Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Шуляр, Василь@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
33
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-33
>
1.
Шуляр
,
Василь
(кандидат педагогічних наук; заслужений учитель України; Миколаїв).
Компендіум понять у просторі методики викладання літераури на компетентністній основі /
Василь
Шуляр
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 48. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
компендиум
--
компендіум
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методы обучения
--
синергетика
--
синергетический подход в образовании
--
синергетичний підхід в освіті
Анотація:
Розглянуто поняття "синергетика" (синергетично-філософська парадигма) в системі літературної освіти.
Знайти схожі
>
2.
Шуляр
,
Василь
(кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України).
Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури /
Василь
Шуляр
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 5
. - С. 23-28. - Бібліографія : С.28 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя
--
взаимодействие ученика и учителя
--
компетентнісне навчання
--
компетентнісно-діяльнісне навчання
--
компетентностно-деятельностное обучение
--
компетентностное обучение
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель украинской литературы
--
учитель української мови і літератури
--
читатель
--
читач
Анотація:
Мета статті - побудувать теоретичну модель співпраці учня-читача й учителя літератури в просторі сучасного уроку літератури на основі компетентнісно-діяльнісної технології навчання.
Знайти схожі
>
3.
Шуляр
,
Василь
(заслужений учитель України; кандидат педагогічних наук; доцент).
Теорія і методика уроку вивчення й аналізу художнього твору : за сатиричною комедією І. Карпенка-Карого "Хазяїн" /
Василь
Шуляр
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення драматургії
--
изучение драматургии
--
комедия сатирическая
--
комедія сатирична
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
технологическая модель урока
--
технологічна модель уроку
--
типология уроков
--
типологія уроків
--
украинская литература
--
українська література
--
урок анализа художественного произведения
--
урок аналізу художнього твору
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
У статті пропонується технологічна модель уроку літератури з вивчення й аналізу художнього твору відповідно до запропонованої автором класифікації типів уроків літератури. Надається розробка уроку з аналізу сатиричної комедії І. Карпенка-Карого "Хазяї н".
Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван \о нем\; Карпенко-Карый, Иван \о нем\; Хазяїн, сатирична комедія \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Шуляр
,
Василь
(заслужений вчитель України; кандидат педагогічних наук; доцент).
Компетентність читача : словник-довідник /
Василь
Шуляр
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 2
. - С. 15-16. - Бібліографія : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
когнитивная компетенция
--
когнітивна компетенція
--
коммуникативная компетенция
--
компетенция читательская
--
комунікативна компетенція
--
лингвистическая компетенция
--
литературоведческая компетенция
--
лінгвокультурна компетенція
--
літературознавча компетенція
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
мовленнєва компетенція
--
речевая компетенция
--
украинская литература
--
українська література
--
читання
--
читатели
--
читацька компетенція
--
читачі
Анотація:
Пропонується трактовка деяких термінів, що характеризують читацьку активність учнів та різні види філологічної компетенції.
Знайти схожі
>
5.
Шуляр
,
Василь
(заслужений вчитель України; кандидат педагогічних наук; доцент; Миколаїв).
Компендіум понять у просторі методики викладання літератури на компетентнісній основі /
Василь
Шуляр
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
педагогическая терминология
--
педагогічна термінологія
--
українська література
--
фасилитация
--
фасилітація
Анотація:
Трактуються такі поняття, як фасилітація, емпатія, види фасилітації та інші поняття зі сфери методики компетентнісного викладання української літератури.
Знайти схожі
>
6.
Шуляр
,
Василь
(кандидат педагогічних наук; Чорноморський державний університет імені Петра Могили (Миколаїв)).
Технологічна модель уроку вивчення літературного процесу в освітніх закладах різних типів /
Василь
Шуляр
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 10-13. - Бібліографія : С.13 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення теоретико-літературних понять
--
изучение теоретико-литературных понятий в школе
--
литературный процесс
--
літературний процес
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
технологическая модель урока
--
технологічна модель уроку
--
типология уроков
--
типологія уроків
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Метою статті є обгрунтування необхідності розроблення технологічної моделі уроку літератури з вивчення теоретико-літературних понять у контексті розвитку сучасного літературного процесу.
Знайти схожі
>
7.
Шуляр
,
Василь
(кандидат педагогічних наук; Миколаїв).
Теорія і практика сучасної літературної освіти учнів основної школи /
Василь
Шуляр
> //
Українська література в загальноосвітній школі
: Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 14-17, Оксана (Тебешевська). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісно-діяльнісний урок
--
компетентностно-деятельностный урок
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
--
шкільна літературна освіта
--
школьное литературное образование
Анотація:
В першій частині статті подано концепцію сучасного уроку української літератури, пропонується термін "компетентнісно-діяльнісний урок літератури".
Знайти схожі
>
8.
Шуляр
,
Василь
(кандидат педагогічних наук; Миколаїв).
Теорія і практика сучасної літературної освіти учнів основної школи /
Василь
Шуляр
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 9
. - С. 18-20. - Бібліографія : С.20 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
литературная тема
--
літературна освіта
--
літературна тема
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
--
шкільна літературна освіта
--
школьное литературное образование
Анотація:
Викладено методологічні засади вивчення літературної теми в основній школі та проектно-конструкторську модель уроку літератури.
Знайти схожі
>
9.
Шуляр
,
Василь
(головний спеціаліст дпартаменту загальної середньої освіти Міністерства освіти і науки України).
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році : лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580 /
Василь
Шуляр
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 9
. - С. 2-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
листи МОН
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические рекомендации
--
методичні рекомендації
--
письма МОНУ
--
програми з української літератури
--
программы по украинской литературе
Анотація:
Викладено методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх шкіл, акцентовано увагу за змінах у програмах з української літератури.
Знайти схожі
>
10.
Шуляр
,
Василь
(кандидат педагогічних наук; Миколаїв).
Теорія і практика сучасної літературної освіти учнів основної школи /
Василь
Шуляр
> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 10
. - С. 12-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника
--
изучение творчества писателя
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
--
шкільна літературна освіта
--
школьное литературное образование
Анотація:
Пропонується модель уроку з вивчення літературної теми "Іван Котляревський. "Енеїда". "Наталка Полтавка". 9 клас.
Дод.точки доступу:
Тебешевська, Оксана; Котляревский, Иван Петрович (писатель ; 1769-1828) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (письменник ; 1769-1838) \о нем\; Енеїда, поема \о произв.\; Наталка Полтавка \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-33
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)