Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=допрофільне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
    Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методы обучения -- навчальні досягнення -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- папки успеха -- папки успіху -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- портфолио -- портфоліо -- технологии обучения -- технології навчання -- учебные достижения
Анотація: Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.


Знайти схожі

2.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Літературні курси за вибором як важливий компонент профільного навчання / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 21-23. - Бібліографія : С.23 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- литературные курсы -- літературні курси -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання -- факультативні заняття -- факультативные занятия -- филологический профиль -- філологічний профіль
Анотація: Розглянуто роль літературних факультативних курсів в процесі профільного філологічного навчання учнів в процесі вивчення української літератури.


Знайти схожі

3.


    Таранік-Ткачук, К. В. (головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНУ; кандидат пед. наук).
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному роках (лист МОН України від 22.05.2009 р. № 1/9-353) / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 7/8. - С. 9-16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство, 2009 р.
   Языкознание, 2010 р.

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое тестирование -- допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- зовнішнє незалежне тестування -- листи МОН -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- оценка знаний -- оцінювання знань -- письма МОНУ -- профильное обучение -- профільне навчання
Анотація: Подано методичні рекомендації щодо вичення української мови у 2009-2010 навчальному році. Наділено увагу проблемам допрофільного і профільного навчання, оцінюванню знань, зовнішньому незалежному тестуванню з української мови.


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Міністерство освіти і науки України \о нем\Министерство образования и науки Украины \о нем\

Знайти схожі

4.


   
    Художня література в контексті світової культури. 10 (11) класи : профілі - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 45-56. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
допрофільне навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- профильное обучение -- спецкурси -- спецкурсы -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Пропонується програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" для профільної школи, схвалена для використання у загальноосвітній школі.


Знайти схожі

5.


    Полонська, Т. К.
    Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії та практиці / Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.109-110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- загальноосвітні школи -- зарубежное образование -- зарубежный опыт образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжний досвід освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- общеобразовательные школы -- профильное обучение -- профільне навчання -- процес навчання -- процесс обучения -- результативність навчання -- результативность обучения -- старша школа -- старшая школа -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проблему допрофільного навчання іноземній мові розглянуто у вітчизняній та зарубіжній теорії і практиці. Використання зарубіжного досвіду різних країн має позитивний вплив на введення допрофільної підготовки і на результативність профільного навчання в старших класах. Щодо введення допрофільної підготовки з іноземної мови у вітчизняних школах, то за часом воно збігається з організацією такої підготовки з інших навчальних предметів. Варто зауважити, що деяку роботу з допрофільного навчання іноземної мови окремі вітчизняні ЗНЗ почали проводити самостійно на основі рекомендацій російських учених і практичного досвіду вчителів іноземних мов задовго до введення допрофільної підготовки МОН України.


Знайти схожі

6.


    Шевченко, Зоя (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях / З. Шевченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 20-23. - Література : С.23 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
допрофильная подготовка -- допрофильное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофільне навчання -- культурологический принцип в преподавании языка и литературы -- культурологічний підхід у навчанні -- литература и искусство -- література і мистецтво -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- факультативні заняття -- факультативные занятия
Анотація: Розкривається проблема загальнокультурного контексту вивчення літературних творів, роль і функції факультативних занять у розв'язанні цієї проблеми в умовах допрофільної підготовки учнів 8-9 класів.


Знайти схожі

7.


    Привалова, Світлана (кандидат філологічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного ун-ту ім. О. Довженка).
    Вивчення драматичних творів В. Винниченка у профільних класах загальноосвітньої школи / С. Привалова, М. Кудрявська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 13-15. - Література : С.15 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення драматургії -- вивчення творчості письменника -- допрофільне навчання -- драми -- изучение драматургии -- изучение творчества писателей -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профильные классы -- профільні класи -- украинская литература -- українська література
Анотація: Досліджено сутність понятя "драма", обгрунтовано методику вивчення драматичних творів В. Винниченка в школі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Кудрявська, Маргарита; Винниченко, Володимир (письменник; політичний діяч ; 1880-1951) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Морін, О. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій; Інститут проблем виховання НАПН України).
    Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання / О. Морін. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 29-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
учні основних шкіл -- учащиеся основных школ -- допрофільне навчання -- допрофильное обучение -- профільне навчання -- профильное обучение -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- учнівська молодь -- ученическая молодежь -- профорієнтаційна робота з учнями -- профориентационная работа с учащимися -- програми розвитку -- программы развития -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Розглянуто питання науково-методичного забезпечення підготовки учнів основної школи до вибору напряму профільного навчання в старшій школі, професійного самовизначення старшокласників в умовах обраного ними для опанування навчального профілю та учнівської молоді в умовах освітнього округу. Окреслено основні напрями впровадження програмно-методичного доробку лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій Інституту проблем виховання НАПН України в діяльність загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі співпраці з Криворізьким природничо-науковим ліцеєм.


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\; Інститут проблем виховання НАПН України \о нем\

Знайти схожі

9.


    Левченко, Наталія (заступник директора з навчально-виховної роботи; старший учитель).
    Діловий центр "Успіх": шлях до професійного самовизначення / Н. Левченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 41-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- допрофільне навчання -- допрофильное оьбучение -- старші школи -- старшие школы -- особистісне самовизначення -- личностное самоопределение -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- професійна спрямованість -- профессиональная направленность -- вибір професії -- выбор профессии -- професійний розвиток особистості -- профессиональное развитие личности -- життєвий успіх -- жизненные успех -- профорієнтаційні роботи з учнями -- профориентационные работы с учащимися
Анотація: Розглядається сутність понять "самовизначення", "професійне самовизначення", "особистісне самовизначення". Охарактерзовано особливості професійного самовизначення старшокласників у сучасних умовах профільної школи. Проаналізовано систему роботи щодо впровадження технологічного напряму навчання в старшій школі.


Дод.точки доступу:
Сліпкань С., Світлана (заступни директора з навчально-виробничої роботи; старший учитель); Діловий центр "Успіх" \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)