Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=электронная торговля<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.


    Борисова, Юлія (аспірантка кафедри цивільного права Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка).
    Аналіз правового регулювання електронної комерції в окремих країнах СНД / Ю. Борисова // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 5. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Цивільне право
   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
електронна комерція -- електронна торгівля -- електронний договір -- електронний документ -- законодавче регулювання -- країни СНД -- электронная коммерция -- электронная торговля -- электронный договор -- электронный документ -- законодательное регулирование -- страны СНГ
Анотація: Аналізуються проблеми правового регулювання електронної комерції у країнах СНД, робиться висновок про оптимальне регулювання електронної комерції на прикладі держав, що мають подібну українській правову традицію.


Дод.точки доступу:
Содружество Независимых Государств \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Домбровська, Анна (доктор економічних наук; доцент Інституту досліджень ринку, споживання і кон'юнктури (Польща)).
    Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрально-Східної Європи / А. Домбровська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 163-183. - Бібліографія : С.182-183. - на рус. яз.
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
электронный банкинг -- віртуальні послуги -- е-администрация -- економічна соціологія -- електронна адміністрація -- електронна культура -- електронна торгівля -- електронний банкінг -- електронний бізнес -- електронні послуги -- е-послуги -- е-страхування -- е-услуги -- интернет-образование -- интернет-услуги -- информационно-коммуникативные технологии -- інтернет-навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- социология потребления -- соціологія споживання -- экономическая социология -- электронная торговля -- электронные услуги -- электронный бизнес
Анотація: У статті репрезентовано результати досліджень кількісного і якісного характеру використання е-послуг споживачами в Естонії, Латвії, Литві, Польщі та Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.
   65.39(0)-2
   С 13


    Савчук, Н. В. (кандидат економічних наук; Київський національний університет ім. Т.Шевченка).
    Світовий досвід державного регулювання ринку інтернет-послуг / Н. В. Савчук, Н. Є. Доброханська // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. - № 4. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(0)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Австралия
    Австралія

    Афганистан

    Афганістан

    Ирак

    Ірак

    Китай

    Сирия

    Сірія

    США

    Франция

    Франція

    Япония

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- государственное регулирование -- державне регулювання -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- ИНТЕРНЕТ-услуги -- ІНТЕРНЕТ-послуги -- рынок ИНТЕРНЕТ-услуг -- ринок ІТЕРНЕТ-послуг -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Присвячено розгляду світового досвіду регулювання ринку інтернет- послуг в європейських, арабських країнах та країнах Близького Сходу.


Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Доброханська, Н.Є.

Знайти схожі

4.
   65.262.2(4УКР)с-2
   Щ 64


    Щербина, А. Г. (аспірант; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Україна).
    Тенденції розвитку електронної торгівлі на фондовому ринку / А. Г. Щербина // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 301-309 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(4УКР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Рынок ценных бумаг

   Ринок цінних паперів

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
брокерское обслуживание -- брокерське обслуговування -- биржевая торговля -- біржева торгівля -- фондовий ринок -- фондовый рынок -- електронна торгівля -- электронная торговля -- Интернет-трейдинг -- Інтернет-трейдинг -- онлайн-трейдинг -- інтернет-брокеридж -- интернет-брокеридж -- автоматизація біржевої торгівлі -- автоматизация биржевой торговли -- торговля ценными бумагами -- торгівля цінними паперами -- частное инвестирование -- приватне інвестування -- электронная информация -- електронна інформація
Анотація: Проаналізовано тенденції розвитку сучасних технологій торгівлі цінними паперами на фондових біржах, надано характеристику послуги Інтернет-трейдингу та механізмів електронної торгівлі. На основі статистичних даних "Української біржі" вказано динаміку та розглянуто основні чинники розвитку приватного інвестування в цінні папери в Україні на сучасному етапі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Украинская биржа, ПАТ \о ней\

Знайти схожі

5.


    Міщенко, Роман (аспірант кафедри економічної політики Національної академії державного управління при Президентові України).
    Електронні закупівлі: реалії впровадження в сучасних геоекономічних умовах / Р. Міщенко // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 55-61 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Управление экономикой

Кл.слова (ненормовані):
електронні закупівлі -- электронные закупки -- електронна торгівля -- электронная торговля -- державні закупівлі -- государственные закупки -- механізм державних закупівель -- механизм государственных закупок -- тендери -- тендеры -- система державних закупівель -- система государственных закупок -- конкурсні торги -- конкурсные торги -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- процедура закупівлі у електронній формі -- процедура закупки в электронной форме -- електронний реверсивний аукціон -- электронный реверсионный аукцион -- органи влади -- органы власти -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Досліджується необхідність впровадження механізму електронних закупівель в сучасних геоекономічних умовах. Висвітлено переваги та недоліки впровадження електронних закупівель в Україні, проаналізовано зарубіжний досвід.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Про внесення змін до Закону України "Про здійснення державних закупівель", закон України \о произв.\; Міністерство економічного розвитку і торгівлі України \о нем\; Министерство экономического развития и торговли Украины \о нем\; Державна казначейська служба України \о ней\; Государственная казначейская служба Украины \о ней\; Антимонопольний комітет України \о нем\; Антимонопольный комитет Украины \о нем\

Знайти схожі

6.


    Фан, Вей-Шан (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Нанхуа; пос.Далін; Тайвань; PhD (менеджмент)).
    Вплив сприйняття доступності і якості інформації на веб-сайті на управління клієнтськими знаннями і потоковим досвідом / В. -Ш. Фан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 515-526 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
доступность веб-сайтов -- доступність веб-сайтів -- интегрированная информация -- інтегрована інформація -- информационный поиск -- інформаційний пошук -- ИТ -- ІТ -- информационные технологии -- інформаційні технології -- качество информации -- якість інформації -- потоковый опыт -- потоковий досвід -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- проектное моделирование -- проектне моделювання -- управление клиентским знанием -- управління клієнтським знанням -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронные ресурсы -- електронні ресурси
Анотація: Вивчено чинники, які впливають на онлайн-шопінг, і визначено чинники, що залучають споживачів на веб-сайт і зміцнюють лояльність клієнтів. Використано модель структурного рівняння для розробки інтегрованої моделі причинно-наслідкових залежностей, щоб підствердити, що вплив на управління клієнтським знанням і потоковим досвідом є основним чинником успішного веб-сайту. Результати дослідження підтвердили, що всі 4 змінні позитивно впливають на веб-сайт, а перевірочні результати показали, що загальні критерії придатності моделі і придатності внутрішньої структури досягають рівня, за якого теоретична модель підтверджується. З практичної точку зору доведено, що при розробці веб-сайту необхідно сконцентруватися на управлінні клієнтським знанням і створенні потокового досвіду для подальшого стимулювання пошуків по сайту. До того ж, сайти повинні надавати пакет інтегрованої інформації і дозволяти користувачам миттєво знаходити інофрмацію, задовлльняти їх запити і долати інформаційне занепокоєння.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

7.


    Сорабі Сафа, Нодер (аспірант кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
    Вивчення "електронної довіри" і "електронної задоволеності" клієнтів задля формування "електронної вірності" : на прикладі іранської електронної комерції / Сорабі Сафа Н., Акмал Ісмаїл М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 492-502 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ІРН)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Маркетинг

   Иран
    Іран

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- клиентская лояльность -- клієнтська лояльність -- статистический анализ -- статистичний аналіз -- электронная стоимость -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронная удовлетворенность -- електронна задоволеність -- электронное доверие -- електронна довіра -- электронные покупатели -- електронні покупці
Анотація: Розглянуто дві проблеми. По-перше, компанії легко втрачають електронних клієнтів у сучасному конкурентному бізнесі-середовищі. По-друге, створення клієнтської бази вимагає тривалого часу і витрат. Ці дві проблеми лежать в основі даного дослідження клієнтської лояльності в електронній комерції, і основна мета статті - знайти способи збільшити довіру, задоволеність і лояльність електронних покупців. Огляд літератури і опитування експертів у цій області показали, "електронна задоволеність" "електорнна довіра" - два найважливішів чинники впливу на "електронну лояльність". 6 гіпотез показують залежність між технологічним, організаційними, клієнтськими чинниками і "електронною задоволеністю", "електронною довірою", дві гіпотези демонструють стосунки між "електронною задоволеністю", "електронною довірою" і "електронною лояльністю". Для перевірки надійності моделі використано статистичний аналіз.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Акмал Ісмаїл, Майзатур (старший викладач кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія)

Знайти схожі

8.


    Бочуля, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку та аудиту Харківського державного університету харчування та торгівлі).
    Обліково-інформаційний аспект товароруху в системі електронної торгівлі / Т. Бочуля // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 22-31 : схем., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Торгівля
   Маркетинг

   Торговля

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронна торгівля -- электронная торговля -- інтернет-магазини -- интернет-магазины -- товарорух -- товародвижение -- дистанційна торгівля -- дистанционная торговля -- канали руху товарів -- каналы движения товаров -- облік -- учет -- документація -- документация -- субрахунки -- субсчета -- звітність -- отчетность
Анотація: Розглянуто обліково-інформаційний аспект товароруху в системі електронної торгівлі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Савенко, І. В. (магістрант Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 125-131 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайты интернет-магазинов -- веб-сайти інтернет-магазинів -- виртуальные продажи -- віртуальні продажі -- управляющие системы -- керуючі системи -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій -- экономическая эффективность интернет-торговли -- економічна ефективність інтернет-торгівлі -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный мерчандайзинг -- електронний мерчандайзинг
Анотація: Досліджено інструменти ІНТЕРНЕТ-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через ІНТЕРНЕТ-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Капінус, Лариса Василівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

10.


    Нетреба, І. О. (кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна).
    Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства / І. О. Нетреба // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 114-117 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-реклама -- ІНТЕРНЕТ-реклама -- ИНТЕРНЕТ-технологии -- ІНТЕРНЕТ-технології -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая направленность -- маркетингова спрямованість -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- экономическая эффективность маркетинговой деятельности -- економічна ефективність маркетингової діяльності -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)