Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальне поле<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Палагута, В. И. (заведующий кафедрой инженерной педагогики Национальной металлургической академии Украины; доцент).
    Возможности и границы структурализма в понимании дискурса / В. И. Палагута // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 3. - С. 58-63. - Бібліографія : С.63 : 15 назв
УДК
ББК 87

Кл.слова (ненормовані):
дискурс -- дискурс суб'єкта -- дискурс субъекта -- Лакан Жак -- персоналии филологии -- персоналии философов -- персоналії філологів -- персоналії філософів -- Соссюр Фердинанд де -- социальное поле -- социальное пространство -- соціальне поле -- соціальний простір -- структурализм -- структуралистский анализ общества -- структуралистский анализ языка -- структуралізм -- структуралістський аналіз мови -- структуралістський аналіз суспільства -- Тодоров Цветан -- Философия -- Філософія -- Якобсон Роман
Анотація: Рассматривается характер социальной связи, существующей между дискурсом субъекта и социальным пространством. Автор обращается к классической концепции структурализма, в границах котрой был поставлен вопрос о связи междлу языком как дискурсом и феномен ом социального. Автор статьи дает обзор философских и лингвистических структуралистских теорий (Ж. Лакан, Ф. де Соссюр, Р. Якобсон, Ц. Тодоров и др.).

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Інв.2802ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Герус, О. І. (Національний університет "Львівська політехніка"; Львів).
    Реклама як соціокультурне поле: дискурсивна складова / О. І. Герус // Грані. - 2015. - № 5. - С. 37-41. - Бібліографія : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
рекламный дискурс -- дискурс-анализ -- реклама -- социальное поле -- социология рекламы -- соціальне поле -- соціологія реклами -- теория поля -- теорія поля
Анотація: Розкриваються особливості функціонування реклами як символічного культурного поля, відповідно до теорії соціальних полів французького соціолога П. Бурд'є.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)