Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (17)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (22)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316<.>
Загальна кількість знайдених документів : 273
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Головаха, Е.
    Социологическое знание: специфика, критерии научности и перспектива развития / Е. Головаха // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - N1. - С. 5-14
УДК
ББК С5


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Тарасенко, В.
    Удивительная "ненаука" социология [Текст] / В. Тарасенко // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - №2. - С. 5-23. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК С5
Рубрики: СОЦИОЛОГИЯ--ТЕОРИЯ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Степаненко, В.
    Социальный капитал в социологической перспективе: теоретико-методологические аспекты исследования [Текст] / В. Степаненко // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - №2. - С. 24-41. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК С5
Рубрики: СОЦИОЛОГИЯ--ТЕОРИЯ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


   
    Кодекс профессиональной этики социолога // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - №3. - С. 9-21
УДК
ББК С5 + Ю754


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Резник, А.
    Украинская социология после 1991 года / А. Резник, В. Резник // Социол.: теория, методы, маркетинг. - 2004. - №3. - С. 22-46. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК С5
Рубрики: СОЦИОЛОГИЯ--УКРАИНА


Дод.точки доступу:
Резник, В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


   
    ВАК України інформує... // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 204-206. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология, 2008 р.

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
наукові ступені -- научные степени -- присудження наукових ступенів -- присуждение научных степеней
Анотація: Інформація про затвердження наукових ступенів докторів і кандидатів соціологічних наук у 2008 році.


Дод.точки доступу:
ВАК України

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Нікітіна, Тетяна (соціолог відділу теорії, історії та методології соціології ІС НАНУ; аспірантка).
    Другі міжнародні соціологічні читання пам'яті Н.В. Паніної "Соціологія і суспільство сьогодні" / Тетяна Нікітіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 207-210. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология, 2008 р.

Кл.слова (ненормовані):
конференции научные -- конференції наукові -- соціолгічні читання -- социологические чтения -- социология и общество -- соціологія і суспільство
Анотація: 10 грудня 208 р. в Інституті соціології НАНУ (Киїів) відбулися читання (поєднання конференції і семінару) пам'яті видатного українського соціолога Наталії Вікторівни Паніної. Подається огляд доповідей і виступів.


Дод.точки доступу:
Паніна, Н.В.; Соціологія і суспільство сьогодні, соціологічні читання

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Акімов, Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна").
    Соціальний маркетинг: предмет і основні типи / Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 186-203. - Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- маркетинг социальных проблем -- маркетинг соціальних проблем -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность маркетинга -- социальная сфера -- социальные технологии -- социальный маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна відповідальність маркетингу -- соціальна сфера -- соціальний маркетинг -- соціальні технології -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- типи маркетингу -- типы маркетинга -- управление социальной сферой -- управление социальными процессами -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою
Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Отрешко, Наталія (кандидат соціологічних наук; завідувач кафедри соціологічних досліджень соціогуманітарного фак-ту).
    Картини соціального світу: концепти суспільства і суб'єкта дії в соціологічній теорії / Наталія Отрешко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 127-137. - Бібліографія : С.137. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.500
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
десакрализация -- десакралізація -- западная социология -- західна соціологія -- индивид -- индивид и общество -- история социологии -- індивід -- індивід і суспільство -- історія соціології -- картина мира -- картина світу -- концепт -- концепт суспільства -- Новий час -- Новое время -- общество -- пізнання реальності -- познание реальности -- социальная реальность -- социальное действие -- социальное пространство -- социальный мир -- социальный субъект -- социологическая теория -- социологические понятия -- соціальна дія -- соціальна реальність -- соціальний простір -- соціальний світ -- соціальний суб'єкт -- соціологічна теорія -- соціологічні поняття -- суб'єкт дії -- субъект действия -- суспільство -- теоретическая социология -- теоретична соціологія
Анотація: Досліджено, як в історії західної соціології формувалися концепти, що відображають опозицію між суспільством та індивідом, як у соціологічній теорії розкриваються такі поняття, як картина світу і спосіб пізнання реальності, суб'єкт дії та соціальна ді я, десакралізація картини світу за Нового часу, концепт суспільства як соціального цілого, соціальна реальність, соціальний простір, соціальний суб'єкт тощо.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

10.


   
    Соціологічний центр імені Н.В. Паніної оголошує конкурс "Кращий молодий соціолог 2009 року" // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 211-212. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология, 2009 р.

Кл.слова (ненормовані):
наукові конкурси -- научные конкурсы


Дод.точки доступу:
Кращий молодий соціолог 2009 року , конкурс

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)