Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торгові марки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.


    Овсяннікова, Ю.
    Огляд "топових" автомобілів і автосалонів / Ю. Овсяннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 64-67 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автомобілі -- ринки атомобілів -- автосалони -- автомаркетинг -- автомобили -- рынки автомобилей -- автосалоны -- менеджеры -- торгові марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- Mazda -- Toyota -- Honda Accord
Анотація: Огляд сучасного ринку автомобілів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Пустотін, В. (директор бренд-консалтингової компанії "Слідопит").
    Кількісні показники сили бренду / В. Пустотін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 35-36 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
кількісні показники -- бренди -- показники бренду -- показатели бренда -- торгові марки -- количественные показатели -- бренды -- торговые марки
Анотація: Викладені показники, наявність яких свідчить про зміну торгової марки на бренд.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; кандидат економічних наук і технологій; м. Київ).
    Війни брендів: Adidas vs Puma / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 7. - С. 39-43 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- торгові марки -- торговые марки -- спортивний одяг -- спортивная одежда -- аксесуари -- аксессуары -- Adidas -- Puma -- конкуренція -- конкуренция -- сімейний бізнес -- семейный бизнес -- війна брендів -- война брендов -- спортивні змагання -- спортивные соревнования -- футбольні бутси -- футбольные бутсы -- інноваційне взуття -- инновационная обувь
Анотація: Статтю присвячено історії двох добре знаних нами торгових марок виробників спортивного одягу та аксесуарів компаній Adidas і Puma.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Дасслер, А. \про нього\; Дасслер, Р. \про нього\; Взуттєва фабрика братів Дасслер \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Олейник, Е. С.
    Завоевание зарубежных рынков (упаковка и вопросы права интеллектуальной собственности) / Е. С. Олейник // Упаковка. - 2016. - № 1. - С. 19-23 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.404.3
Рубрики: Право
   Правова охорона інтелектуальної власності

   Правовая охрана интеллектуальной собственности

Кл.слова (ненормовані):
маркування продукції -- маркировка продукции -- об'єкти авторських прав -- объекты авторских прав -- упаковка продукції -- упаковка продукции -- немайнові права інтелектуальної власності -- неимущественные права интеллектуальной собственности -- малюнки на упаковці -- рисунки на упаковке -- фотографії на упаковці -- фотографии на упаковке -- персонажі аудіовізуальних творів -- персонажи аудиовизуальных произведений -- зображення фізичних осіб на упаковці -- изображение физических лиц на упаковке -- зображення предметів мистецтва -- изображение предметов искусства на упаковке -- об'єкти промислової власності -- объекты промышленной собственности -- торгові марки -- торговые марки -- товарні знаки -- товарные знаки -- промислові зразки -- промышленные образцы -- митні реєстри об'єктів права інтелектуальної власності -- таможенные реестры объектов права интеллектуальной собственности -- експорт продукції -- экспорт продукции
Анотація: Для завоевания рынка огромное значение имеет визуальный эффект, а именно - в какой упаковке представлена продукция. Решение об экспорте товара - это бизнес-решение, основанное на результатах глобальных исследований и работы маркетологов и бренд-менеджеров, разрабатывающих стратегии, направленные на продвижение товара. При разработке маркетинговых стратегий выхода на внешние рынки часто не учитывается ряд правовых вопросов, связанных с минимальными требованиями национального законодательства к маркировке продукции, соблюдением норм конкурентного права. Чаще всего должное внимание не уделяется оценке рисков, связанных с выходом нового товара с точки зрения прав интеллектуальной собственности. В статье даны ответе на вопросы: чем такое отношение к вопросам интеллектуальной собственности может обернуться для компании-производителя экспортируемой продукции? Что необходимо учитывать для минимизации рисков выхода на рынок с точки зрения прав интеллектуальной собственности? Какие объекты прав интеллектуальной собственности может включать упаковка товаров и на что необходимо обращать внимание при разработке дизайна упаковки?

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Упаковка_2016_1\5.pdf

Дод.точки доступу:
Слабко , Т. А.

Знайти схожі

5.


   
    У Фінляндії відбулася п'ятдесят шоста міжнродна зусріч ICANN // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 7. - С. 71 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- торгові марки -- торговые марки -- домени -- домены -- Registration Directory Service -- реєстраційні угоди -- регистрационные соглашения -- географічні домени -- географические домены
Анотація: Розглядаються питання, які мають стосунок до власників торгових марок, а також операторів реєстрів нових загальних доменів верхнього рівня

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


   
    Арбітражний суд в США заборонив UMH Group використовувати бренд Forbes [Текст] // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 4. - С. 72. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- торгові марки -- торговые марки -- Forbes
Анотація: Про заборону "Українському Медіа холдінгу" використовувати торгову марку видання Forbes.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Український Медіа Холдінг \про нього\; UMH Group \про нього\; Міжнародний арбітражний суд Нью-Йорка \про нього\; Forbes Україна, журнал \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

7.
   31
   С 91


    Колієва, І. А.
    Роль реклами у формуванні жіночої сексуальності [Текст] / І. А. Колієва // Сучасна сім'я: проблеми та перспективи : тези міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 7 квіт. 2015 р.) / М-во освіти і науки України, Департамент фіз. культури і спорту, сімї та молоді Дніпропетр. облдержадмін., Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Укртрансакад. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 23-24
УДК
Рубрики: Реклама
   Гендер

Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КФП -- торгові марки -- торговые марки -- реклама -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- сексуальність -- сексуальность

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


   
    За результатами роботи Апеляційної палати державної служби інтелектуальної власності України // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 1. - С. 52-59. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- реєстрація знаків -- регистрация знаков -- торгові марки -- торговые марки -- брусничний лист -- брусничный лист -- правова охорона -- правовая охрана -- лікарські рослини -- лекарственные растения -- словесні позначення -- словесные обозначения -- комбіновані позначення -- комбинированные обозначения
Анотація: Щодо реєстрації знаків для товарів і послуг «Брусничний лист» та «BAKER».

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Апеляційна палата Державної служби інтелектуальної власності України \про неї\; Брусничний лист, знак для товарів і послуг \про нього\; Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків \о произв.\; Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\; BAKER, знак для товарів і послуг \про нього\

Є примірники у відділах:
ДБВ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

9.


    Андрощук, Геннадій (завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; кандидат економічних наук; доцент).
    Інститут географічних зазначень у розвитку економіки: стан, проблеми, перспективи / Г. Андрощук, А. Афян // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 1. - С. 29-41 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Україна
    Украина

    США

    Європа

    Европа

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- географічне зазначення -- географическое указание -- правова охорона -- правовая охрана -- сертифікаційні знаки -- сертификационные знаки -- торгові марки -- торговые марки -- приватне право -- частное право -- публічне право -- публичное право
Анотація: У статті розглянуто географічне зазначення як у правову категорію і економіко-правовий інститут в Європейському Союзі, США та Україні. Дається аналіз положень угоди про асоціацію між Україною та ЄС, що стосуються інституту географічних зазначень: їх правове та економічне значення, негативні тенденції, економічні наслідки та шляхи подолання.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Афян, Артем (адвокат, керуючий партнер АО «Юскутум»); Всесвітня організація інтелектуальної власності \про неї\Європейський суд \про нього\; Про охорону прав на зазначення походження товарів, закон України \о произв.\; Про охорону прав на знаки для товарів і послуг, закон України \о произв.\; Про захист від недобросовісної конкуренції, закон України \о произв.\; Податковий кодекс України \о произв.\; Господарський кодекс України \о произв.\

Є примірники у відділах:
ДБВ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

10.


   
    Про вичерпання прав // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. - № 6. - С. 70 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Торговельні марки

   Торговые марки

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- товарні знаки -- товарные знаки -- торгові марки -- торговые марки -- міжнародні принципи -- международные принципы -- імпорт -- импорт -- імпортери -- импортеры
Анотація: У статті розглядається рішення Уряду Росії про перехід на міжнародні принципи вичерпання прав на торгову марку, іншими словами, будують втрачені права офіційних дистриб'юторів на єкслюзивних продаж товарів та послуг.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)