Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=спрос потребителей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Шерепа, К. М. (ДЕТУТ).
    Особливості транспортного ринку в сфері пасажирських перевезень і необхідність його державного регулювання / К. М. Шерепа // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 21-22. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Пассажирские перевозки

   Залізничний транспорт

   Пасажирські перевезення

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- пассажирские перевозки -- государственное регулирование -- транспортная инфраструктура -- транспортное производство -- транспортные услуги -- транспортный рынок -- конкуренция -- сегментация транспортного рынка -- прогнозирование -- транспортирование продукции -- виды транспорта -- спрос потребителей -- залізничний транспорт -- пасажирські перевезення -- державне регулювання -- транспортна інфраструктура -- транспортне виробництво -- транспортні послуги -- транспортний ринок -- конкуренція -- сегментація транспортного ринку -- прогнозування -- транспортування продукції -- види транспорту -- попит споживачів
Анотація: Сформовані основні особливості транспортного ринку в сфері пасажирських перевезень і необхідність його державного регулювання.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Янишин, Я. С. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту ЗЕД; Львівський національний аграрний університет).
    Удосконалення організації управління збутом продукції в агропідприємстві / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 9. - С. 67-70. - (Аграрний менеджмент і підприємництво). - Бібліогр. наприкінці ст., 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Сільськогосподарська продукція
   Сельскохозяйственная продукция

Кл.слова (ненормовані):
рынки сельскохозяйственной продукции -- ринки сільськогосподарської продукції -- сбыт сельскохозяйственной продукции -- збут сільськогосподарської продукції -- сбытовая политика -- збутова політика -- агропредприятия -- агропідприємства -- управление сбытом -- управління збутом -- сбытовая деятельность предприятий -- збутова діяльність підприємств -- продаж сільськогосподарської продукції -- продажа сельскохозяйственной продукции -- маркетинговые концепции -- маркетингові концепції -- рыночная экономика -- ринкова економіка -- отечественная продукция -- вітчизняна продукція -- спрос потребителей -- попит споживачів -- платежеспособный спрос потребителей -- платоспроможний попит споживачів
Анотація: Обґрунтовано важливість організації управління збутом для агропідприємств, досліджено теоретичні й методичні засади управління збутовою діяльністю, проаналізовано чинники, які необхідно враховувати при управлінні збутом у сільськогосподарських підприємствах, визначено суть і значення маркетингової концепції в останніх.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук; Львівський національний аграрний університет)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)