Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=электронная торговля<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
30
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
>
1.
Борисова, Юлія
(аспірантка кафедри цивільного права Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка).
Аналіз правового регулювання електронної комерції в окремих країнах СНД / Ю. Борисова> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. -
№ 5
. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
347
ББК
67.404
Рубрики:
Цивільне право
Гражданское право
Кл.слова (ненормовані):
електронна комерція
--
електронна торгівля
--
електронний договір
--
електронний документ
--
законодавче регулювання
--
країни СНД
--
электронная
коммерция
--
электронная
торговля
--
электронный договор
--
электронный документ
--
законодательное регулирование
--
страны СНГ
Анотація:
Аналізуються проблеми правового регулювання електронної комерції у країнах СНД, робиться висновок про оптимальне регулювання електронної комерції на прикладі держав, що мають подібну українській правову традицію.
Дод.точки доступу:
Содружество Независимых Государств \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Домбровська, Анна
(доктор економічних наук; доцент Інституту досліджень ринку, споживання і кон'юнктури (Польща)).
Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрально-Східної Європи / А. Домбровська> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. -
№ 3
. - С. 163-183. - Бібліографія : С.182-183. - на рус. яз.
УДК
316.334.2
ББК
60.561.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
электронный банкинг
--
віртуальні послуги
--
е-администрация
--
економічна соціологія
--
електронна адміністрація
--
електронна культура
--
електронна торгівля
--
електронний банкінг
--
електронний бізнес
--
електронні послуги
--
е-послуги
--
е-страхування
--
е-услуги
--
интернет-образование
--
интернет-услуги
--
информационно-коммуникативные технологии
--
інтернет-навчання
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
социология потребления
--
соціологія споживання
--
экономическая социология
--
электронная
торговля
--
электронные услуги
--
электронный бизнес
Анотація:
У статті репрезентовано результати досліджень кількісного і якісного характеру використання е-послуг споживачами в Естонії, Латвії, Литві, Польщі та Україні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
65.39(0)-2
С 13
Савчук, Н. В.
(кандидат економічних наук; Київський національний університет ім. Т.Шевченка).
Світовий досвід державного регулювання ринку інтернет-послуг / Н. В. Савчук, Н. Є. Доброханська> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. -
№ 4
. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(0)-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Австралия
Австралія
Афганистан
Афганістан
Ирак
Ірак
Китай
Сирия
Сірія
США
Франция
Франція
Япония
Японія
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
государственное регулирование
--
державне регулювання
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
ИНТЕРНЕТ-услуги
--
ІНТЕРНЕТ-послуги
--
рынок ИНТЕРНЕТ-услуг
--
ринок ІТЕРНЕТ-послуг
--
электронная
информация
--
електронна інформація
--
электронная
торговля
--
електронна торгівля
Анотація:
Присвячено розгляду світового досвіду регулювання ринку інтернет- послуг в європейських, арабських країнах та країнах Близького Сходу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Доброханська, Н.Є.
Знайти схожі
>
4.
65.262.2(4УКР)с-2
Щ 64
Щербина, А. Г.
(аспірант; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Україна).
Тенденції розвитку електронної торгівлі на фондовому ринку / А. Г. Щербина> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 2
. - С. 301-309 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.2(4УКР)с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Рынок ценных бумаг
Ринок цінних паперів
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
брокерское обслуживание
--
брокерське обслуговування
--
биржевая
торговля
--
біржева торгівля
--
фондовий ринок
--
фондовый рынок
--
електронна торгівля
--
электронная
торговля
--
Интернет-трейдинг
--
Інтернет-трейдинг
--
онлайн-трейдинг
--
інтернет-брокеридж
--
интернет-брокеридж
--
автоматизація біржевої торгівлі
--
автоматизация биржевой торговли
--
торговля
ценными бумагами
--
торгівля цінними паперами
--
частное инвестирование
--
приватне інвестування
--
электронная
информация
--
електронна інформація
Анотація:
Проаналізовано тенденції розвитку сучасних технологій торгівлі цінними паперами на фондових біржах, надано характеристику послуги Інтернет-трейдингу та механізмів електронної торгівлі. На основі статистичних даних "Української біржі" вказано динаміку та розглянуто основні чинники розвитку приватного інвестування в цінні папери в Україні на сучасному етапі.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Украинская биржа, ПАТ \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Міщенко, Роман
(аспірант кафедри економічної політики Національної академії державного управління при Президентові України).
Електронні закупівлі: реалії впровадження в сучасних геоекономічних умовах / Р. Міщенко> // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 55-61 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.24
ББК
65.050
Рубрики:
Економіка
Управління економікою
Управление экономикой
Кл.слова (ненормовані):
електронні закупівлі
--
электронные закупки
--
електронна торгівля
--
электронная
торговля
--
державні закупівлі
--
государственные закупки
--
механізм державних закупівель
--
механизм государственных закупок
--
тендери
--
тендеры
--
система державних закупівель
--
система государственных закупок
--
конкурсні торги
--
конкурсные торги
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
--
процедура закупівлі у електронній формі
--
процедура закупки в электронной форме
--
електронний реверсивний аукціон
--
электронный реверсионный аукцион
--
органи влади
--
органы власти
--
нормативно-правове регулювання
Анотація:
Досліджується необхідність впровадження механізму електронних закупівель в сучасних геоекономічних умовах. Висвітлено переваги та недоліки впровадження електронних закупівель в Україні, проаналізовано зарубіжний досвід.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Про внесення змін до Закону України "Про здійснення державних закупівель", закон України \о произв.\; Міністерство економічного розвитку і торгівлі України \о нем\; Министерство экономического развития и торговли Украины \о нем\; Державна казначейська служба України \о ней\; Государственная казначейская служба Украины \о ней\; Антимонопольний комітет України \о нем\; Антимонопольный комитет Украины \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Фан, Вей-Шан
(старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Нанхуа; пос.Далін; Тайвань; PhD (менеджмент)).
Вплив сприйняття доступності і якості інформації на веб-сайті на управління клієнтськими знаннями і потоковим досвідом / В. -Ш. Фан> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 515-526 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
доступность веб-сайтов
--
доступність веб-сайтів
--
интегрированная информация
--
інтегрована інформація
--
информационный поиск
--
інформаційний пошук
--
ИТ
--
ІТ
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
качество информации
--
якість інформації
--
потоковый опыт
--
потоковий досвід
--
потребительское восприятие
--
споживацьке сприйняття
--
проектное моделирование
--
проектне моделювання
--
управление клиентским знанием
--
управління клієнтським знанням
--
электронная
торговля
--
електронна торгівля
--
электронные ресурсы
--
електронні ресурси
Анотація:
Вивчено чинники, які впливають на онлайн-шопінг, і визначено чинники, що залучають споживачів на веб-сайт і зміцнюють лояльність клієнтів. Використано модель структурного рівняння для розробки інтегрованої моделі причинно-наслідкових залежностей, щоб підствердити, що вплив на управління клієнтським знанням і потоковим досвідом є основним чинником успішного веб-сайту. Результати дослідження підтвердили, що всі 4 змінні позитивно впливають на веб-сайт, а перевірочні результати показали, що загальні критерії придатності моделі і придатності внутрішньої структури досягають рівня, за якого теоретична модель підтверджується. З практичної точку зору доведено, що при розробці веб-сайту необхідно сконцентруватися на управлінні клієнтським знанням і створенні потокового досвіду для подальшого стимулювання пошуків по сайту. До того ж, сайти повинні надавати пакет інтегрованої інформації і дозволяти користувачам миттєво знаходити інофрмацію, задовлльняти їх запити і долати інформаційне занепокоєння.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
7.
Сорабі Сафа, Нодер
(аспірант кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
Вивчення "електронної довіри" і "електронної задоволеності" клієнтів задля формування "електронної вірності" : на прикладі іранської електронної комерції / Сорабі Сафа Н., Акмал Ісмаїл М.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 492-502 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5(5ІРН)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля
отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Маркетинг
Иран
Іран
Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
ИТ
--
ІТ
--
клиентская лояльность
--
клієнтська лояльність
--
статистический анализ
--
статистичний аналіз
--
электронная
стоимость
--
электронная
торговля
--
електронна торгівля
--
электронная
удовлетворенность
--
електронна задоволеність
--
электронное доверие
--
електронна довіра
--
электронные покупатели
--
електронні покупці
Анотація:
Розглянуто дві проблеми. По-перше, компанії легко втрачають електронних клієнтів у сучасному конкурентному бізнесі-середовищі. По-друге, створення клієнтської бази вимагає тривалого часу і витрат. Ці дві проблеми лежать в основі даного дослідження клієнтської лояльності в електронній комерції, і основна мета статті - знайти способи збільшити довіру, задоволеність і лояльність електронних покупців. Огляд літератури і опитування експертів у цій області показали, "електронна задоволеність" "електорнна довіра" - два найважливішів чинники впливу на "електронну лояльність". 6 гіпотез показують залежність між технологічним, організаційними, клієнтськими чинниками і "електронною задоволеністю", "електронною довірою", дві гіпотези демонструють стосунки між "електронною задоволеністю", "електронною довірою" і "електронною лояльністю". Для перевірки надійності моделі використано статистичний аналіз.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Акмал Ісмаїл, Майзатур (старший викладач кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія)
Знайти схожі
>
8.
Бочуля, Тетяна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку та аудиту Харківського державного університету харчування та торгівлі).
Обліково-інформаційний аспект товароруху в системі електронної торгівлі / Т. Бочуля> // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 22-31 : схем., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
658.787:658.849
Рубрики:
Торгівля
Маркетинг
Торговля
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
електронна торгівля
--
электронная
торговля
--
інтернет-магазини
--
интернет-магазины
--
товарорух
--
товародвижение
--
дистанційна торгівля
--
дистанционная
торговля
--
канали руху товарів
--
каналы движения товаров
--
облік
--
учет
--
документація
--
документация
--
субрахунки
--
субсчета
--
звітність
--
отчетность
Анотація:
Розглянуто обліково-інформаційний аспект товароруху в системі електронної торгівлі.
Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Савенко, І. В.
(магістрант Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 125-131 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
веб-сайты интернет-магазинов
--
веб-сайти інтернет-магазинів
--
виртуальные продажи
--
віртуальні продажі
--
управляющие системы
--
керуючі системи
--
ИНТЕРНЕТ-магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
управленческий инструментарий
--
управлінський інструментарій
--
экономическая эффективность интернет-торговли
--
економічна ефективність інтернет-торгівлі
--
электронная
торговля
--
електронна торгівля
--
электронный мерчандайзинг
--
електронний мерчандайзинг
Анотація:
Досліджено інструменти ІНТЕРНЕТ-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через ІНТЕРНЕТ-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Капінус, Лариса Василівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
10.
Нетреба, І. О.
(кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна).
Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства / І. О. Нетреба> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 2
. - С. 114-117 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
маркетинг
--
ИНТЕРНЕТ-маркетинг
--
ІНТЕРНЕТ-маркетинг
--
ИНТЕРНЕТ-реклама
--
ІНТЕРНЕТ-реклама
--
ИНТЕРНЕТ-технологии
--
ІНТЕРНЕТ-технології
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
маркетинговая направленность
--
маркетингова спрямованість
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
сбытовая деятельность
--
збутова діяльність
--
экономическая эффективность маркетинговой деятельности
--
економічна ефективність маркетингової діяльності
--
электронная
информация
--
електронна інформація
--
электронная
торговля
--
електронна торгівля
Анотація:
Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)