Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=технологии обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 77
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
    Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методы обучения -- навчальні досягнення -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- папки успеха -- папки успіху -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- портфолио -- портфоліо -- технологии обучения -- технології навчання -- учебные достижения
Анотація: Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.


Знайти схожі

2.


    Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
    Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.


Знайти схожі

3.


    Комашко, Оксана (учитель гімназії № 1 м. Ковеля; Волинська область).
    Застосування методу проектів під час вивчення особистості письменника / Оксана Комашко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 15-17. - Бібліографія : С.16 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
биография писателя -- біографія письменника -- вивчення біографії письменника -- литературное образование -- літературна освіта -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- навчальне проектування -- технологии обучения -- технології навчання -- учебное проектирование
Анотація: Технологія проектування в історії педагогічної думки. Можливість застосування методу проектів під час вивчення біографії письменника в школі.


Знайти схожі

4.


    Таранік-Ткачук, К. В. (головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНУ; кандидат пед. наук).
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному роках (лист МОН України від 22.05.2009 р. № 1/9-353) / К. В. Таранік-Ткачук, Т. О. Яценко, З. О. Шевченко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 7/8. - С. 2-8. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство, 2009 р.
   Литературоведение, 2010 р.

Кл.слова (ненормовані):
контроль знаний -- контроль знань учнів -- контрольні роботи -- контрольные работы -- листи МОН -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- письма МОНУ -- портфолио -- портфоліо -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Подано методичні рекомендації щодо вичення української літератури у 2009-2010 навчальному році. Наділено увагу технології портфоліо та контрольним роботам як методу контролю та оцінки знань учнів.


Дод.точки доступу:
Яценко, Т. О.; Шевченко, З. О.; Министерство образования и науки Украины \о нем\; Міністерство освіти і науки України \о нем\

Знайти схожі

5.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України).
    Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури / Василь Шуляр // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 23-28. - Бібліографія : С.28 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя -- взаимодействие ученика и учителя -- компетентнісне навчання -- компетентнісно-діяльнісне навчання -- компетентностно-деятельностное обучение -- компетентностное обучение -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- технологии обучения -- технології навчання -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української мови і літератури -- читатель -- читач
Анотація: Мета статті - побудувать теоретичну модель співпраці учня-читача й учителя літератури в просторі сучасного уроку літератури на основі компетентнісно-діяльнісної технології навчання.


Знайти схожі

6.


    Чайковська, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант КНУКіМ; викладач музикознавства спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Результати експерименту з формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій навчання / О. Чайковська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 51-53 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- мультимедійні технології начання -- навчально-виховний процес -- авторські експериментальні школи -- авторські школи -- молодші школяри -- формування музичних знань -- експериментальна робота -- технологии обучения -- мультимедийные технологии обучения -- учебно-воспитательный процесс -- авторские экспериментальные школы -- авторские школы -- младшие школьники -- формирование музыкальных знаний
Анотація: Про впроваждення в навчально-виховний процес інноваційних інформаційних технологій. Про проведення експерименту з формування музичних знань молодших школярів в авторській експериментальної школі "Міленіум".


Дод.точки доступу:
Міленіум, авторська експериментальна школа \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Корольський, Володимир (кандидат технічних наук; професор; завідувач кафедри математики і методики навчання математики).
    Технологія диференційованого навчання математики в основній школі / В. Корольський, А. Капіносов, І. Лов'янова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 51-56 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- дидактичні задачі -- диференційоване навчання -- нормативна модель -- диференційоване навчання математики -- диференційованість змісту навчання -- компетентна диференційованість -- функціональна диференційованість -- диференційованість моделі навчання -- моделі навчання -- дидактичний інструментарій технології -- технологии обучения -- дидактические задачи -- дифференцированное обучение -- нормативная модель -- дифференцированное обучение математики -- дифференцированность содержания обучения -- компетентная дифференцированность -- функциональная дифференцированность -- дифференцированность модели обучения -- модели обучения -- дидактический инструментарий технологий
Анотація: Висвітлено методологічні основи технології диференційованого рівневого навчання, розглянуто його нормативну модель і дидактичний інструментарій.


Дод.точки доступу:
Капіносов, Анатолій (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри математики та методики навчання математики); Лов'янова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри математики та методики навчання математики)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Чорний, Олексій (директор Інституту електромеханіки, енергозбереження і систем управління Кременчуцького державного університету імені Михайла Остроградського; доктор технічних наук; професор).
    Віртуальні комплекси і тренажери - технологія якісної підготовки фахівців у галузі електромеханіки, автоматизації та управління / О. Чорний, Д. Родькін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 23-24 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інформаційні технології -- технології навчання -- електромеханічні системи -- віртуальні лабораторії -- моделювання -- комп'ютерне моделювання -- підготовка фахівців -- віртуальні комплекси -- тренажери -- наукові напрями -- наукові дослідження -- высшее образование -- Болонский процесс -- инженерное образование -- информационные технологии -- технологии обучения -- электромеханические системы -- виртуальные лаборатории -- моделирование -- компьютерное моделирование -- подготовка специалистов -- виртуальные комплексы -- научные направления -- научные исследования
Анотація: Розглядається застосування віртуальних лабораторних комплексів як технології професійно-орієнтованої підготовки фахівців. Наводиться структура і характеристика напрямків наукових досліджень. Розглядається застосування віртуальних комплексів в електромеханіці.


Дод.точки доступу:
Родькін, Дмитро (завідувач кафедри систем автоматичного управління та електропривода Інституту електромеханіки, енергозбереження і систем управління Кременчуцького державного університету імені Михайла Остроградського; доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Євтух, Олександр (проректор з науково-навчальної роботи та інноваційних впроваджень Луцького інституту розвитку людини Відкритого міжнародного університету людини "Україна"; доктор економічних наук; професор).
    Наука і освіта за крок до майбутнього / О. Євтух // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 16-28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Філософія науки

   Философия

   Философия науки

Кл.слова (ненормовані):
наука -- освіта -- образование -- функції науки -- функции науки -- епоха змін -- эпоха перемен -- наукові дослідження -- научные исследования -- вчені -- ученые -- теорія інформації -- теория информации -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- інформаційна епоха -- информационная эпоха -- наукові проблеми -- научные проблемы -- наукове мислення -- научное мышление -- моделі наукового мислення -- модели научного мышления -- філософія економічного життя -- философия экономической жизни -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- технології навчання -- технологии обучения -- теорія інформаційного обміну -- теория информационного обмена
Анотація: Розкрито поняття "епоха змін", зроблено висновок, що сучасне суспільство перебуває на перехідному етапі і, відповідно, нова парадигма передбачає розробку нових теорій, зокрема теорії інформаційного обміну.

Перейти к внешнему ресурсу: Наука й освіта за крок до майбутнього

Дод.точки доступу:
Белл, Даніель (вчений) \о нем\; Костельс, Мануель (вчений) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Ясинська, Світлана (завідувач навчально-методичної лабораторії дистанційного навчання Одеського державного економічного університету).
    Досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання / С. Ясинська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 5/6. - С. 27-32. - 2 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- технологии обучения -- інформаційно-комунікаційні технології навчання -- информационно-коммуникационные технологии обучения -- комп'ютерні технології -- компьютерные технологии -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- інформаційний освітній простір -- информационный образовательный простор -- навчальний процес -- учебный процесс -- університети -- университеты -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- контроль знань студентів -- контроль знаний студентов -- рейтинговий контроль знань -- рейтинговый контроль знаний
Анотація: Висвітлюється впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ та їх місце. Наведені приклади використання ІКТ у навчальному процесі.


Дод.точки доступу:
Саєнсус, Марія (голова секції інноваційних методів та технологій навчання науково-методичної ради Одеського державного економічного університету; кандидат економічних наук; доцент); Одеський державний економічний університет \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)