Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=компетентностное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
95
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Шуляр, Василь
(кандидат педагогічних наук; заслужений учитель України; Миколаїв).
Компендіум понять у просторі методики викладання літераури на компетентністній основі / Василь Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 48. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
компендиум
--
компендіум
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное
обучение
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методы обучения
--
синергетика
--
синергетический подход в образовании
--
синергетичний підхід в освіті
Анотація:
Розглянуто поняття "синергетика" (синергетично-філософська парадигма) в системі літературної освіти.
Знайти схожі
>
2.
Борисова, Любов
(старший викладач кафедри української мови та методики навчання).
Вивчення ділових паперів на основі компетентнісного підходу на уроках української мови в загальноосвітніх закладах / Любов Борисова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 2-5. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
автобиография как тип документа
--
автобіографія як тип документа
--
деловые бумаги
--
ділова українська мова
--
ділові папери
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное
обучение
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
официально-деловой стиль
--
офіційно-діловий стиль
--
протокол
--
протокол как документ
--
протокол як документ
--
расписка
--
розписка
--
типи документів
--
типы документов
Анотація:
В статті йдеться про навчання навичкам складання різних типів ділових паперів (протокол, розписка, автобіографія) під час вивчення курсу "Ділова українська мова" в різних класах школи.
Знайти схожі
>
3.
Глузман, О. В.
Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 51-60. - Бібліографія : С.60 : 6 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
жизненный успех
--
життєвий успіх
--
ключевые жизненные компетентности
--
ключові життєві компетентності
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное
обучение
--
международные организации
--
міжнародні організації
Анотація:
Автор досліджує, як різні міжнародні організації, зокрема Організація європейського співробітництва та розвитку, визначають поняття "компетентність" та "ключові компетентності", яку роль має компетентнісне навчання в системі вищої освіти.
Дод.точки доступу:
Організація європейського співробітництва та розвитку, міжнародна організація \о ней\; Организация европейского сотрудничества и развития, международная организация \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Степко, М. Ф.
Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 42-51. - Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
высшее образование
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
качество образования
--
ключевые жизненные компетентности
--
ключові життєві компетентності
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное
обучение
--
национальные системы образования
--
національні системи освіти
--
образовательно-квалификационные требования
--
образовательные стандарты
--
освітні стандарти
--
освітньо-кваліфікаційні вимоги
--
підготовка спеціалістів
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійна квалификация
--
профессиональная квалификация
--
якість освіти
Анотація:
Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української системи освіти від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю освіти; пропонується шукати національний варіант розвитку освіти в межах європейського освітнього простору.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Сухарніков, Ю. В.
Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації оівіти в Україні / Ю. В. Сухарніков> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 32-42. - Бібліографія : С.41-42 : 8 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
деятельностная теория учения
--
деятельностный подход в обучении
--
діяльнісний підхід
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное
обучение
--
Лиссабонская стратегия в образовании
--
Лісабонська стратегія в освіті
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
стандартизация образования
--
стандартизація освіти
Анотація:
Вивчаються проблеми адаптації системи вищої освіти України до вимог Європейського простору освіти в рамках Лісабонської стратегії за умов збереження здобутків вітчизняної системи освіти та психолого-педагогічної науки. Докладно роздивляються психологі чні засади діяльнісного підходу в навчанні та можливості його застосування в межах компетентнісного підходу.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Бех, І. Д.
Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 4 назви
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход в обучении
--
діяльнісний підхід
--
ключевые жизненные компетентности
--
ключові життєві компетентності
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное
обучение
--
личностно ориентированное
обучение
--
особистісно орієнтоване навчання
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
Анотація:
Автор розглядає принципи та сенс компетентнісного підходу ("ключові життєві компетенції"), звертається також до ідей діяльнісного та особистісно орієнтованих підходів.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Луговий, В. І.
Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 13-25. - Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища освіта
--
высшее образование
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейская система трансфера и накопления кредитов
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейська система трансферу й накопичення кредитів
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
качество образования
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное
обучение
--
кредитно-модульна система освіти
--
кредитно-модульная система образования
--
оценка знаний
--
оцінювання знань
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
якість освіти
Анотація:
Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
8.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови (академічний рівень) / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 24-27. - Бібліографія : С.27 : 11 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные умения
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное
обучение
--
комунікативна компетенція
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва компетенція
--
програми і стандарти з української мови
--
программы и стандарты по украинскому языку
--
развимтие речи учащихся
--
речевая компетенция
--
розвиток мовлення учнів
--
старшеклассники
--
старшокласники
Анотація:
Розкриваються особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови, а саме розвиток мовленнєвих і комунікативних компетенцій, комунікативних умінь і навичок.
Знайти схожі
>
9.
Шуляр, Василь
(кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України).
Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури / Василь Шуляр> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 5
. - С. 23-28. - Бібліографія : С.28 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя
--
взаимодействие ученика и учителя
--
компетентнісне навчання
--
компетентнісно-діяльнісне навчання
--
компетентностно-деятельностное
обучение
--
компетентностное
обучение
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель украинской литературы
--
учитель української мови і літератури
--
читатель
--
читач
Анотація:
Мета статті - побудувать теоретичну модель співпраці учня-читача й учителя літератури в просторі сучасного уроку літератури на основі компетентнісно-діяльнісної технології навчання.
Знайти схожі
>
10.
Назаренко, Л.
(м. Миколаїв).
Формування інформаційної компетенції учнів-читачів : на матеріалі повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького / Л. Назаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 18-22. - Бібліографія : С.22 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника
--
изучение творчества писателя
--
информационная компетенция
--
інформаційна компетенція
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное
обучение
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
навчання читанню
--
обучение
чтению
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
проектний метод навчання
--
проектный метод обучения
--
украинская литература
--
українська література
--
читання на уроках літератури
--
чтение на уроках литературы
Анотація:
Розкрито зміст поняття "інформаційна компетенція", запропоновано проектну розробку з вивчення повісті І. Нечуя-Левицького у старших класах, під час роботи з якою формується, поміж іншим, інформаційна компетенція учнів.
Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицкий, Иван \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван \о нем\; Кайдашева сім'я, повість \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)