Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>S=Економіка готельного господарства<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
30
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
>
1.
65.432(5КИТ)-5
Ш 11
Шіє, Хуай-Шу
(аспірант кафедри управління Національного університету Чіао Тун; м.Тайбей; Тайвань).
Перехід на екологічні технології : розробка концепції системи рейтингів "зелених" готелів / Х. -Ш. Шіє, Д. -Л. Ху, Х. -Д. Шеу> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 8
. - С. 521-530 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65.432(5КИТ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка
готельного
господарства
Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
зеленые гостиницы
--
зелені готелі
--
инфраструктура строительства
--
інфраструктура будівництва
--
охрана окружающей среды
--
охорона довкілля
--
природосбережение
--
природозбереження
--
рейтинговые системы
--
рейтингові системи
--
экологические технологии
--
екологічні технології
Анотація:
Доведено, що перехід на екологічні технології став більшим, ніж просто захоплення в готельній індустрії, еко-готель стає мейнстрімом. На підставі огляду літератури в цьому дослідженні здійснено спробу розробити загальну концептуальну основу системи рейтингів "зелених" готелів, вона складається з 3 основних частин, включаючи охорону довкілля, збереження природи і інфраструктуру будівництва і містить 20 позицій. Запропоновано загальну комплексну основу для системи оцінювання "зелених" готелів як орієнтир для урядовців і власників готелів щодо визначення і застосування практичних і вимірних критеріїв переходу на еко-технології.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ху, Джін-Лі (директор Інституту бізнесу та управління Національного університету Чіао Тун; м.Тайбей; Тайвань); Шеу, Хер-Дзюнь (президент Національного університету Чі Нань провінції Нантоу; Тайвань)
Знайти схожі
>
2.
Шіє, Хуай-Шу
(аспірант кафедри управління Національного університету Чіао Тун; м.Тайбей; Тайвань).
Розробка екостандартів : аналіз тайваньської програми ранжування еко-готелів / Х. -Ш. Шіє, В. -Л. День> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 10
. - С. 544-553 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432(5КИТ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка
готельного
господарства
Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес
--
туристический бизнес
--
нормативно-правове регулювання
--
нормативно-правовое регулирование
--
перевозки продуктов
--
перевезення продуктів
--
программы ранжирования эко-отелей
--
програми ранжування еко-готелів
--
эко-отели
--
еко-готелі
--
екологічний туризм
--
экологический туризм
Анотація:
Розглянуто нещодавно впроваджену на Тайвані схему оцінювання екоготелів "Нормативні стандарти акредитації еко-готелів", яка представляє новітні досягнення і розвиток у даній сфері. Також порівняно тайванську програму ранжування еко-готелів і 7 відомих програм рейтингів еко-готелів. Як й інші програми, тайванська приділяє особливу увагу охороні довкілля. Проте є дві істотні відмінності в програмі Тайваню: сертифікацію виконує не НДО і відсутність знаку-символу рейгингу. Незалежно від програми ранжування, результати цього дослідження показали, що майже всі з критеріїв рейтингів мало пов'язані з охороною довкілля, тому слід вважати, що рейтінгування буде ефективнішим, якщо в нього додати чинники охорони екологічного середовища. Також на постійній основі повинні проводитися обстеження з метою уточнення і впровадження екологічної оцінки і постійного оновлення системи оцінювання еко-готелів. Ці заходи повинні також підвищити сумісність будівлі готелю з місцевим довкіллям і сприяти розвитку концепції мінімальної відстані перевезення продуктів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
День, Вень-Лінь (аспірант кафедри міжнародного бізнесу Університету китайської культури; м.Тайбей; Тайвань); Нормативные стандарты аккредитации эко-отелей, регуляторный акт Тайваня \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Мустеца, Ірина Василівна
(аспірант; старший викладач Чернівецького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Чернівці; Україна).
Особливості аналізу ефективності відтворення основних засобів готельних господарств / І. В. Мустеца> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 148-153 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432(4УКР-4ЧРН)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка
готельного
господарства
Украина
Україна
Черновицкая область
Чернівецька область
Кл.слова (ненормовані):
амортизация
--
амортизація
--
гостиничное хозяйство
--
гостиничное хозяйство
--
основные средства гостиничного хозяйства
--
основні засоби
готельного
господарства
--
ремонт гостиничного хозяйства
--
ремонт
готельного
господарства
--
экономическое воспроизводство
--
економічне відтворення
--
эксплуатационные программы
--
експлуатаційні програми
Анотація:
Розглянуто методику аналізу ефективності відтворення основних засобів готельних господарств. Розглянуто в динаміці основні показники, що застосовуються при оцінюванні руху та стану вищезазначених активів, визначено показники експлуатаційної програми для підприємств
готельного
типу Буковини.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
4.
65.432в7-86
Л 33
Левицька, І. В.
(доктор економічних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; м.Вінниця; Україна).
Ефективність інноваційної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі / І. В. Левицька> // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 87-93 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432в7-86
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка
готельного
господарства
Кл.слова (ненормовані):
гостинично-ресторанный бизнес
--
готельно-ресторанний бізнес
--
экономическое моделировани
--
економічне моделювання
--
инновации в гостиничном бизнесе
--
інновації в готельному бізнесі
--
инновационный потенциал
--
інноваційний потенціал
--
инновационные стратегии
--
інноваційні стратегії
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
--
інноваційна активність підприємств
--
инновационная активность предприятий
Анотація:
Розглядаються питання моделювання механізмів підвищення ефективності інноваційної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі за рахунок відповідності стратегічному та тактичному характеру, визначаючи раціональність та послідовність дій, їхню своєчасність та динамічність.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
5.
Ерниязова, Жанат
(старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Коркыт Ата; Казахстан; кандидат экономических наук).
Проблемы и перспективы развития механизма управления гостиничным бизнесом Республики Казахстан / Ж. Ерниязова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 353-363 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432(5КАЗ)-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка
готельного
господарства
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети
--
готельні мережі
--
гостиничный бизнес
--
готельний бізнес
--
стратегічне управління
--
стратегическое управление
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
индустрия гостеприимства
--
індустрія гостинності
--
качество гостиничных услуг
--
якість готельних послуг
--
классифицирование гостиниц
--
класифікування готелей
--
класифікація готелів
--
контролеры качества
--
контролери якості
--
конкурентоспособность гостиничных услуг
--
конкурентоспроможність готельних послуг
--
малые гостиницы
--
малі готелі
--
международные стандарты
--
міжнародні стандарти
--
международный туризм
--
міжнародний туризм
--
нестандартные гостины
--
нестандартні готелі
--
перспективы развития
--
перспективи розвитку
--
ранжирование гостиниц
--
ранжування готелей
--
сертификация качества
--
сертифікація якості
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
Анотація:
Рассмотрено современное состояние международной индустрии гостеприимства. Выявлены показатели международного стандарта. Дана оценка качества управления конкурентоспособностью гостиничных услуг. Проведен анализ текущего состояния гостиничного бизнеса в Казахстане, выявлены проблемы в системе управления им и развития возможностей повышения конкурентоспособности национальных гостиничных услуг на перспективу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
6.
Чиріч, Ната
(співробітник сектору туризму Міністерства економіки та регіонального розвитку Республіки Сербія; м.Бєлград; Сербія; PhD).
Менеджмент якості продуктів і послуг в готельному бізнесі / Н. Чиріч, М. Вуїчич, М. Вуковіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 538-544. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка
готельного
господарства
Управление качеством
Управління якістю
Кл.слова (ненормовані):
гостиничная индустрия
--
готельна індустрія
--
инновации
--
інновації
--
менеджмент
--
отраслевое развитие
--
галузевий розвиток
--
позиционирование
--
позиціонування
--
рекламная деятельность
--
рекламна діяльність
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
туристические услуги
--
туристичні послуги
Анотація:
Розглянуто проблему якості туристичного і
готельного
бізнесу, який потребує встановлення стратегічного і комплексного підходу до розвитку, особливо щодо реклами і розробки туристичних продуктів і послуг, а також введення інновацій. Доведено, що покращення якості роботи готелів та інших туристичних продуктів і послуг веде до підвищення туристичних потоків і обігу, а також до розвитку туристичної галузі в цілому.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Вуїчич, Мілан (молодший науковий співробітник кафедри економіки Державного університету м.Нові-Пазар; Сербія); Вуковіч, Марія (менеджер "RECREATOURS D.O.O."; м.Бєлград; Сербія)
Знайти схожі
>
7.
Чиріч, Майя
(старший викладач кафедри економіки та управління машинобудування Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія; PhD).
Розробка системи аналізу орієнтації на клієнтів у готельній індустрії / М. Чиріч, Д. Джорджевіч, С. Ігнатієвіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 493-502 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432(4СЕР)-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка
готельного
господарства
Сербия
Сербія
Морава
Шумадия
Шумадія
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая кокурентоспособность
--
внутрішньогалузева кокурентоспроможність
--
гостиничный менеджмент
--
готельний менеджмент
--
ориентация на клиентов
--
орієнтація на клієнтів
--
схема Нванкво
--
Нванкво схема
--
удовлетворенность клиентов
--
задоволеність клієнтів
--
управление качеством
--
управління якістю
--
гостиничные услуги
--
готельні послуги
--
конкурентоспроможність готелів
--
конкурентоспособность гостиниц
Анотація:
Розглянуто проблеми орієнтації на клієнтів як чинник конкурентоспроможності готелів в умовах складного ринку. Перевірено, чи можна схему Нванкво, розроблену для аналізу рівня орієнтації на клієнтів у різних компаніях, застосовувати до
готельного
бізнесу, і як така схема може допомогти менеджерам виділити сильні і слабкі сторони компанії. Анкетні дані отримано з опитування, проведеного в районах Шумадія і Морава в Сербії, проведено аналіз кореляцій і на основі висновків запропоновано рекомендації з аокращення орієнтації готелів на клієнтів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Джорджевіч, Драгомір (професор факультету економіки та управління технологічними процесами Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія); Ігнатієвіч, Светлана (доцент факультету економіки та управління технологічними процесами Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія)
Знайти схожі
>
8.
Чень, Лу-Фен
(старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Кун Шан; м.Тайнан; Тайвань; PhD).
Вплив перенесення досвіду навчання та організацйної культури на рівень задоволеності роботою / Л. -Ф. Чень> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 484-492 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432(5КИТ)в6-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка
готельного
господарства
Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
организационная культура
--
організаційна культура
--
перенос опыта
--
перенесення досвіду
--
производственное обучение
--
виробниче навчання
--
тренинги
--
тренінги
--
удовлетворенность работой
--
задоволеність роботою
Анотація:
Обгрунтовано, що тренінги для персоналу стали важливою частиною роботи підприємства в умовах швидкої зміни і накопичення знань, технологій і навиків. У зв'язку з цим підвищився науковий інтерес до вивчення тренінгів на регулярній основі, тоді тренінги проводяться ефективніше і підвищують компетентність, продуктивність і задоволеність співробітників роботою і в цілому забезпечують стійкий розвиток і ефективність роботи підприємства. Об'єкти дослідження - персонал 10 найкращих, за версією китайського Бюро туризму, туристичних готелів на Тайвані. Аналіз показав, що 1) проведення тренінгів безпосередньо впливає на задоволеність персоналу роботою; 2) організаційна культура прямо впливає на якість тренінгів і 3) організаційна культура істотно впливає на міру задоволеності роботою.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Бюро туризма Тайваня \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Лі, І-Мінь
(доцент кафедри управління у туризмі Національного унверситету прикладних наук; м.Каохсіюнг; Тайвань; PhD).
Згладжуючий ефект емоційного інтелекту у відношенні між емоційною працею, емоційним виснаженням і громадянською організаційною поведінкою готельних працівників нижньої ланки / І. -М. Лі> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 226-236 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432в6-80 + 88.4в6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка
готельного
господарства
Кл.слова (ненормовані):
гражданское организационное поведение
--
громадянська організаційна поведінка
--
организация труда
--
кадры
--
кадри
--
коррелационный анализ
--
кореляційний аналіз
--
международные отели
--
міжнародні готелі
--
готельні працівники
--
гостиничные сотрудники
--
обслуживающий персонал
--
обслуживающий персонал
--
описательная статистика
--
описова статистика
--
профессиональная психология
--
професійна психологія
--
сглаживающие эффекты
--
сглажжуючі ефекти
--
трудовые ресурсы
--
трудові ресурси
--
управление персоналом
--
управління персоналом
--
факторный анализ
--
факторний аналіз
--
эмоциональное истощение
--
емоційне виснаження
--
эмоциональный интеллект
--
емоційний інтелект
--
эмоциональный труд
--
емоційний труд
--
эмпирический анализ
--
емпіричний аналіз
Анотація:
Вивчено вплив емоційної праці, емоційного виснаження і емоційного інтелекту на громадянську організаційну поведінку на прикладі співробітників нижчої ланки в міжнародних готелях. Використано структуровану анкету для збору даних для подальшого аналізу. При складанні анкети було проведено пробне анкетування. Дані проаналізовано за допомогою статистичного програмного забезпечення, у т.ч. описової статистики, факторного аналізу, аналізу надійності, кореляційного аналізу, аналізу ієрархічної регресії. Емпіричний аналіз показав, що емоційне виснаження має значний негативний вплив на громадянську організаційну поведінку, а емоційний інтелект має значний згладжуючий ефект у відношенні між емоціною працею, емоційним виснаженням і громадянською організаційною поведінкою.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
10.
Бакеренко, Н. П.
(кандидат економічних наук; старший викладач кафедри фінансів Львівської філії ПВНЗ "Європейський університет").
Податкове стимулювання розвитку готельних підприємств / Н. П. Бакеренко> // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 139-145 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432(4УКР)в7-93 + 65.262.4(4УКР)в7-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка
готельного
господарства
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные услуги
--
готельні послуги
--
гостиничные предприятия
--
готельні підприємства
--
налоги
--
податки
--
оподаткування готельних підприємств
--
налогообложение гостиничных предприятий
--
методология налогообложения
--
методология налогообложения
--
налоговое стимулирование
--
податкове стимулювання
--
предприниматели
--
підприємці
--
предпринимательская деятельность
--
підприємницька діяльність
Анотація:
Розглянуто сутність податкового стимулювання як чинника прискореного розвитку готельних підприємств, проведено аналіз нині діючої системи оподаткування цих суб'єктів підприємницької діяльності в Україні, обгрунтовано, що найбільш привабливою є спрощена система оподаткування без сплати ПДВ, внесені пропозиції щодо застосування заходів держави, які мають бути спрямовані на зменшення ставки ПДВ (на 50%, опираючись на світову практику) та зменшення єдиного соціального внеску.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)