Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=качество услуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.


    Рудницький, В. Ф. (кандидат технічних наук; директор ДП "Системи якості").
    Впровадження сучасних систем управління якістю на залізничних підприємствах: прагматичність підходу / В. Ф. Рудницький, В. В. Рудзинський, О. Я. Федор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 12-15 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Управление качеством

   Стандартизация

   Залізничний транспорт

   Управління якістю

   Стандартизація

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- вокзалы -- локомотивные депо -- вагоноремонтные депо -- управление качеством -- системы управления качеством -- стандартизация -- стандарты -- услуги -- качество услуг -- контроль качества -- залізничний транспорт -- конкуренція на залізничному транспорті -- вокзали -- локомотивні депо -- вагоноремонтні депо -- управління якістю -- системи управління якістю -- стандартизація -- стандарти
Анотація: Статтю присвячено аналізуванню питань доцільності і можливим ефектам від впровадження сучасних систем управління якістю на підприємствах Укрзалізниці згідно моделі стандарту ISO 9001. Наведено приклади з практики впровадження СУЯ на залізничних вокзалах та для ремонтних підприємств Львівської залізниці.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Рудзинський, В.В. (головний інженер пасажирської служби ДТГО "Львівська залізниця"); Федор, О.Я. (головний метролог ДТГО "Львівська залізниця"); ДСТУ ISO 9001:2009 Системи управління якістю. Вимоги \о произв.\; МС ISO 9001:2008 / ДСТУ ISO 9001:2009 \о произв.\ДСТУ ISO 9000:2007 Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів \о произв.\; ДСТУ ISO 19011-2003 Настанови щодо здійснення аудитів систем управління якістю і (або) екологічного управління \о произв.\; Львівська залізниця \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


   
    Система управління якістю медичних послуг / М. Павленко [и др.] // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2011. - № 2. - С. 41-45. - Библиогр.: с. 45. - 1 табл., 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
якість послуг -- качество услуг -- система управління якістю -- СУЯ -- система управления качеством -- СУК -- медичні послуги -- медицинские услуги -- методичні положення -- методические положения -- охорона здоров’я -- охрана здоровья -- системна криза -- системный кризис -- здоров’я населення -- здоровье населения -- демографічна ситуація -- демографическая ситуация -- медична допомога -- медицинская помощь -- фармакологічна допомога -- фармакологическая помощь -- качество медицинских услуг -- якість медичних послуг
Анотація: Досліджено основні методичні положення щодо створення системи управління якістю медичних послуг.


Дод.точки доступу:
Павленко, М. (директор); Маматова, Т. (кандидат економічних наук, доцент); Маматов, В. (кандидат економічних наук, доцент, заступник генерального директора); Федьо, О. (інженер 1-ї категорії)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Степанов, В. В. (аспірант; Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України).
    Аналіз втрат транзитних перевезень на залізничному транспорті / В. В. Степанов // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 40-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Статистика, 2008-2009 гг.

   Залізничний транспорт

   Статистика, 2008-2009 рр.

   Украина
    БЕЛОРУСЬ

    Балтия

    Россия

    Україна

    Білорусь

    Балтія

    Росія

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- транзитные перевозки -- транзитный потенциал -- транзитные грузы -- потери транзитных перевозок -- снижение потерь перевозок -- грузопотоки -- грузоотправка -- транспортные услуги -- качество услуг -- тарифы -- экспорт -- импорт -- статистика перевозок -- грузовые перевозки -- залізничний транспорт -- транзитні перевезення -- транзитний потенціал -- транзитні вантажі -- втрати транзитних перевезень -- зниження втрат перевезень -- вантажопотоки -- вантажовідправлення -- транспортні послуги -- якість послуг -- тарифи -- експорт -- імпорт -- статистика перевезень -- вантажні перевезення
Анотація: У статті проведено аналіз втрат транзитних перевезень залізницею, висвітлено авторський погляд щодо питання забезпечення зниження цих втрат, враховано основні чинники, що визначають втрати транзитних вантажопотоків.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Сич, Є. М. \про нього\; Чорний, В. В. \про нього\; Заборський, Л. А. \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Широкова, Олена Миколаївна (кандидат економічних наук; старший викладач Української державної академії залізничого транспорту (УкрДАЗТ)).
    Основні проблеми адаптації залізничного транспорту до ринкових умов господарювання / О. Широкова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 7. - С. 17-20. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.37
Рубрики: Економіка
   Економіка транспорту

   Экономика

   Экономика транспорта

Кл.слова (ненормовані):
економіка транспорту -- галузі економіки -- залізничний транспорт -- транспортні перевезення -- ринок транспортних перевезень -- транспортні послуги -- якість послуг -- маркетинг -- ринкова економіка -- статистика галузі -- экономика транспорта -- отрасли экономики -- железнодорожный транспорт -- транспортные перевозки -- рынок транспортных перевозок -- транспортные услуги -- качество услуг -- рыночная экономика -- статистика отрасли
Анотація: Виявлено основні проблеми, що заважають залізничому транспорту своєчасно та ефективно реагувати на зовнішні умови, які швидко змінюються, а також розглянуті загальні принципи й напрямки адаптації залізничного транспорту до ринкових відносин.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Мельник, Т. С.
    Аналіз споживчої цінності як основа підвищення якості обслуговування на залізничному пасажирському транспорті / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк. - 2011. - № 10. - С. 49-53
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Пассажирские перевозки

   Залізничний транспорт

   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- пассажирские перевозки -- качество обслуживания на железнодорожном транспорте -- анализ потребительской ценности -- качество услуг -- методика servqual -- залізничний транспорт -- пасажирські перевезення -- якість обслуговування на залізничному транспорті -- аналіз споживчих цінностей -- якості послуг


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Черчатий, Олександр (начальник Управління державної служби України в Полтавській області).
    Оптимізація надання адміністративних послуг у контексті впровадження системи управління якістю в органах влади / О. Черчатий // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
адміністративні послуги -- административные услуги -- групи адміністративних послуг -- группы административных услуг -- управління якістю послуг -- управление качеством услуг -- органи влади -- органы власти -- качество услуг -- якість послуг
Анотація: Аналізуються напрями оптимізації надання адміністративних послуг у взаємозв'зку з упровадженням системи управління якістю.


Знайти схожі

7.


   
    Аналіз показників якості природного газу, які впливають на процес горіння / І. Петришин [и др.] // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 51-56 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- якість послуг -- качество услуг -- природний газ -- природный газ -- показники якості -- показатели качества -- процес горіння -- процесс горения
Анотація: Проведено аналіз показників якості природного газу в Україні.


Дод.точки доступу:
Петришин, І. (доктор технічних наук; професор; генеральний директор); Соколовський, В. (заступник генерального директора); Петришин, Н. (кандидат технічних наук; начальник відділу); Дарвай, І. (кандидат технічних наук; інженер 1-ї категорії)

Знайти схожі

8.


    Маматов , В.
    Конкурс на здобуття премії СНД за досягнення у сфері якості продукції та послуг / В. Маматов , О. Мачульський // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 66-67
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- якість продукції -- качество продукции -- якість послуг -- качество услуг -- конукрс -- церемонія нагородження лауреатів -- церемония награждения лауреатов -- здобуття премії -- получение премии
Анотація: 21 серпня 2012 року у Виконавчому комітеті СНД (м. Мінськ, Республіка Білорусь) відбулась церемонія нагородження лауреатів 3-го Конкурсу на здобуття Премії СНД за досягнення у сфері якості продукції та послуг 2011 року, присвяченого 20-річчю створення Співдружності Незалежних Держав.


Дод.точки доступу:
Мачульський, О.; Виконавчий комітет Співдружності Незалежних Держав \о нем\Конкурс на здобуття Премії СНД за досягнення у сфері якості продукції та послуг 2011 року, присвяченого 20-річчю створення Співдружності Незалежних Держав \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Ткаченко, Н. (заступник генерального директора).
    Добровільна сертифікація перукарських та косметичних послуг - гарантоване підтвердження їхньої високої якості / Н. Ткаченко // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 63-65
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість послуг -- качество услуг -- перукарські послуги -- парикмахерские услуги -- косметичні послуги -- косметические услуги
Анотація: Розглядається сертифікація перукарських та косметичних послуг.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Должанський, А. (доктор технічних наук; професор; завідувач кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація").
    Метод максимізації комплексного показника якості об’єкта шляхом оптимізації керуючих дій / А. Должанський // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- якість продукції -- качество продукции -- якість послуг -- качество услуг -- показники якості -- показатели качества -- метод максимізації -- метод максимизации -- технічні впливи -- технические воздействия -- технологічні впливи -- технологические воздействия -- організаційні впливи -- организационные воздействия
Анотація: Запропановано метод визначення доцільного рівня технічних, технологічних та організаційних впливів на чинники процесу продукції та послуг.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, О. (аспірант кафедри "Якість, стандартизація та сертифікація")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)