Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социология потребления<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Лукащук, В. І. (доцент кафедри прикладної соціології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна).
    Багатовимірність споживання в сфері спорту в постмодерному суспільстві / В. І. Лукащук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 99-102. - Бібліографія : С.102 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
постмодерне суспільство -- постмодернистское общество -- потребление -- потребление товаров и услуг -- ринок спортивних товарів та послуг -- рынок спортивных товаров и услуг -- социология потребления -- социология спорта -- соціологія споживання -- соціологія спорту -- споживання товарів та послуг -- спортивні практики -- спортивные практики
Анотація: У статті здійснено соціологічний аналіз системи споживання у сфері спорту (ринок спортивних товарів та послуг та групи споживачів цього ринку), показано її багатовимірність та вплив на трансформацію спорта в постмодерному суспільстві.


Знайти схожі

2.


    Максименко, А. О. (аспірантка кафедри соціології Львівського національного університету ім. Івана Франка).
    Онлайн-споживачі в Україні (соціологічний аналіз) / А. О. Максименко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 77-79. - Бібліографія : С.79 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- електронна комерція -- онлайн-потребители -- онлайн-споживачі -- социология потребления -- соціологія споживання -- экономическая социология -- электронная коммерция
Анотація: Розглянуто зарубіжні дослідження онлайн-споживачів; на основі іноземного досвіду проаналізовано основне коло дослідницьких проблем, пов'язане з вивченням онлайн-споживачів та електронної комерції в Україні.


Знайти схожі

3.


    Зоська, Я. В. (старший викладач кафедри соціології та соціальної роботи Класичного приватного університету).
    Соціальне значення зовнішніх ефектів речей у суспільстві споживання: інституціональний аналіз / Я. В. Зоська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 117-120. - Бібліографія : С.120 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
внешний эффект вещей -- зовнішній ефект речей -- институциональный анализ -- інституціональний аналіз -- общество потребления -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- потребление товаров и услуг -- престижне споживання -- престижное потребление -- социальный статус -- социальный статус и потребление -- социология потребления -- соціальний статус -- соціологія споживання -- споживання товарів та послуг -- стиль жизни -- стиль життя -- суспільство споживання
Анотація: Представлено аналіз досвіду вивчення стилів життя споживачів як у світовій практиці, так і аналіз вітчизняних здобутків.


Знайти схожі

4.


    Набруско, Ірина (кандидат філософських наук; доцент Київського національного університету імені Т. Шевченка).
    Соціокультурна роль грошей у процесі споживання / Ірина Набруско // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 147-155. - Бібліографія : С. 155. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
гроші як соціологічна категорія -- деньги -- деньги и социальные отношения -- деньги и социальные ценности -- деньги как предмет экономической социологии -- деньги как социально-культурный феномен -- економічна соціологія -- потребительское поведение -- социология потребления -- соціологія споживання -- споживча поведінка -- статусне споживання -- статусное потребление -- функции денег -- функції грошей -- шопинг -- шопінг -- экономическая социология
Анотація: У статті аналізується процес функціонування та роль грошей у процесі споживання. Розглянуто теоретичні підходи до поняття "гроші" як соціологічної категорії у працях класиків соціології та сучасних дослідників. Автором визначено показники соціокультурної ситуації, за якої процес споживання виходить за рамки суто економічних реалій, і гроші стають мірою ціннісних відносин людей.


Знайти схожі

5.


    Соколовська, М. І. (магістрантка кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Теоретико-методологічні інтерпретації культури споживання в соціологічному дискурсі / М. І. Соколовська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 124-126. - Бібліографія : С.126 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- культура потребления -- культура споживання -- культурне споживання -- культурное потребление -- надиндивидуальная реальность -- надіндивідуальна реальність -- потребление -- социологический дискурс -- социология потребления -- соціологічний дискурс -- соціологія споживання -- экономическая социология
Анотація: У статті розглядається теоретичне тлумачення поняття культури споживання в соціології. Адже споживання виступає невід'ємною частиною існування сучасного суспільства, тоді як культура виникає в результаті діяльності людей. Культура споживання це функціональна і панівна програма, яка забезпечує суспільство практично всіма благами.


Дод.точки доступу:
Фромм, Эрик (социальный психолог; философ; психоаналитик ; 1900-1980) \о нем\; Бурд'є, Пьєр (французський соціолог ; 1930-2002) \о нем\; Бурдье, П. (французский социолог ; 1930-2002) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Домбровська, Анна (доктор економічних наук; доцент Інституту досліджень ринку, споживання і кон'юнктури (Польща)).
    Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрально-Східної Європи / А. Домбровська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 163-183. - Бібліографія : С.182-183. - на рус. яз.
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
электронный банкинг -- віртуальні послуги -- е-администрация -- економічна соціологія -- електронна адміністрація -- електронна культура -- електронна торгівля -- електронний банкінг -- електронний бізнес -- електронні послуги -- е-послуги -- е-страхування -- е-услуги -- интернет-образование -- интернет-услуги -- информационно-коммуникативные технологии -- інтернет-навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- социология потребления -- соціологія споживання -- экономическая социология -- электронная торговля -- электронные услуги -- электронный бизнес
Анотація: У статті репрезентовано результати досліджень кількісного і якісного характеру використання е-послуг споживачами в Естонії, Латвії, Литві, Польщі та Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Зоська, Я. В. (кандадат соціологічних наук; доцент Класичного приватного університету).
    Соціальні практики сучасного споживача в Україні / Я. В. Зоська // Грані. - 2011. - № 6. - С. 94-98. - Література : С.98 : 10 назв
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- консумеризм -- консьюмеризм -- общество потребления -- потребители -- потребление товаров и услуг -- социальные практики потребления -- социология потребления -- соціальні практики споживання -- соціологія споживання -- споживання товарів та послуг -- споживачі -- суспільство споживання -- экономическая социология
Анотація: Розглянуто особливості соціальних практик споживання, і на підставі аналізу емпіричних та статистичних даних зафіксовано прояви типових рис суспільства споживання у соціальних практиках споживання. Наголошено, що суспільство споживання - це риса сучасності й дослідження проявів суспільства споживання є нагальною потребою соціологічної науки та суспільної практики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Лінцова, Надія Юріївна (аспірантка Інституту соціології НАН України).
    Специфіка споживання в умовах сільського способу життя / Н. Ю. Лінцова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 83-87. - Література : С.86-87 : 13 назв
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
потребление -- сельский образ жизни -- сільський спосіб життя -- социология потребления -- социология села -- соціологія села -- соціологія споживання -- стиль потребления -- стиль споживання -- стилі сільського споживання -- стили сельского потребления
Анотація: Розглянуто теоретичні й практичні виміри досліджень сільського споживання, окреслені стильові особливості сільського споживання й запропонована типологія стилів сільського споживання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Лашук, Ірина (кандидат соціологічних наук; Інститут соціології НАН Білорусі; Мінськ).
    Культура сучасного суспільства: методологічні та методичні аспекти соціологічного вивчення / І. Лашук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 38-53. - Джерела : С.53
УДК
ББК 60.523
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
культур-социологический подход -- культур-соціологічний підхід -- методология социологии -- методологія соціології -- общество потребления -- социоанализ -- социокультурные стратегии -- социология культуры -- социология потребления -- соціоаналіз -- соціокультурні стратегії -- соціологія культури -- соціологія споживання -- суспільство споживання -- типологический метод социологических исследований -- типологический подход -- типологічний аналіз
Анотація: У статті подано теоретико-методологічні засади вивчення культури сучасного суспільства на базі чотирьох основних положень: культур-соціологічний підхід; соціоаналіз П. Бурдьє; типологічний підхід до вичення культури (В. Абушенко) і конструювання сучас ного суспільства як "суспільства споживання" (В. Ільїн).


Дод.точки доступу:
Бурдье, П. (французский социолог ; 1930-2002) \о нем\; Бурд'є, Пьєр (французський соціолог ; 1930-2002) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Шинкаренко, В. Д. (Севастопольский филиал Московской академии труда и социальных отношений; Севастополь).
    Маркетинг - инструмент трансформации традиционных обществ / В. Д. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 37-43. - Библиогр.: с. 43 : 2 названия.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- масова культура -- массовая культура -- мода -- общество потребления -- социология маркетинга -- социология моды -- социология общества -- социология потребления -- соціологія споживання -- соціологія суспільства -- суспільство споживання -- традиционное общество -- традиційне суспільство
Анотація: Рассматривается вляиние маркетинга на трансформацию традиционного общества с его традиционными ценностями в обществе потребления. Маркетинг является одним из инструментов для формирования общества потребления, он и трансформирует традиционное общество в общество потребления.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)