Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гостиничные сети<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Ерниязова, Жанат (старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Коркыт Ата; Казахстан; кандидат экономических наук).
    Проблемы и перспективы развития механизма управления гостиничным бизнесом Республики Казахстан / Ж. Ерниязова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 353-363 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КАЗ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети -- готельні мережі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- классифицирование гостиниц -- класифікування готелей -- класифікація готелів -- контролеры качества -- контролери якості -- конкурентоспособность гостиничных услуг -- конкурентоспроможність готельних послуг -- малые гостиницы -- малі готелі -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- международный туризм -- міжнародний туризм -- нестандартные гостины -- нестандартні готелі -- перспективы развития -- перспективи розвитку -- ранжирование гостиниц -- ранжування готелей -- сертификация качества -- сертифікація якості -- стратегическое управление -- стратегічне управління
Анотація: Рассмотрено современное состояние международной индустрии гостеприимства. Выявлены показатели международного стандарта. Дана оценка качества управления конкурентоспособностью гостиничных услуг. Проведен анализ текущего состояния гостиничного бизнеса в Казахстане, выявлены проблемы в системе управления им и развития возможностей повышения конкурентоспособности национальных гостиничных услуг на перспективу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Байтенова, Лаура (доцент кафедры прикладной информатики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; г.Астана; Казахстан; доктор экономических наук; доцент).
    Источники формирования конкурентных преимуществ в отельном бизнесе Казахстана [Текст] / Л. Байтенова, М. Смыкова, Л. Муталиева // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 97-103 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КАЗ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети -- готельні мережі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність готельного бізнесу -- целевые потребительские аудитории -- цільові споживацькі аудиторії
Анотація: Рассмотрены вопросы, касающиеся формирования конкурентных преимуществ отелей Казахстана. На основании проведенного анализа выявлены основные пути повышения конкурентоспособности гостиниц. Особое внимание уделено тому, что в зависимости от типа отелей конкурентные преимущества различаются и учитывают ценности целевой аудитории.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Смыкова, Мадина (доцент кафедры менеджмента и маркетинга Международной академии бизнеса; г.Алматы; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент); Муталиева, Лайля (доцент кафедры туризма и сервиса Казахского университета экономики, финанов и междлународной торговли; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент)

Знайти схожі

3.


    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Готельні мережі як ефективний спосіб ведення бізнесу в індустрії гостинності [Текст] : світовий досвід / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 6. - С. 54-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(0)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- гостиничные сети -- готельні мережі -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- клиентоориентированость -- клієнтоорієнтованість -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- контракты на управление -- контракти на управління -- маркетинг туризма -- маркетинг туризму -- независимые гостиницы -- незалежні готелі -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- сетевой гостиничный бизнес -- мережевий готельний бізнес -- управленческая формализация -- управлінська формалізація -- франчайзинг -- экономическая эффективность отельных сетей -- економічна ефективність готельних мереж
Анотація: Розглянуто дві основні групи чинників, що вплинули на формування сучасного мережевого готельного бізнесу і лежать в основі глобалізаційних процесів. Виділено два види готельних мереж у міжнародній практиці готельного бізнесу. Охарактеризовано найбільш розповсюджені форми управління сучасними готельними мережами, зокрема договір франчайзингу і управління за контрактом. Наведено конкурентні переваги готельних мереж на відміну від незалежних готелів і визначено, що найпрогресивнішою формою є франчайзинг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Amadeus, международная дистрибутивная система \о ней\; Worldspan, международная дистрибутивная система \о ней\; Sabre, международная дистрибутивная система \о ней\; Travenorts Galileo, международная дистрибутивная система \о ней\

Знайти схожі

4.


    Гаврилко, П. П. (кандидат економічних наук; професор; директор Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Базові орієнтири забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу [Текст] / П. П. Гаврилко, А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 9. - С. 71-75. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешние факторы -- зовнішні фактори -- внутренние факторы -- внутрішні фактори -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- гостиничные сети -- готельні мережі -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предпериятий гостиничного бизнесу -- конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу -- маркетинг -- потребители услуг -- споживачі послуг -- специализация гостиниц -- спеціалізація готелей -- терминология -- термінологія -- управленческие стратегии -- управленські стратегії -- экономическая эффективность гостиничного бизнесу -- економічна ефективність готельного бізнесу
Анотація: Наведено класифікацію засобів розміщення, яка передбачає їхнє перегрупування за критерієм пріоритетності послуг, що вони надають. Визначена сутність підприємств готельного бізнесу. Виділено основні властивості готельних послуг. Окреслено основні проблеми сучасного готельного бізнесу. Визначено, що готельні мережі є найбільш перспективний інноваційний напрямок розвитку готельного бізнесу і розкрито сутність поняття «готельна мережа». Розглянуто три підходи до визначення категорії «конкурентоспроможність підприємства», зокрема компаративний, ресурсний та системний. Дано визначення також сутності поняття «конкурентоспроможність підприємства готельного бізнесу». Обґрунтовано два основні типи конкурентних переваг: низькі витрати і спеціалізація.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Колодійчук, А.В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

5.


    Гаврилко, П. П. (кандидат економічних наук; професор; директор Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Методика оцінки конкурентоспроможності суб'єктів готельного підприємництва [Текст] / П. П. Гаврилко, А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 10. - С. 66-70. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешние факторы -- зовнішні фактори -- внутренние факторы -- внутрішні фактори -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- гостиничные сети -- готельні мережі -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества гостиничного бизнеса -- конкурентні переваги готельного бізнесу -- конкурентоспособность гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність готельного бізнесу -- маркетинг -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребители готельных услуг -- споживачі готельних послуг -- специализация гостиничного бизнеса -- спеціалізація готельного бізнесу -- терминология -- термінологія -- управленческие стратегии -- управленські стратегії -- экономическая эффективность гостиничного бизнеса -- економічна ефективність готельного бізнесу
Анотація: Визначено базові принципи оцінки конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу, зокрема: комплексність, системність, об'єктивність, динамічність, безперервність, оптимальність. Виділено основні етапи оцінки конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу. Наведена класифікація методів оцінки конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу за: джерелами отримання інформації; рівнем реалізації конкурентної стратегії підприємством готельного бізнесу; способом відображення кінцевих результатів; видом показників оцінювання. Розглянуто основні методи аналізу діяльності суб'єктів готельного підприємництва.


Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Колодійчук, А.В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)