Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шуляр, Василь@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; заслужений учитель України; Миколаїв).
    Компендіум понять у просторі методики викладання літераури на компетентністній основі / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 48. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
компендиум -- компендіум -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- литературное образование -- літературна освіта -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- синергетика -- синергетический подход в образовании -- синергетичний підхід в освіті
Анотація: Розглянуто поняття "синергетика" (синергетично-філософська парадигма) в системі літературної освіти.


Знайти схожі

2.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України).
    Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури / Василь Шуляр // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 23-28. - Бібліографія : С.28 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя -- взаимодействие ученика и учителя -- компетентнісне навчання -- компетентнісно-діяльнісне навчання -- компетентностно-деятельностное обучение -- компетентностное обучение -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- технологии обучения -- технології навчання -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української мови і літератури -- читатель -- читач
Анотація: Мета статті - побудувать теоретичну модель співпраці учня-читача й учителя літератури в просторі сучасного уроку літератури на основі компетентнісно-діяльнісної технології навчання.


Знайти схожі

3.


    Шуляр, Василь (заслужений учитель України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Теорія і методика уроку вивчення й аналізу художнього твору : за сатиричною комедією І. Карпенка-Карого "Хазяїн" / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення драматургії -- изучение драматургии -- комедия сатирическая -- комедія сатирична -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- технологическая модель урока -- технологічна модель уроку -- типология уроков -- типологія уроків -- украинская литература -- українська література -- урок анализа художественного произведения -- урок аналізу художнього твору -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: У статті пропонується технологічна модель уроку літератури з вивчення й аналізу художнього твору відповідно до запропонованої автором класифікації типів уроків літератури. Надається розробка уроку з аналізу сатиричної комедії І. Карпенка-Карого "Хазяї н".


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван \о нем\; Карпенко-Карый, Иван \о нем\; Хазяїн, сатирична комедія \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Шуляр, Василь (заслужений вчитель України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Компетентність читача : словник-довідник / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 15-16. - Бібліографія : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
когнитивная компетенция -- когнітивна компетенція -- коммуникативная компетенция -- компетенция читательская -- комунікативна компетенція -- лингвистическая компетенция -- литературоведческая компетенция -- лінгвокультурна компетенція -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мовленнєва компетенція -- речевая компетенция -- украинская литература -- українська література -- читання -- читатели -- читацька компетенція -- читачі
Анотація: Пропонується трактовка деяких термінів, що характеризують читацьку активність учнів та різні види філологічної компетенції.


Знайти схожі

5.


    Шуляр, Василь (заслужений вчитель України; кандидат педагогічних наук; доцент; Миколаїв).
    Компендіум понять у просторі методики викладання літератури на компетентнісній основі / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическая терминология -- педагогічна термінологія -- українська література -- фасилитация -- фасилітація
Анотація: Трактуються такі поняття, як фасилітація, емпатія, види фасилітації та інші поняття зі сфери методики компетентнісного викладання української літератури.


Знайти схожі

6.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; Чорноморський державний університет імені Петра Могили (Миколаїв)).
    Технологічна модель уроку вивчення літературного процесу в освітніх закладах різних типів / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-13. - Бібліографія : С.13 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення теоретико-літературних понять -- изучение теоретико-литературных понятий в школе -- литературный процесс -- літературний процес -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- технологическая модель урока -- технологічна модель уроку -- типология уроков -- типологія уроків -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Метою статті є обгрунтування необхідності розроблення технологічної моделі уроку літератури з вивчення теоретико-літературних понять у контексті розвитку сучасного літературного процесу.


Знайти схожі

7.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; Миколаїв).
    Теорія і практика сучасної літературної освіти учнів основної школи / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 14-17, Оксана (Тебешевська). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісно-діяльнісний урок -- компетентностно-деятельностный урок -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: В першій частині статті подано концепцію сучасного уроку української літератури, пропонується термін "компетентнісно-діяльнісний урок літератури".


Знайти схожі

8.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; Миколаїв).
    Теорія і практика сучасної літературної освіти учнів основної школи / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 9. - С. 18-20. - Бібліографія : С.20 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературная тема -- літературна освіта -- літературна тема -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Викладено методологічні засади вивчення літературної теми в основній школі та проектно-конструкторську модель уроку літератури.


Знайти схожі

9.


    Шуляр, Василь (головний спеціаліст дпартаменту загальної середньої освіти Міністерства освіти і науки України).
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році : лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580 / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 9. - С. 2-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
листи МОН -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- письма МОНУ -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе
Анотація: Викладено методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх шкіл, акцентовано увагу за змінах у програмах з української літератури.


Знайти схожі

10.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; Миколаїв).
    Теорія і практика сучасної літературної освіти учнів основної школи / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 10. - С. 12-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Пропонується модель уроку з вивчення літературної теми "Іван Котляревський. "Енеїда". "Наталка Полтавка". 9 клас.


Дод.точки доступу:
Тебешевська, Оксана; Котляревский, Иван Петрович (писатель ; 1769-1828) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (письменник ; 1769-1838) \о нем\; Енеїда, поема \о произв.\; Наталка Полтавка \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)