Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=оцінювання знань<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Кривуля, Г. (завідувач кафедри АПОТ Харківського національного уніеврситету радіоелектроніки; доктор технічних наук; професор).
    Контроль залишкових знань / Г. Кривуля, О. Шкіль, В. Каук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 97-110. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія та методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- болонська система -- залишкові знання -- контроль за знаннями -- тестування -- комп'ютерне тестування -- оцінювання знань -- функції тестування -- складання тестів -- результати тестування -- апробація тестових завдань -- системи комп'ютерного тестування -- высшее образование -- остаточные знания -- тестирование -- компьютерное тестирование -- оценивание знаний -- функции тестирования -- оценивание знаний -- функции тестирования -- составление тестов -- результаты тестирования -- апробация тестовых заданий -- системы компьютерного тестирования
Анотація: У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти застосування технологій комп'ютерного тестування як ефективної форми контролю залишкових знань.


Дод.точки доступу:
Шкіль, О. (керівник тестового центру Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук; доцент); Каук, В. (директор Центру технологій дистанційного навчання Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук; доцент); Open TEST2, система комп'ютерного тестування \о произв.\; Харківський національний університет радіоелектроніки \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Луговий, В. І.
    Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 13-25. - Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейская система трансфера и накопления кредитов -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська система трансферу й накопичення кредитів -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- кредитно-модульна система освіти -- кредитно-модульная система образования -- оценка знаний -- оцінювання знань -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- якість освіти
Анотація: Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Таранік-Ткачук, К. В. (головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНУ; кандидат пед. наук).
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному роках (лист МОН України від 22.05.2009 р. № 1/9-353) / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 7/8. - С. 9-16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство, 2009 р.
   Языкознание, 2010 р.

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое тестирование -- допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- зовнішнє незалежне тестування -- листи МОН -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- оценка знаний -- оцінювання знань -- письма МОНУ -- профильное обучение -- профільне навчання
Анотація: Подано методичні рекомендації щодо вичення української мови у 2009-2010 навчальному році. Наділено увагу проблемам допрофільного і профільного навчання, оцінюванню знань, зовнішньому незалежному тестуванню з української мови.


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Міністерство освіти і науки України \о нем\Министерство образования и науки Украины \о нем\

Знайти схожі

4.


    Шелехова, Галина (кандидат педпгогічних наук; завідувач лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН).
    Орієнтоване календарне плануваня уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 9 класу з української (рідної) мови / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 57-58. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
І-й семестр
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
календарне планування -- календарное планирование -- контроль знаний -- контроль знань учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- оценка знаний -- оцінювання знань
Анотація: Подано орієнтоване календарне планування з української мови для 9 класу (І-й семестр).


Знайти схожі

5.


    Перехейда, Олександр (директор гімназії "Ерудит"; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Школа повного дня як інноваційна, відкрита соціально-педагогічна система / О. Перехейда // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 4-19 : додатки. - Библиогр. в конце ст. - Додаток: Положення про організацію роботи гімназії "Ерудит" в режимі повного дня. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня -- навчальна діяльність -- якість освіти -- гімназії -- оцінювання знань -- організація навчальної діяльності -- інноваційні проекти -- інноваційна діяльність навчальних закладів -- управління якістю освіти -- навчально-виховний процес -- самопідготовка учнів -- додаткова освіта учнів -- школа полного дня -- учебная деятельность -- качество образования -- гимназии -- оценивание знаний -- организация учебной работы -- инновационные проекты -- инновационная деятельность учебных заведений -- управление качеством образования -- учебно-воспитательный процесс -- самоподготовка учеников -- дополнительное образование учеников


Дод.точки доступу:
Школа повного дня, інноваційний проект \о произв.\; Здорове дитинство, проект \о произв.\; Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Андрюшина, Олена (старший викладач кафедри практики та методики навчання англійської мови Київського університету імені Бориса Гринченка).
    Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 62-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- якість загальної освіти -- качество общего образования -- інвестиції в освіту -- инвестиции в образование -- досвід країн -- опыт стран -- опыт США -- освітні інвестиції -- образовательные инвестиции -- індекс вартості навчання -- индекс стоимости обучения -- оцінювання знань -- оценивание знаний
Анотація: Окреслено шляхи використання результатів моніторингу якості загальної освіти на національному рівні, визначено поняття освітніх інвестицій та охарактеризовано пріорітетні напрями інвестування в освіту для України.

Перейти к внешнему ресурсу: Освітні інвестиції в контексті національного
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Назаренко, Людмила (учитель української мови і літератури Миколаївської школи І-ІІІ ступенів № 45; Миколаїв).
    Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) / Л. Назаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 30-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- оценивание достижений учащихся -- оценивание учебных достижений -- оцінювання знань -- оцінювання навчальних досягнень -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- украинская литература -- українська література
Анотація: Стаття присвячена проблемі оцінювання роботи учня-читача в групі під час демонстрації проекту з української літератури. автором запропоновано приклад практичного застосування інформаційно-комунікативних технологій за творчістю О. Олеся.


Дод.точки доступу:
Олесь, Олександр (1878-1944) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Іщенко, Тетяна (директор Науково-методичного центру аграрної освіти України; кандидат педагогічних наук; професор).
    Особливості та проблеми національної вищої освіти / Т. Іщенко, М. Хоменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 11. - С. 7-14 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- якість освіти -- качество образования -- освітні послуги -- образовательные услуги -- ринок освітніх послуг -- рынок образовательных услуг -- ринок праці -- рынок труда -- незалежне тестування -- независимое тестирование -- замір залишкових знань -- измерение остаточных знаний -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- аграрна освіта -- аграрное образование
Анотація: Стаття присвячена питанням якості підготовки фахівців та методам її вимірювання. Робиться висновок, що підготовка фахівців належного рівня - це спільна справа сфери виробництва і освіти.


Дод.точки доступу:
Хоменко, Микола (директор Науково-методичного центру аграрної освіти України; кандидат педагогічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Завідонова, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання : на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана / Н. Завідонова, Л. Червінська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- університети -- университеты -- системи оцінювання знань -- система оценивания знаний -- систма ECTS -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- Болонський процес -- Болонский процесс -- кафедра іноземних мов -- кафедра иностранных языков
Анотація: Розглянуто досвід роботи викладацького складу кафедри іноземних мов КНЕУ імені Вадима Гетьмана з удосконалення критеріїв оцінювання знань студентів. Проаналізовано переваги та недоліки системи оцінювання, яка використовується в університеті.


Дод.точки доступу:
Червінська, Лариса (старший викладач кафедри іноземних мов факультету маркетингу Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Назаренко, Людмила (учитель української мови і літератури Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 45).
    Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) / Л. Назаренко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 27-31. - Література : С.31 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- изучение творчества писателей -- литературное образование -- літературна освіта -- метод проектів -- метод проектов -- методика вивчення української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- оценивание достижений учащихся -- оценивание учебных достижений -- оцінювання знань -- оцінювання навчальних досягнень -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література
Анотація: Присвячено оцінюванню роботи учня-читача в групі під час демонстрації проекта з української літератури, виконаного старшокласниками з використанням інформаційних технологій (на прикладі вивчення творчості О. Олеся).


Дод.точки доступу:
Олесь, Олександр (поет ; 1878-1944) \про нього\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)