Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управління збутом<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Бєлявцев, Михайло.
    Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. Бєлявцев, М. Беспята // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 24-26. - Библиогр.: с. 26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
економічна ефективність -- стратегічне управління -- збут -- ринкова економіка -- корпоративна культура -- підприємства -- інформаційне забезпечення -- экономическая эффективность -- стратегическое управление -- сбыт -- рыночная экономика -- предприятия -- информационное обеспечение -- управління збутом -- управление сбытом
Анотація: Оцінювання економічної ефективності стратегічного маркетингового управління збутом.


Дод.точки доступу:
Беспята, Марина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Янишин, Я. С. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту ЗЕД; Львівський національний аграрний університет).
    Удосконалення організації управління збутом продукції в агропідприємстві / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 9. - С. 67-70. - (Аграрний менеджмент і підприємництво). - Бібліогр. наприкінці ст., 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Сільськогосподарська продукція
   Сельскохозяйственная продукция

Кл.слова (ненормовані):
рынки сельскохозяйственной продукции -- ринки сільськогосподарської продукції -- сбыт сельскохозяйственной продукции -- збут сільськогосподарської продукції -- сбытовая политика -- збутова політика -- агропредприятия -- агропідприємства -- управление сбытом -- управління збутом -- сбытовая деятельность предприятий -- збутова діяльність підприємств -- продаж сільськогосподарської продукції -- продажа сельскохозяйственной продукции -- маркетинговые концепции -- маркетингові концепції -- рыночная экономика -- ринкова економіка -- отечественная продукция -- вітчизняна продукція -- спрос потребителей -- попит споживачів -- платежеспособный спрос потребителей -- платоспроможний попит споживачів
Анотація: Обґрунтовано важливість організації управління збутом для агропідприємств, досліджено теоретичні й методичні засади управління збутовою діяльністю, проаналізовано чинники, які необхідно враховувати при управлінні збутом у сільськогосподарських підприємствах, визначено суть і значення маркетингової концепції в останніх.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук; Львівський національний аграрний університет)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)