Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316.7<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Юдин, Б. Г.
    Субкультура закрытых коллективов как объект научного исследования: методологические замечания / Б. Г. Юдин // Филос. науки. - 2008. - № 6. - С. 6-11 . - ISSN 0235-1188
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ
   СОЦИОЛОГИЯ

   СУБКУЛЬТУРА

   ФІЛОСОФІЯ

   СОЦІОЛОГІЯ

Кл.слова (ненормовані):
СОЦИОЛОГИЯ КУЛЬТУРЫ -- СОЦІОЛОГІЯ КУЛЬТУРИ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.08.2008р. Інв.1739ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Лашук, Ірина (кандидат соціологічних наук; Інститут соціології НАН Білорусі; Мінськ).
    Культура сучасного суспільства: методологічні та методичні аспекти соціологічного вивчення / І. Лашук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 38-53. - Джерела : С.53
УДК
ББК 60.523
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
культур-социологический подход -- культур-соціологічний підхід -- методология социологии -- методологія соціології -- общество потребления -- социоанализ -- социокультурные стратегии -- социология культуры -- социология потребления -- соціоаналіз -- соціокультурні стратегії -- соціологія культури -- соціологія споживання -- суспільство споживання -- типологический метод социологических исследований -- типологический подход -- типологічний аналіз
Анотація: У статті подано теоретико-методологічні засади вивчення культури сучасного суспільства на базі чотирьох основних положень: культур-соціологічний підхід; соціоаналіз П. Бурдьє; типологічний підхід до вичення культури (В. Абушенко) і конструювання сучас ного суспільства як "суспільства споживання" (В. Ільїн).


Дод.точки доступу:
Бурдье, П. (французский социолог ; 1930-2002) \о нем\; Бурд'є, Пьєр (французський соціолог ; 1930-2002) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Герус, О. І. (Національний університет "Львівська політехніка"; Львів).
    Реклама як соціокультурне поле: дискурсивна складова / О. І. Герус // Грані. - 2015. - № 5. - С. 37-41. - Бібліографія : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
рекламный дискурс -- дискурс-анализ -- реклама -- социальное поле -- социология рекламы -- соціальне поле -- соціологія реклами -- теория поля -- теорія поля
Анотація: Розкриваються особливості функціонування реклами як символічного культурного поля, відповідно до теорії соціальних полів французького соціолога П. Бурд'є.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)