Размус, В.
    Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 62-66 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- мобільні оператори -- бренди -- особистість брендов -- імидж -- персоніфікація -- торгові марки -- мобільний зв’язок -- потребители -- мобильные операторы -- бренды -- индивидуальность брендов -- имидж -- персонификация -- торговые марки -- мобильная связь
Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.


Дод.точки доступу:
Слободяник, О.; Нуцковський, Б.