Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=рынок туристических услуг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-12
>
1.
Забалдіна, Ю.
Використання моделі Леунга для нечіткого прогнозування туристичних об'єктів / Ю. Забалдіна, Д. Бугайко, О. Попович> // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-19. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a338.48
ББК
65.433
Рубрики:
Економіка
Економіка туризму
Экономика
Экономика туризма
Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму
--
ринок туристичних послуг
--
туристичні послуги
--
туристичні фірми
--
туристичні об'єкти
--
прогнозування туристичних об'єктів
--
модель Леунга
--
використання моделі Леунга в прогнозуванні
--
моделювання туристичних потоків
--
трансформації туристичних об'єктів
--
экономика туризма
--
рынок
туристических
услуг
--
туристические
услуг
и
--
туристические фирмы
--
туристические объекты
--
использование модели Леунга в прогнозировании
--
моделирование
туристических
потоков
--
трансформация
туристических
объектов
Анотація:
Розглядається можливість використання нечіткої моделі Леунга в евристичному факторному аналізі. Досліджується використання вказаного виду моделі при класифікації туристичних об'єктів за критерієм привабливості для споживачів.
Дод.точки доступу:
Бугайко, Д.; Попович, О.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2449ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Сахарова, Тетяна
(доцент кафедри маркетингу).
Формування каналів збуту в міжнародному туризмі / Т. Сахарова> // Маркетинг в Україні. - 2010. -
№ 5
. - С. 39-42 . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність
--
туроператори
--
зовнішньоекономічна діяльність
--
туристичні послуги
--
канали збуту
--
каналы сбыта
--
міжнародний туризм
--
международный туризм
--
збут туристичного продукту
--
сбыт туристического продукта
--
туристичний ринок
--
туристический
рынок
--
ринок туристичних послуг
--
рынок
туристических
услуг
--
ринок послуг
--
рынок
услуг
--
перевізники
--
маркетинговая деятельность
--
туроператоры
--
внешнеэкономическая деятельность
--
туристические
услуг
и
--
перевозчики
Анотація:
Особливості формування збутових каналів в міжнародному туризмі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Димчук, Аліна Василівна
.
Вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг у контексті глобальних викликів і кризових ситуацій / А. Димчук> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338.48
ББК
65.433
Рубрики:
Економіка
Економіка туризму
Экономика
Экономика туризма
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму
--
галузі економіки
--
національний туризм
--
туристичні послуги
--
ринок туристичних послуг
--
туристична політика
--
державне регулювання
--
экономика туризма
--
отрасли экономики
--
национальный туризм
--
туристические
услуг
и
--
рынок
туристических
услуг
--
туристическая политика
--
государственное регулирование
Анотація:
Розглянуто питання вибору оптимальних шляхів розвитку національного туризму, організації та регулювання туристичної сфери. Визначено необхідність впливу органів державної влади на розвиток туризму. Розроблено пропозиції для вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг в умовах сучасних динамічних змін середовища та кризових ситуацій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Дергоусова, Алла
(кандидат економічних наук; Українська державна академія залізничного транспорту).
Позиціонування залізничого транспорту на ринку туристичних послуг / А. Дергоусова> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 4-7 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338.48
ББК
65.433
Рубрики:
Економіка
Економіка туризму
Экономика
Экономика туризма
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт
--
ринок туристичних послуг
--
залізничні туристичні послуги
--
конкуренція
--
залізничний туризм
--
види туризму
--
транспортні подорожі
--
железнодорожный транспорт
--
рынок
туристических
услуг
--
железнодорожные туристические
услуг
и
--
конкуренция
--
железнодорожный туризм
--
виды туризма
--
транспортные путешествия
Анотація:
Розглянуто важливість позиціонування продукції підприємства на ринку в умовах конкуренцій. Сформовано позицію залізничих туристичних подорожей на ринку туристичних послуг.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Ілляшенко, С. М.
(завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; доктор економічних наук; професор).
"Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону / С. Ілляшенко, Н. Ілляшенко, В. Щербаченко> // Економіка України : науковий журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 33-39 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338.48
ББК
65.433
Рубрики:
Экономика
Экономика туризма
Економіка
Економіка туризму
Україна
Украина
Сумська область
Сумская область
Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність
--
туристическая деятельность
--
туристичний бізнес
--
туристический бизнес
--
туристичні послуги
--
туристические
услуг
и
--
ринок туристичних послуг
--
рынок
туристических
услуг
--
зелений туризм
--
зеленый туризм
--
регіони України
--
регионы Украины
--
туристичний потенціал регіонів
--
туристический потенциал регионов
--
малобюджетний туризм
--
малобюджетный туризм
--
споживчі уподобання
--
потребительские предпочтения
--
маркетинг територій
--
маркетинг территорий
--
сталий розвиток
--
устойчивое развитие
--
споживання туристичних послуг
--
потребление
туристических
услуг
--
маркетингові дослідження
--
маркетинговые исследования
Анотація:
Наведено результати аналізу перспектив формування ринку "зеленого" туризму в Сумській області як напряму сталого розвитку однієї з областей України, для якої цей вид туризму не є традиційним. Виконано кількісну оцінку наявного туристичного потенціалу, а також визначено доцільність розвитку певних видів "зеленого" туризму в районах і населених пунктах області. Показано, що запропоновані й апробовані методичні інструменти, висновки та рекомендації можуть бути використані для обгрунтування програм розвитку "зеленого" туризму в областях України.
Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Н. С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету); Щербаченко, В. О. (магістрант кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Нурматамбєтова, Арміяш
(викладач Казахсько-Російського університету; м.Астана; Казахстан).
Казахстанський ринок туристичних послуг : основні напрямки підвищення конкурентиоспроможності туристичних підприємств / А. Нурматамбєтова, Р. Агибєтова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 111-122 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(5КАЗ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность
--
внутрішньогалузева конкурентоспроможність
--
конкуренция в туризме
--
конкуренція в туризмі
--
рынок
туристических
услуг
--
ринок туристичних послуг
--
статистические данные
--
статистичні дані
--
сфера
услуг
--
сфера послуг
--
туристические предприятия
--
туристичні підприємства
Анотація:
Досліджено і розроблено ефективні напрямки діяльності туристичних компаній, що впливають на підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг. Проаналізовано статистичні дані, кількісно оцінено конкурентоспроможність туристичних компаній на базі експертних оцінок фахівців туристичної галузі Казахстану. Визначено 3 основні напрямки підвищення конкурентоспроможності: технічний, економічний та організаційний. Дослідження містить важливу інформацію для компаній щодо підвищення конкурентоспроможності, задоволення споживчого попиту і максимізації прибутку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Агибєтова, Ріна (викладач кафедри туризму Євразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан); Программа развития перспективных направлений туристической индустрии Республики Казахстан на 2010-2014 гг. \о произв.\
Знайти схожі
>
7.
Саричев, В. І.
(кандидат історичних наук; доцент кафедри міжнародних відносин).
Стан та перспективи світової та національної сфер туризму в контексті людського розвитку / В. І. Саричев> // Статистика України : науково-інформаційний журнал. - 2014. -
№ 2
. - С. 80-84 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
338.48
ББК
65.443
Рубрики:
Економіка
Економіка туризму
Экономика
Экономика туризма
Україна
Кл.слова (ненормовані):
ринок туристичних послуг
--
туристична галузь
--
людський капітал
--
мобільність населення
--
людський розвиток
--
туристична сфера
--
сучасний туризм
--
соціально-економічні стратегії
--
рынок
туристических
услуг
--
туристическая отрасль
--
человеческий капитал
--
мобильность населения
--
человеческое развитие
--
туристическая сфера
--
современный туризм
--
социально-экономические стратегии
--
туристические
услуг
и
--
туристичні послуги
Анотація:
Досліджено сучасний стан ринку туристичних послуг в Україні з урахуванням світового досвіду, динаміку його розвитку, провідні напрямки підвищення конкурентоспроможності. Проаналізовано основні складові туристичної галузі, можливості підвищення їх ефективності на тлі зростання людського капіталу та мобільності населення країни.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Статист_Укр_2014_2\15.pdf
Знайти схожі
>
8.
Романова, Ирина Матвеевна
(доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
Разработка методики оценки влияния кросс-культурных отличий на поведение потребители на рынке
туристических
услуг
/ И. М. Романова, Е. В. Носкова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 212-221 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(55)в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Азиатско-Тихоокеанский регион
Азіатсько-Тихоокеанський регіон
Китай
Россия
Росія
Южная Корея
Південна Корея
Япония
Японія
Кл.слова (ненормовані):
кросс-культурные отличия
--
крос-культурні відмінності
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
рынок
туристических
услуг
--
ринок туристичних послуг
--
оценочные методы
--
оціночні методи
--
потребительское поведение
--
споживацька поведінка
--
туристические
услуг
и
--
туристичні послуги
--
потребители
туристических
услуг
--
поведение потребителей
туристических
услуг
--
споживачі туристичних послуг
--
поведінка споживачів туристичних послуг
Анотація:
Предложена методика оценки влияния кросс-культурных отличий на поведение потребителей на рынке
туристических
услуг
. Выделены особенности формирования и построения моделей культуры с учетом специфики рынка
туристических
услуг
. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере отдельных стран Азиатско-Тихоокеанского региона (Китай, Россия, Южная Корея, Япония).
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия)
Знайти схожі
>
9.
Ушаков, Денис Сергійович
(доктор економічних наук; викладач Міжнародного коледжу Університету Суан Сунандха Ражабхар; м.Бангкок; Таїланд; Dr.).
Транснаціоналізація як тренд сучасного етапу розвитку міжнародного туризму [Текст] / Д. С. Ушаков, Н. Сімасатінсопхон> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 2
. - С. 80-88. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(0)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность
--
зовнішньоекономічна діяльність
--
ВЭД
--
ЗЕД
--
международный туризм
--
міжнародний туризм
--
глобализация
--
глобалізація
--
исторические формы
--
історичні форми
--
основные характеристики
--
основні характеристики
--
рынок
туристических
услуг
--
ринок туристичних послуг
--
приоритетные направления туризма
--
пріоритетні напрями туризму
--
ресурсы туризма
--
ресурси туризму
--
рыночные тенденции
--
ринкові тенденції
--
транснационализация туристического бизнеса
--
транснаціоналізація туристичного бізнесу
--
транснациональное предпринимательство
--
транснаціональне підприємництво
--
транснациональные корпорации
--
ьранснаціональні корпорації
--
туристиеские ТНК
--
туристичні ТНК
--
экономическая эффективность туризма
--
економічна ефективність туризму
Анотація:
Зроблено спробу теоретично обгрунтувати причини та фактори транснацюналізації туристичного бізнесу, досліджено ресурси економічної ефективності туристичних ТНК, а також історичні форми транснаціонального підприємництва у туристичній індустрії, проаналізовано основні характеристики сучасних туристичних ТНК.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Сімасатінсопхон, Налін (викладач Міжнародного коледжу Університету Суан Сунандха Ражабхар; м.Бангкок; Таїланд)
Знайти схожі
>
10.
Колодійчук, А. В.
(кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
Готельні мережі як ефективний спосіб ведення бізнесу в індустрії гостинності [Текст] : світовий досвід / А. В. Колодійчук> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 6
. - С. 54-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338:640.24
ББК
65.432(0)в-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Кл.слова (ненормовані):
глобализация
--
глобалізація
--
гостиничные сети
--
готельні мережі
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
индустрия гостеприимства
--
індустрія гостинності
--
клиентоориентированость
--
клієнтоорієнтованість
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
конкурентоспособность предприятий
--
конкурентоспроможність підприємств
--
контракты на управление
--
контракти на управління
--
маркетинг туризма
--
маркетинг туризму
--
независимые гостиницы
--
незалежні готелі
--
ринок туристичних послуг
--
рынок
туристических
услуг
--
сетевой гостиничный бизнес
--
мережевий готельний бізнес
--
управленческая формализация
--
управлінська формалізація
--
франчайзинг
--
экономическая эффективность отельных сетей
--
економічна ефективність готельних мереж
Анотація:
Розглянуто дві основні групи чинників, що вплинули на формування сучасного мережевого готельного бізнесу і лежать в основі глобалізаційних процесів. Виділено два види готельних мереж у міжнародній практиці готельного бізнесу. Охарактеризовано найбільш розповсюджені форми управління сучасними готельними мережами, зокрема договір франчайзингу і управління за контрактом. Наведено конкурентні переваги готельних мереж на відміну від незалежних готелів і визначено, що найпрогресивнішою формою є франчайзинг.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Amadeus, международная дистрибутивная система \о ней\; Worldspan, международная дистрибутивная система \о ней\; Sabre, международная дистрибутивная система \о ней\; Travenorts Galileo, международная дистрибутивная система \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-12
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)