Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=освітні технології<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
47
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-47
>
1.
Франчук, В.
(завідувач кафедри гірничих машин та інжинірингу Національного гірничого університету; доктор технічних наук; професор).
Концепція підготовки інженерів у віртуальних технологіях / В. Франчук, О. Панченко, К. Заболотний> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. -
№ 2
. - С. 29-46 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
освіта
--
професійна підготовка
--
технічна освіта
--
інженери
--
підготовка інженерів
--
освітні
технології
--
інформаційні
технології
--
віртуальні
технології
--
модулі програмного комплексу SWEE
--
комп'ютерні
технології
--
навчальні дисципліни
--
лабораторні роботи
--
3-D моделі
--
высшее образование
--
образование
--
профессиональная подготовка
--
техническое образование
--
инженеры
--
подготовка инженеров
--
образовательные технологии
--
информационные технологии
--
виртуальные технологии
--
модули программного комплекса SWEE
--
компьютерные технологии
--
учебные дисциплины
--
лабораторные работы
Анотація:
Висвітлюється досвід НГУ щодо викладання інженерних дисциплін з використанням комп'ютерних технологій тривимірного моделювання, що дає змогу досягти раціонального співвідношення абстрактної і образної інформації.
Дод.точки доступу:
Панченко, О.; Заболотний, К.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Гламаздіна, Ірина
(вчитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії).
Упровадження інтерактивних технологій на уроках української мови / І. Гламаздіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 7
. - С. 60-62 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети
--
українська мова
--
методика викладання української мови
--
інтерактивні
технології
--
освітні
технології
--
структура інтерактивного уроку
--
інтерактивні уроки
--
учебные предметы
--
украинский язык
--
методика преподавания украинского языка
--
интерактивные технологии
--
образовательные технологии
--
структура интерактивного урока
--
интерактивные уроки
Анотація:
Використання інтерактивних технологій висуває певні вимоги до уроку. Переважно, структура таких занять складається з певних елементів.
Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Базурін, В. М.
Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
дослідницькі уміння
--
информационно-коммуникационные технологии
--
исследовательские умения
--
інформаційно-комунікаційні
технології
--
образовательные технологии
--
освітні
технології
--
педагогическое моделирование
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічне моделювання
--
підготовка учителів
--
підготовка учителів математики
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей математики
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
технологии образования
--
технології
освіти
--
учитель физики
--
учитель фізики
--
фахова підготовка
Анотація:
Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.
Знайти схожі
>
4.
Яшанов, С.
(завідувач кафедри інформаційних систем і технологій Інституту гуманітарно-технічної освіти; директор Центру комп'ютеризації та інформаційного забезпечення Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат педагогічних наук; професор).
Інтеграція навчальних інтернет-ресурсів у процес підготовки вчителя до майбутньої професійної діяльності / С. Яшанов> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 5/6
. - С. 47-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
інформаційні
технології
--
освітні
технології
--
інтернет-
технології
--
педагогічна освіта
--
підготовка вчителів
--
вчителі
--
портальні
технології
--
высшее образование
--
информационные технологии
--
образовательные технологии
--
интернет-технологии
--
педагогическое образование
--
подготовка учителей
--
учителя
--
портальные технологии
Анотація:
Розглянуті сучасні методи використання інтернет-ресурсів навчального майбутнього вчителя до практичної діяльності в умовах інформаційного суспільства.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Вербицький, Володимир
(доктор педагогічних наук; професор).
Технологізація навчально-виховного процесу в позашкільному освітньому просторі як принцип виховання особистості / В. Вербицький> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 10
. - С. 12-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
технологізація навчально-виховного процесу
--
технологизация учебно-воспитательного процесса
--
педагогічні
технології
--
педагогические технологии
--
освітні
технології
--
образовательные технологии
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
рівні педагогічних технологій
--
уровни педагогических технологий
--
еколого-натуралістичні центри
--
эколого-натуралистические центры
--
екологічна свідомість
--
экологическое мировоззрение
--
особистісно орієнтована освіта
--
личностно ориентированное образование
--
технологія саморозвитку
--
технология саморазвития
--
технологія розвівального навчання
--
технология развивающего обучения
--
технологія формування творчої особистості
--
технология формирования творческой личности
--
проектна технологія
--
проектная технология
--
інформаційні
технології
--
информационные технологии
--
дистанційне навчання
--
дистанционное обучение
--
технологія колективного творчого виховання
--
технология коллективного творческого воспитания
Анотація:
Визначено сутність поняття "технологізація" щодо процесів у виробничій і соціальній сферах.Наведено класифікації педагогічних технологій та з'ясовано їх сутнісні ознаки.
Дод.точки доступу:
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Соловйов, Юрій
(кандидат історичних наук; начальник управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації).
Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект / Ю. Соловйов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4/5
. - С. 3-13 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Організація освіти
Организация образования
Україна
Украина
Донецька область
Донецкая область
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
система образования
--
інноваційний аспект освіти
--
инновационный аспект образования
--
модернізація освіти
--
модернизация образования
--
система освіти регіону
--
система образования региона
--
регіональна система освіти
--
региональная система образования
--
нормативно-правове регулювання
--
соціально-педагогічні умови
--
социально-педагогические условия
--
психолого-педагогічні умови
--
психолого-педагогические условия
--
організаційно-педагогічні умови
--
организационно-педагогические условия
--
інноваційні
технології
--
инновационные технологии
--
програми модернізації освіти
--
программы модернизации образования
--
бізнес-освіта
--
бизнес-образование
--
профорієнтація
--
профориентация
--
обдарована молодь
--
одаренная молодежь
--
школа майбутнього
--
школа будущего
--
освітні
округи
--
образовательные округи
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное образование
--
школи сприяння здоров'ю
--
школы способствования здоровью
--
державно-громадське управління
--
государственно-общественное управление
--
освітні
технології
--
образовательные технологии
--
соціалізація освіти
--
социализация образования
Анотація:
Детально аналізуються актуальні питання організації та управління освітою Донецької області як галуззю суспільного життя, проблеми організації діяльності навчальних закладів, управління персоналом, питання стратегічного і тактичного менеджменту в освіті, психолого-педагогічні аспекти запровадження інновацій тощо. Розкрито різні напрями педагогічної діяльності і насамперед впровадження в навчально-виховний процес
освітні
х закладів регіону нових педагогічних технологій, які базуються на різноманітних інноваціях, що поширюються в системі сучасної освіти.
Дод.точки доступу:
Розвиток та функціонування української мови в Донецької області, цільова програма \о произв.\; Регіональна програма впровадження профільного навчання \о произв.\; Надія Донеччини, цільова програма \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Тараріна, Ірина
(головний спеціаліст управління освіти Краматорської міської ради).
Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період / І. Тараріна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4/5
. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Україна
Украина
Донецька область
Донецкая область
Краматорск
Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта
--
последипломное образование
--
педагогічні
технології
--
педагогические технологии
--
засоби навчання
--
способы обучения
--
особистісно орієнтоване навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
профільна диференціація
--
профильная дифференциация
--
освітні
технології
--
образовательные технологии
--
викладання учбових предметів
--
преподавание учебных предметов
--
викладання фізики
--
преподавание физики
--
досвід шкіл
--
опыт школ
Анотація:
Розглянуто сучасні підходи до проектування діяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти та подальшої самостійної діяльності в міжкурсовий період. На підставі проведеного аналізу запропоновано до використання педагогічну технологію, яка може бути підгрунтям для розроблення психологічної системи підготовки вчителів фізики в умовах наявності
освітні
х альтернатив.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Шарата, Наталія
(кандидат педагогічних наук; Миколаївський державний аграрний університет).
Імплементація Болонського процесу в Україні / Н. Шарата, О. Кунашенко, Д. Лукьяненко> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. -
№ 2
. - С. 67-68. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
вища освіта
--
реформування освіти
--
освітні
технології
--
інноваційні
освітні
технології
--
педагогічні інновації
--
технології
навчання
--
кредитно-модульна система
--
міжнародне співробітництво
--
нормативно-правове регулювання
--
высшее профессиональное образование
--
высшее образование
--
реформирование образования
--
образовательные технологии
--
инновационные образовательные технологии
--
педагогические инновации
--
технологии обучения
--
международное сотрудничество
--
нормативно-правовое регулирование
Анотація:
Статтю присвячено питанням аналізу технологій навчання, класифікації проблем впровадження інноваційних
освітні
х технологій. Виділено критерії педагогічних інновацій, а також аспекти, які необхідні для формування готовності викладача до інновацій у навчальному процесі. Особливу увагу зосереджено на кредитно-модульній
технології
навчання.
Дод.точки доступу:
Кунашенко, Олена (Миколаївський державний аграрний університет); Лукьяненко, Дарія (Миколаївський державний аграрний університет); Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
9.
Кричевська, Юлія
(заступник директора з навчально-виховної роботи; старший учитель).
Упровадження інноваційних
освітні
х технологій у початковій школі і гімназії / Ю. Кричевська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 64-65. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.3
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
гімназії
--
гимназии
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
освітні
технології
--
образовательные технологии
--
інноваційні
освітні
технології
--
инновационные образовательные технологии
--
мультимедійні презентації
--
мультимедийные презентации
--
педагогічна майстерність
--
педагогическое мастерство
Анотація:
Про упровадження інноваційних технологій у роботу педагогів молодших класів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Скоморовська, Наталія
(викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Використання
технології
критичного мислення на уроках української літератури / Н. Скоморовська> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 4
. - С. 28-31. - Література : С.31 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.1
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
критическое мышление
--
критичне мислення
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
нові
освітні
технології
--
новітні
технології
навчання
--
новые технологии обучения
--
образовательные технологии
--
освітні
технології
--
педагогические технологии
--
педагогічні
технології
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Йдеться про необхідність використання
технології
критичного мислення на уроках української літератури, подано коротку історію її впровадження в школах України.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-47
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)