночная экономика -- предприятия -- информационное обеспечение -- управління збутом -- управление сбытом
Анотація: Оцінювання економічної ефективності стратегічного маркетингового управління збутом.


Дод.точки доступу:
Беспята, Марина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Сингаївська, Інна (кандидат юридичних наук; доцент кафедри кримінального права та кримінології Кримського юридичного інституту Одеського державного університету внутрішніх справ).
    Роз'яснення кримінального законодавства: пропозиції до постанови Пленуму Верховного Суду України "Про практику розгляду судами кримінальних справ про виготовлення або збут підроблених грошей чи цінних паперів" / І. Сингаївська // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 2. - С. 108-112. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.408
Рубрики: Право
   Кримінальне право

   Право

   Уголовное право

Кл.слова (ненормовані):
постанови пленумів суду -- кримінальні злочини -- підроблені грошові знаки -- цінні папери -- критерії оцінкі підробки -- зберігання -- придбання -- перевезення -- пересилення -- ввезення в Україну -- збут підроблених грошей -- підроблені гроші -- кодекси -- постановления пленумов суда -- уголовные преступления -- поддельные денежные знаки -- поддельные ценные бумаги -- критерии оценки подделки -- хранение -- приоретение -- сбыт поддельных денег -- перевозка -- ввоз в Украину -- поддельные деньги
Анотація: Аналіз положень Постанови Пленуму Верховного Суду України "Про практику розгляду судами кримінальних справ про виготовлення або збут підроблених грошей чи цінних паперів" від 12 квітня 1996 №6, надання їх характеристики та формулювання пропозиції щодо удосконалення чинної редакції постанови.


Дод.точки доступу:
Про практику розгляду судами кримінальних справ про виготовлення або збут підроблених грошей чи цінних паперів, постанова пленуму Верховного суду України \о произв.\; Кримінальний кодекс України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Єрмакова, О. (інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України).
    Щодо мінімізації ризиків експорту української металопродукції / О. Єрмакова, В. Сазонов, П. Вінник // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 36-40 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.305.2
Рубрики: Економіка
   Економіка металургійної промисловості

   Экономика

   Экономика металлургической промышленности

   Україна
    Кривий Ріг

Кл.слова (ненормовані):
металопродукція -- зовнішньоекономічна діяльність -- ризики зовнішньоекономічної діяльності -- збут металопродукції -- металургійні промисловість -- металлопродукция -- кластери -- внешнеэкономическая деятельность -- риски внешнеэкономической деятельности -- сбыт металлопродукции -- металлургическая промышленность
Анотація: Розглянуто класифікацію ризиків зовнішньоекономічної діяльності, досліджено особливості ризиків при зовнішньоекономічних постачаннях української металопродукції та шляхи їх мінімізації, запропоновано створення сервісних металокластерів як один із шляхів мінімізації зовнішньоекономічних ризиків.


Дод.точки доступу:
Сазонов, В. (інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України); Вінник, П. (інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України); Арселор Міттал Кривий Ріг, ВАТ \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Карпенко, Наталія (кандидат економічних наук; доцент).
    Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підриємствах споживчої кооперації / Н. Карпенко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 25-29. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кооперативна інтеграція -- кооперативна інтегрована система -- кооперативная интегрированная система -- маркетингова діяльність -- інтеграційна взаємодія підприємств -- интеграционное взаимодействие предприятий -- споживча кооперація -- кооперативна форма інтеграції -- збут -- кооперативная интеграция -- маркетинговая деятельность -- потребительская кооперация -- сбыт
Анотація: Надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Сахарова, Тетяна (доцент кафедри маркетингу).
    Формування каналів збуту в міжнародному туризмі / Т. Сахарова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 39-42 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- туроператори -- зовнішньоекономічна діяльність -- туристичні послуги -- канали збуту -- каналы сбыта -- міжнародний туризм -- международный туризм -- збут туристичного продукту -- сбыт туристического продукта -- туристичний ринок -- туристический рынок -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- ринок послуг -- рынок услуг -- перевізники -- маркетинговая деятельность -- туроператоры -- внешнеэкономическая деятельность -- туристические услуги -- перевозчики
Анотація: Особливості формування збутових каналів в міжнародному туризмі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: Б13/2010/12
   Журнал

Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 1994 . - Виходить щомісячно
2010р. № 12
Зміст:
Довгопол, Н. Амортизація: предметна сутність і ступінь впливу на відтворення основних засобів / Н. Довгопол, М. Нестеренко. - С.3-13
Безверхий, К. Сучасні підходи до вдосконалення обліку непрямих витрат на збут, рекламу і маркетинг / К. Безверхий. - С.14-19
Орлова, В. Облік використання та розподілу прибутку / В. Орлова, О. Корпан. - С.20-23
Гуцеленко, Л. Стратегічний облік і контроль у формуванні фінансових результатів / Л. Гуцеленко. - С.24-32
Крутова, А. Облік продажу товарів зі знижками / А. Крутова. - С.33-43
Макеєва, О. Суспільний нагляд в аудиті: виклики для України та майбутні стратегічні рішення Європейської комісії / О. Макеєва. - С.44-49
Петрик, О. Рецензія на монографію "Ризики аудиторської діяльності: методика виявлення й оцінювання" авторів А. Г. Загороднього, Л. М. Пилипенка / О. Петрик. - С.50-51
Перелік статей та офіційних матеріалів у журналі за 2010 рік. - С.52-55
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Безверхий, Костянтин (аспірант без відриву від виробництва кафедри обліку, аналізу та аудиту в АПК ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"; головний бухгалтер ТОВ "Паріс-Мережі").
    Сучасні підходи до вдосконалення обліку непрямих витрат на збут, рекламу і маркетинг / К. Безверхий // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2010. - № 12. - С. 14-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бухгалтерский учет
   Бухгалтерський облік

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерский учет -- косвенные расходы -- непрямые расходы -- организация учета -- расходы на сбыт -- расходы на рекламу -- расходы на маркетинг -- состав расходов -- перечень расходов -- коммерческие расходы -- план счетов -- концепция бизнеса -- программный продукт 1С -- бухгалтерський облік -- непрямі витрати -- організація обліку -- витрати на збут -- витрати на рекламу -- витрати на маркетинг -- склад витрат -- перелік витрат -- комерційні витрати -- план рахунків -- концепція бізнесу -- програмний продукт 1С
Анотація: У статті висвітлено сучасні підходи до вдосконалення обліку непрямих витрат на збут, рекламу і маркетинг. Зроблено висновок, що інтеграція обліку на вітчизняних підприємствах має формуватися в єдиній інформаційній базі бухгалтерського обліку. Розроблено склад і перелік витрат, що пов'язані із збутом, рекламою та маркетингом.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Пушкар, М. \про нього\; Дерій, В. \про нього\; Загородній, А. \про нього\; Вознюк, Г. \про нього\; Партин, Г. \про нього\; Керимов, В. \про нього\; Ковтун, С. \про нього\; Ластовецький, В. \про нього\; Щиборщ, К. \про нього\; Євдокимов, В. \про нього\; Білуха, М. \про нього\; Шигун, М. \про нього\; Гаргола, Ю. \про нього\; Голов, С. \про нього\; Палій, В. \про нього\; Витрати і доходи підприємств у системі обліку і контролю, монографія \о произв.\; Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 "Витрати" \о произв.\; План рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій \о произв.\; Інструкція про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств та організацій \о произв.\; 1С: Підприємство 8.2, програмний продукт \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)