Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мобільний зв’язок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


   
    Огляд заробітних плат і компенсацій 2010 : огляд результатів дослідження, проведено компанією "Алла Коняєва і партнери" // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 43-46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.6
Рубрики: Економіка
   Персонал. Кадри організації

   Экономика

   Персонал. Кадры организации

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- огляд ринків -- заробітна плата -- компенсації -- трудові ресурси -- транспортна політика -- мобільний зв’язок -- маркетинговые исследования -- обзор рынков -- заработная плата -- компенсации -- трудовые ресурсы -- оплата командировок -- оплата відряджень -- транспортная политика -- мобильная связь -- опитування компаній -- опрос компаний
Анотація: Дослідження заробітних плат і компесацій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Размус, В.
    Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / В. Размус, О. Слободяник, Б. Нуцковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 62-66 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- мобільні оператори -- бренди -- особистість брендов -- імидж -- персоніфікація -- торгові марки -- мобільний зв’язок -- потребители -- мобильные операторы -- бренды -- индивидуальность брендов -- имидж -- персонификация -- торговые марки -- мобильная связь
Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.


Дод.точки доступу:
Слободяник, О.; Нуцковський, Б.

Знайти схожі

3.


    Лазоренко, Л. В.
    Методика визначення соціально-економічного ефекту діяльності підприємств зв’язку / Л. В. Лазоренко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. - N 4 (22). - С. 34-40 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1659/1585. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/97. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Електрозв'язок
   Электросвязь

   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
підприємства зв’язку -- предприятия связи -- соціально-економічний ефект -- социально-экономический эффект -- методика оцінки -- методика оценки -- прибуток -- прибыль -- витрати -- расходы -- мобільний зв’язок -- мобильная связь

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)