Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Управління якістю<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Андриенко, Н. Н.
    Система управления по ISO 9001 - помощник в управлении производством и повышении качества продукции и услуг / Н. Н. Андриенко, А. В. Башинский // Подъемные сооружения. Специальная техника. - 2008. - № 11. - С. 8-9
УДК
Рубрики: СТАНДАРТИЗАЦИЯ
   Управление качеством

   СТАНДАРТИЗАЦІЯ

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
Управление качеством -- СИСТЕМА УПРАВЛЕНИЯ -- Управління якістю -- система управління


Дод.точки доступу:
Башинский, А.В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.12.2008р. Інв.2192ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Рудницький, В. Ф. (кандидат технічних наук; директор ДП "Системи якості").
    Впровадження сучасних систем управління якістю на залізничних підприємствах: прагматичність підходу / В. Ф. Рудницький, В. В. Рудзинський, О. Я. Федор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 12-15 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Управление качеством

   Стандартизация

   Залізничний транспорт

   Управління якістю

   Стандартизація

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- вокзалы -- локомотивные депо -- вагоноремонтные депо -- управление качеством -- системы управления качеством -- стандартизация -- стандарты -- услуги -- качество услуг -- контроль качества -- залізничний транспорт -- конкуренція на залізничному транспорті -- вокзали -- локомотивні депо -- вагоноремонтні депо -- управління якістю -- системи управління якістю -- стандартизація -- стандарти
Анотація: Статтю присвячено аналізуванню питань доцільності і можливим ефектам від впровадження сучасних систем управління якістю на підприємствах Укрзалізниці згідно моделі стандарту ISO 9001. Наведено приклади з практики впровадження СУЯ на залізничних вокзалах та для ремонтних підприємств Львівської залізниці.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Рудзинський, В.В. (головний інженер пасажирської служби ДТГО "Львівська залізниця"); Федор, О.Я. (головний метролог ДТГО "Львівська залізниця"); ДСТУ ISO 9001:2009 Системи управління якістю. Вимоги \о произв.\; МС ISO 9001:2008 / ДСТУ ISO 9001:2009 \о произв.\ДСТУ ISO 9000:2007 Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів \о произв.\; ДСТУ ISO 19011-2003 Настанови щодо здійснення аудитів систем управління якістю і (або) екологічного управління \о произв.\; Львівська залізниця \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Мартиненко, С. В. (ОС "Дортранстелеком", м. Харьків).
    Моніторинг та вимірювання процесів систем управління якістю з використанням системи управління ризиками / С. В. Мартиненко, В. П. Поляков, М. В. Мартиненко // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 28-30 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Управление качеством
   Управління якістю

   Управление рисками

   Управління ризиками

Кл.слова (ненормовані):
система управления качеством -- стандарты -- управление рисками -- мониторинг -- показатели результатов -- контроль качества -- повторная валидация -- производственные процессы -- измерительный процесс -- расчетный метод -- система управління якістю -- стандарти -- ДСТУ ISO 9001:2009 -- ДСТУ ISO 9001:2008 -- управління ризиками -- показники результатів -- контроль якості -- повторна валідація -- виробничі процеси -- вимірювальний процес -- розрахунковий метод
Анотація: Впровадження систем управління якістю. Моніторінг та вимірювання процесів з метою визначення ступеню їх результативності та ефективності.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Поляков, В. П. (кандидат технічних наук; ОС "Дортранстелеком", м. Харьків); Мартиненко, М. В. (кандидат технічних наук; НААУ, м. Київ); ДСТУ ISO 9001:2009, стандарт \о произв.\; ДСТУ ISO 9001:2008 , IDT, стандарт \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Мачуга, Н. З. (Тернопільський національний економічний університет; Україна).
    Аналіз особливостей управління системою якості медичних послуг в Україні / Н. З. Мачуга // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 110-116 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.495(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика здравоохранения

   Економіка охорони здоров'я

   Управление качеством

   Управління якістю

   Медицинские услуги

   Медичні послуги

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- медицинская сфера -- медична сфера -- медицинские услуги -- медичні послуги -- сатисфакция пациента -- сатисфація пацієнта -- управление качеством -- управління якістю -- уровень качества -- рівень якості -- медицинские стандарты -- медичні стандарти
Анотація: Проаналізовано особливості процесу управління системою якісних медичних послуг в Україні. Розроблено етапи формування рівня якості медичних послуг. Запропоновано алгоритм здійснення маркетингової діяльності та створення якості, доведено необхідність реформування медичної сфери із прийгяттям стандартів якості медичних послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Берко, Анатолій Юліанович (професор кафедри інформаційних систем та мереж Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; доктор технічних наук; доцент).
    Оцінювання якості інформаційних ресурсів на web-сторінках / А. Ю. Берко, К. А. Алексеєва // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 226-234 : нраф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Статтю підготовлено на основі доповіді на 11-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (2-7 липня 2012 р.; Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
информационные ресурсы -- информаційні ресурси -- інформаційні технології в економіці -- информационные технологии в экономике -- качество данных -- якість даних -- web-системи -- web-системы -- веб-системи -- математичне моделювання -- логика антонимов -- логіка антонімів -- экспертное оценивание -- експертне оцінювання -- web-проекты -- web-проекти
Анотація: Розглянуто особливості формування інформаційного ресурсу у web-проектах. Розроблено набір функціональних і нефункціональних вимог до якості даних. Описано методику експертного оцінювання якості даних, яка грунтується на застосуванні логіки антонімів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Алексеєва, Катерина Андріївна (здобувач Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеСучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

6.


    Чиріч, Ната (співробітник сектору туризму Міністерства економіки та регіонального розвитку Республіки Сербія; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Менеджмент якості продуктів і послуг в готельному бізнесі / Н. Чиріч, М. Вуїчич, М. Вуковіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 538-544. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
гостиничная индустрия -- готельна індустрія -- инновации -- інновації -- менеджмент -- отраслевое развитие -- галузевий розвиток -- позиционирование -- позиціонування -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- туристические услуги -- туристичні послуги
Анотація: Розглянуто проблему якості туристичного і готельного бізнесу, який потребує встановлення стратегічного і комплексного підходу до розвитку, особливо щодо реклами і розробки туристичних продуктів і послуг, а також введення інновацій. Доведено, що покращення якості роботи готелів та інших туристичних продуктів і послуг веде до підвищення туристичних потоків і обігу, а також до розвитку туристичної галузі в цілому.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вуїчич, Мілан (молодший науковий співробітник кафедри економіки Державного університету м.Нові-Пазар; Сербія); Вуковіч, Марія (менеджер "RECREATOURS D.O.O."; м.Бєлград; Сербія)

Знайти схожі

7.


    Лінь, Фень-І (професор кафедри управління бізнесом Національного технологічного університету; м.Тайбей; Тайвань; PhD (менеджмент)).
    Нагороди за якість як основа комплексного управління якістю у високотехнологічних галузіх / Ф. -І. Лінь, П. Ц.-Л. Ван, Дж. Інь // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 392-402 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика отраслей промышленности

   Економіка галузей промисловості

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
высокотехнологическая промышленность -- високотехнологічна промисловість -- Дельфи модифицированный метод -- Дельфі модифицированный метод -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- качество администрирования -- якість адміністрування -- комплексне управління якістю -- метод анализа иерархий -- метод аналізу ієрархій -- модифицированный метод Дельфи -- модифікований метод Дельфі -- управленческая комплексность -- управлінська комплексність -- фирменная конкурентоспособность -- фірмова конкурентоспроможність
Анотація: Досліджено тайванську систему нагород за якість у рамках вимірювання критеріїв комплексного управління якістю (КУЯ) та проаналізовано його вплив на конкурентоспроможність фірми для галузі високотехнологічної промисловості. Для виявлення факторів, що впливають на реалізацію КУЯ, застосовано модифікований метод Дельфі, а потім проведено аналіз ієрархій для встановлення пріоритетності показників. Результати показали, що модель, яка використовує показники нагород за якість, надійно визначає розміри впровадження КУЯ. Ключовими факторами успіху для високотехнологічних фірм є активна участь вищого керівництва і клієнтоорієнтована стратегія розвитку. Описано теоретичні та практичні способи застосування отриманих даних.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ван, Печсі Цзін-Лін (викладач Інституту промислового і бізнес-управління Національного технологічного університету; м.Тайбей; Тайвань); Інь, Джиммі (фінансовий директор"Chongqing Songlia Property Corporation"; м.Тайбей; Тайвань); Тайваньская национальная награда за качество \о ней\

Знайти схожі

8.
   656.2
   З-23


    Поляков, П. Ф.
    Эволюция в области управления качеством / П. Ф. Поляков // Залізничний транспорт України. - 2005. - № 3/2 (спец. випуск) : Підтвердження відповідності на залізничному транспорті: передовий досвід і напрямки розвитку : наук. пр., тези доп. I Міжнар. наук.-практ. конф. (Алушта, 25-28 трав. 2005 р.). - С. 127-133 : рис., табл.
УДК
Рубрики: Управление качеством
   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
управление качеством -- управління якістю -- стандарты качества -- стандарти якості -- управление качеством -- управління якістю -- система управления качеством -- система управління якістю -- история качества -- історія якості


Є примірники у відділах: всього 1 : АНЛ (1)
Вільні: АНЛ (1)

Знайти схожі

9.
   656.2
   З-23


    Мартыненко, Л. М.
    Особенности разработки и внедрения систем управления качеством на железнодорожном транспорте / Л. М. Мартыненко // Залізничний транспорт України. - 2005. - № 3/2 (спец. випуск) : Підтвердження відповідності на залізничному транспорті: передовий досвід і напрямки розвитку : наук. пр., тези доп. I Міжнар. наук.-практ. конф. (Алушта, 25-28 трав. 2005 р.). - С. 134-143
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- управление качеством -- управління якістю -- система управления качеством -- система управління якістю -- стандартизация -- стандартизація -- ориентированность на потребителя -- орієнтованість на споживача -- лидерство руководителя -- лідерство керівника -- вовлечение персонала -- залучення персоналу -- менеджмент -- процессный подход -- процесний підхід -- системный подход -- системний підхід -- отношения с поставщиками -- відносини з постачальниками


Є примірники у відділах: всього 1 : АНЛ (1)
Вільні: АНЛ (1)

Знайти схожі

10.
   656.2
   З-23


    Ступак, Э. Н.
    Основы организации входного контроля на железнодорожном транспорте / Э. Н. Ступак // Залізничний транспорт України. - 2005. - № 3/2 (спец. випуск) : Підтвердження відповідності на залізничному транспорті: передовий досвід і напрямки розвитку : наук. пр., тези доп. I Міжнар. наук.-практ. конф. (Алушта, 25-28 трав. 2005 р.). - С. 163-169
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Залізничний транспорт

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- управление качеством -- управління якістю -- система управления качеством -- система управління якістю -- входной контроль -- вхідний контроль -- сертификация -- сертифікація -- автоматизированные системы -- автоматизовані системи -- контроль качества -- контроль якості


Дод.точки доступу:
Укрзализныця \о ней\; Укрзалізниця \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : АНЛ (1)
Вільні: АНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)