Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (19)
Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=дистанционное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
104
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Опанасюк, Юлия
(кандидат економічних наук; докторант НПУ імені М. П. Драгоманова).
Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти [Текст] / Ю. Опанасюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. -
№ 1
. - С. 49-53. - Бібліогр. в кінці ст. 8
ББК
74
Рубрики:
Дистанционное образование
Дистанційна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання
--
дистанционное обучение
--
онлайн-освіта
--
онлайн-образование
--
платформи онлайн-освіти
--
платформы онлайн-образования
--
онлайн-курсы
--
онлайн-курси
--
виртуальное образование
--
віртуальна освіта
--
типы учебных заведений
--
типи навчальних закладів
--
недостатки дистанционного образования
--
недоліки дистанційної освіти
--
смешанное обучение
--
змішане навчання
Анотація:
Дистанційне навчання в Україні є надзвичайно актуальним з огляду на велику кількість бажаючих не тільки здобути вищу освіту, але й підвищити кваліфікацію, пройти перепідготовку тощо. Сьогодні вищі навчальні заклади країни пропонують різні навчальні курси в режимі реального часу, які грунтуються на різних освітніх платформах. Однак за ступенем використання систем віртуальної освіти їх можна поділити на ті, робота яких будується виключно на інтернет-технологіях, та ті котрі поєднують традиційні форми з технологічними інтернет-нововеденнями. Спостерігається своєрідна спадкоємність дистанційного навчання з традиційною системою освіти, що має не тільки позитивні, але й негативні наслідки для здобуття знань.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Ястребова, Валентина
(кандидат педагогічних наук; проректор; Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; науковий керівник дослідно-експериментальної роботи колегіуму).
Методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти ХХІ століття / В. Ястребова> // Рідна школа. - 2016. -
№ 2/3
. - С. 26-31. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
модернізація системи освіти
--
інноваційні моделі закладів освіти
--
відкрита освіта
--
дистанційна освіта
--
концепції відкритої освіти
--
концепции открытого образования
--
моделі шкіл відкритої освіти
--
модели школ открытого образования
--
модернізація сучасної освіти
--
модернизация современного образования
--
система освіти
--
система образования
--
громадсько-орієнтована освіта
--
общественно-ориентированное образование
--
школи відкритої освіти
--
школы открытого образования
--
інноваційні заклади освіти
--
инновационные учреждения образования
--
напрями формування моделі відкритої освіти
--
направления формирования модели открытого образования
--
дистанційне навчання
--
дистанционное обучение
--
технології дистанційного навчання
--
технологии дистанционного обучения
--
характерні риси дистанційного навчання
--
характерные черты дистанционного обучения
Анотація:
Розглядаються методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти. Визначаються завдання вироблення нових підходів до модернізації системи освіти в усіх ланках її функціонування. Обгрунтовується специфіка відкритої системи освіти, пов'язана з тим, що освітня система має бути здатною не лише озброювати знаннями того, хто навчається, а й унаслідок постійного і швидкого оновлення знань в нашу епоху, формувати потребу в неперервному самостійному оволодінні ними, самостійний і творчий підхід до знань упродовж всього активного життя людини.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\6.pdf
Знайти схожі
>
3.
Біла, Олена
(заступник директора).
Управління процесом інформатизації навчального закладу в умовах розбудови Школи відкритої освіти / О. Біла> // Рідна школа. - 2016. -
№ 2/3
. - С. 44-48 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-ресурсні центри
--
информационно-ресурсные центры
--
ІКТ-компетентність педагогів
--
ИКТ-компетентность педагогов
--
електронні навчальні ресурси
--
электронные учебные ресурсы
--
творчі групи
--
творческие группы
--
дистанційне навчання
--
дистанционное обучение
--
інформатизація навчальних закладів
--
информатизация учебных заведений
--
концепції відкритої освіти
--
концепции открытого образования
--
моделі шкіл відкритої освіти
--
модели школ открытого образования
--
модернізація сучасної освіти
--
модернизация современного образования
--
школи відкритої освіти
--
школы открытого образования
--
інноваційні заклади освіти
--
инновационные учреждения образования
Анотація:
Обгрунтовано актуальність питання інформатизації навчального закладу в умовах розбудови Школи відкритої освіти. РоЗглядаються основні підходи до управління процесом інформатизації в колегіумі, особливості впровадження ІКТ-технологій у дидактичну систему навчального закладу. Репрезентовано досвід роботи з дослідження рівня сформованості ІКТ-компетентності педагогів, визначено ефективні форми діяльності в цьому напрямі.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\9.pdf
Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про неї\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про неї\
Знайти схожі
>
4.
74.580.253
С 48
Словінська, О. Д.
(аспірант; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України; м. Київ).
Науково-організаційні засади та чинники доцільності використання систем веб-конференцій як новітніх електронних засобів навчання [Текст] / О. Д. Словінська> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 87-92. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв.
ББК
74.580.253
Рубрики:
Электронные образовательные ресурсы
Електронні освітні ресурси
Кл.слова (ненормовані):
система електронних конференцій
--
веб-конференції
--
онлайн-заходи
--
навчально-освітній процес
--
дистанційне навчання
--
електронні засоби навчання
--
системы электронных конференций
--
онлайн-мероприятия
--
вэб-конференции
--
учебно-образовательный процесс
--
электронные способы обучения
--
дистанционное обучение
Анотація:
Аналізуються організаційні чинники доцільності використання систем веб-конференції, наукові, організаційні, технологічні зосади використання систем впровадження онлайн-заходи, розглядаються головні переваги веб-конференцій та вебінарів у порівнянні з їх традиційними аналогами.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Ковальчук, Дар'я
(асистент кафедри інтелектуальної власності Національної металургійної академії України; кандидат педагогічних наук; м. Дніпропетровськ).
Перспективи державного регулювання трансферу освітніх технологій вищих навчальних закладів / Д. Ковальчук> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2015. -
№ 10
. - С. 56-63. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
378.018.43
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Дистанційне навчання
Дистанционное обучение
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
дистанційне навчання
--
дистанционное обучение
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
захист прав викладачів
--
защита прав преподавателей
--
освітні технології
--
образовательные технологии
--
державне регулювання
--
государственное регулирование
--
трансфер технологій
--
трансфер технологий
--
інтелектуальна діяльність
--
интеллектуальная деятельность
Анотація:
Метою статті є дослідження перспектив державного регулювання трансферу освітніх технологій вищих навчальних закладів. Для досягнення цієї мети запропоновано використання класифікаційної моделі для оцінки освітніх технологій вищих навчальних закладів у контексті її життєвого циклу.
Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Дод.точки доступу:
Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій, закон України \о произв.\; Про здійснення державних закупівель, закон України \о произв.\; Національна академія педагогічних наук України \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)
Знайти схожі
>
6.
Рибачук, Наталія
(заступник директора з питань інформатизації Волинської державної обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Олени Пчілки).
Волинський регіональний тренінговий центр: діяльність продовжується [Текст] / Н. Рибачук> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2015. -
№ 2
. - С. 35-37. - В електронній формі (к. 263)
УДК
021.7:027.53
Рубрики:
Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Україна
Украина
Волинська область
Волынская область
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа
--
библиотечное дело
--
обласні бібліотеки
--
областные библиотеки
--
наукові бібліотеки
--
научные библиотеки
--
навчальні центри
--
учебные центры
--
тренінгові центри
--
тренинговые центры
--
навчання користувачів
--
обучение пользователей
--
підвищення кваліфікації бібліотекарів
--
повышение квалификации библиотекарей
--
дистанційне навчання
--
дистанционное обучение
--
вебінари
--
вебинары
--
тренінги
--
тренинги
--
співпраця з громадськими організаціями
--
сотрудничество с общественными организациями
--
внутрішньо переміщені особи
--
внутренне перемещенные лица
--
обслуговування переселенців
--
обслуживание переселенцев
--
презентації
--
презентации
--
відеоконференції
--
видеоконференции
--
Школа молодого режисера
--
Школа молодого режиссера
--
Школа здорового життя
--
Школа здорового образа жизни
--
безоплатна правова допомога
--
бесплатная правовая помощь
Анотація:
Розповідається про діяльність регіонального тренінгового центру (РТЦ), створеного за підтримки програми "Бібліоміст", яка офіційно вже завершилась. Актуальними напрямками залишаються навчання бібліотекарів і користувачів, а також співпраця з громадським організаціями, творчими об'єднаннями в організації заходів, що підтверджують статус РТЦ як навчального, соціокультурного, творчого осередку для бібліотек і громадськості області.
Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Дод.точки доступу:
Сурженко, Маргарита (письменниця) \про неї\; Волинський регіональний тренінговий центр \про нього\Волинська державна обласна універсальна наукова бібліотека імені Олени Пчілки \про неї\; Бібліоміст, програма \про неї\; Бібліотеки як центри підтримки громадян в умовах військової загрози: робота з внутрішньо переміщеними особами, проект Міністерства культури України \про нього\; АТО. Історії зі Сходу на Захід \о произв.\; Молодіжна платформа, СГО \про нього\; Фундація розвитку громад, ВОГО \про нього\; Волинська обласна організація Спілки юристів України \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)
Знайти схожі
>
7.
Загородня, Алла
(кандидат педагогічних нгаук; професор кафедри професійної освіти та управління навчальним закладом).
Форми і методи підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України / А. Загородня> // Вища школа. - 2017. -
№ 1
. - С. 37-43. - Бібліогр.: у виносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта
--
экономическое образование
--
професійна підготовка
--
профессиональная подготовка
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
форми навчання
--
формы обучения
--
методи навчання
--
методы обучения
--
дистанційне навчання
--
дистанционное обучение
--
модульне навчання
--
модульное обучение
--
навчальні тренінги
--
учебные тренинги
--
фахівці фінансово-економічного профілю
--
специалисты финансово-экономического профиля
Анотація:
Розглядаються форми і методи підготовки фахівців економічної галузі у вишах. Зазначається, що система форм і методів підготовки фахівців економічної галузі у вітчизняних вишах ґрунтується на спільних вимогах, критеріях та стандартах на- ціональних систем вищої освіти і спрямовані на підвищення їх конкурентоспроможності, забезпечення мобільності студентів, викладачів та науковців.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2017_1\4.pdf
Знайти схожі
>
8.
Іванова, Юлія
(кандидат фізико-математичних наук; доцент).
Особливості запровадження електронного навчання при вивченні математичних дисциплін в аграрному університеті / Ю. Іванова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. -
№ 4
. - С. 58-63. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016
ББК
74.58
Рубрики:
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання
--
дистанційне навчання
--
электронное обучение
--
дистанционное обучение
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
математичні дисципліни
--
математические дисциплины
--
аграрні університети
--
аграрные университеты
--
математична підготовка
--
математическая подготовка
--
форми дистанційного навчання
--
формы дистанционного обучения
--
моделі дистанційного навчання
--
модели дистанционного обучения
--
принципи електронного навчання
--
принципы электронного обучения
Анотація:
Розкриваються поняття та досліджуються педагогічні можливості електронного навчання, аналізуються принципи розробки електронних курсів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
06
Л 89
Слободянюк, С. М.
Інтелектуальні освітні системи - запорука інноваційного розвитку університету [Текст] / С. М. Слободянюк> // Вісн. нац. ун-ту "Львівська політехніка". - Львів, 2014. -
№ 803
: Інформатизація вищого навчального закладу. - С. 11-16 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
004.4:378
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Інформаційні технології
Информационные технологии
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
інформаційні технології
--
информационные технологии
--
дистанційне навчання
--
дистанционное обучение
--
інтелектуальні освітні системи
--
интеллектуальные образовательные системы
--
інформаційні потоки
--
информационные потоки
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
06
Л 89
Шаховська, Н.
Досвід розроблення електронного підручника "основи теорії електронних кіл" [Текст] / Н. Шаховська, Р. Голощук> // Вісник національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Львівська політехніка, 2013. -
№ 771
: Комп`ютерні науки та інформаційні технології. - С. 253-262. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
004:002.1-028.27
Рубрики:
Електронні книги
Электронные книги
Информационные технологии
Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
електронні книги
--
электронные книги
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
електронні підручники
--
электронные учебники
--
дистанционное обучение
--
дистанційне навчання
--
віртуальне навчальне середовище
--
виртуальная обучающая среда
Дод.точки доступу:
Голощук, Р.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)