Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>U=372.8<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
207
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Лазаренко, Л. М.
(професор).
Екологічна освіта в школі / Л. М. Лазаренко, В. В. Дивак> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. -
№ 11/12
. - С. 25-26. - Библиогр. в конце ст.
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Україна
Кл.слова (ненормовані):
навчальні дисципліни
--
шкільна біологія
--
екологічна безпека
--
безпека життєдіяльності
--
формування екологічної культури
--
екологічна культура
--
екологічне виховання
--
факультативи
--
практичні заняття
--
охорона природи
--
природні ресурси
--
раціональне використання природних ресурсів
--
учебные дисциплины
--
школьная биология
--
экологическая безопасность
--
безопасность жизнедеятельности
--
экологическое образование
--
формирование экологической культуры
--
экологическая культура
--
экологическое воспитание
--
практические занятия
--
охрана природы
--
природные ресурсы
--
рациональное использование природных ресурсов
Анотація:
Про зв'язок біології з практикою охорони навколишнього середовища, програма факультативних занять з екології.
Дод.точки доступу:
Дивак, В. В. (професор кафедри права та безпеки життєдіяльності УМО АПН України)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Лісовський, Антон
(канд. пед. наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства; Житомирський ун-т).
Аксіоми методики / Антон Лісовський> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 32-35. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
викладання літератури як мистецтва слова
--
восприятие художественного текста
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические принципы
--
методичні принципи
--
преподавание литературы как искусства слова
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
сприйняття художнього тексту
--
целостность художественного произведения
--
цілісність художнього твору
Анотація:
Досліджуються деякі фундаментальні принципи методики викладання літератури, зокрема принцип вивчення літератури як мистецтва слова, що передбачає вивчення і аналіз літературних творів різних жанрів в їх художній цілісності. Аналізуються рівні сприйман ня художнього твору та аналіз літературного твору в школі.
Знайти схожі
>
3.
Фасоля, Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение
--
допрофільне навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методическое сопровождение обучения
--
методичний супровід навчання
--
методы обучения
--
навчальні досягнення
--
оценивание учебных достижений
--
оцінювання навчальних досягнень
--
папки успеха
--
папки успіху
--
педагогические лаборатории
--
педагогічні лабораторії
--
портфолио
--
портфоліо
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
учебные достижения
Анотація:
Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.
Знайти схожі
>
4.
Косянчук, Сергій
(науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 22-26. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики
--
зв'язне мовлення
--
коммуникативная компетенция
--
комунікативна компетенція
--
культура мови
--
культура речи
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
преподавание риторики
--
речевое развитие учащихся
--
риторика
--
риторические умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
старшеклассники
--
старшокласники
Анотація:
Роль риторики у формуванні комунікативної компетенції та високого рівня мовленнєвої культури. Автор статті вивчає ставлення до риторики як науки про красномовство у старшокласників, значення риторичної культури в їх подальшому житті.
Знайти схожі
>
5.
Марцінко, Тетяна
(асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
активне навчання
--
активное обучение
--
взаємодія в процесі навчання
--
взаимодействие в процессе обучения
--
викладання риторики
--
виховний потенціал
--
воспитательный потенциал
--
групові технології навчання
--
групповые технологии обучения
--
зв'язне мовлення
--
интерактивное обучение
--
інтерактивне навчання
--
коммуникативно-деловое обучение
--
комунікативно-ділове навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
підлітки
--
пізнавальна діяльність учнів
--
подростки
--
познавательная деятельность учащихся
--
преподавание риторики
--
риторика
--
риторические умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
форми навчання
--
формы обучения
Анотація:
Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі
>
6.
Дубовик, Світлана
(кандидат педагогічних наук; доцент КМПУ ім. Б.Д. Грінченка).
Мовленнєвий етикет як складова культури спілкування молодших школярів / Світлана Дубовик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 7-11. - Бібліографія : С.11 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
единицы речевого этикета
--
культура общения
--
культура спілкування
--
методика преподавания украинского языка
--
младшие школьники
--
мовленнєвий етикет
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
молодші школярі
--
начальная школа
--
одиниці мовленнєвого етикету
--
початкова школа
--
речевое развитие учащихся
--
речевой этикет
--
твори учнівські
--
урок развития речи
--
урок розвитку мовлення
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
формули мовленнєвого етикету
--
формулы речевого этикета
Анотація:
Досліджується система роботи щодо формування у молодших школярів культури мовлення, правил мовленнєвої поведінки - мовленнєвого етикету - на уроках української мови в 1-4 класах. Подається типологія одиниць українського мовленнєвого етикету та фрагмен ти уроків із використанням правил мовного (мовленнєвого) етикету.
Знайти схожі
>
7.
Донченко, Тамара
(доктор педагогічних наук; професор; Національний педагогічний унверситет ім. М.П. Драгоманова).
Учнівські твори як засіб мовленнєвого розвитку учнів / Тамара Донченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 2-7. - Бібліографія : С.7 : 11 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
зміст твору
--
изложение
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
мовне оформлення твору
--
переказ
--
письменные работы
--
письмові роботи
--
підготовка до твору
--
план сочинения
--
план твору
--
подготовка к сочинению
--
речевое развитие учащихся
--
содержание сочинения
--
сочинения учащихся
--
твори учнівські
--
урок підготовки до твору
--
урок подготовки к сочинению
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Досліджується значення твору як виду роботи з мовленнєвого розвитку учнів, особливості підготовки до твору, робота над змістом, планом, мовним оформленням твору; урок підготовки до твору.
Знайти схожі
>
8.
Дороз, Вікторія
(доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету).
Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні школи
--
диалог культур
--
дидактические системы
--
дидактичні системи
--
діалог культур
--
крос-культурна компетенція
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
кросс-культурная компетенция
--
кросс-культурная лингводидактика
--
кросс-культурное обучение
--
лингводидактика
--
лингвокультурная компетенция
--
лингвокультурология
--
лінгводидактика
--
лінгвокультурна компетенція
--
лінгвокультурологія
--
межкультурная коммуникация
--
межкультурная компетенция
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
міжкультурна компетенція
--
міжкультурна комунікація
--
многонациональные школы
--
поликультурное языковое образование
--
полікультурна мовна освіта
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
ученики-полилингвы
--
учні-полілінгви
Анотація:
Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу) учнів-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.
Знайти схожі
>
9.
Резолюція Всеукраїнської науково-практичної
конференції "Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури" (2 жовтня 2008 року, м. Рівне)> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 62-63. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Рівне, 2008 р. жовтень
Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение
--
методика викладання української літератури
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинской литературы
--
науково-практичні конференції
--
научно-практические конференции
--
особистісно орієнтоване навчання
Дод.точки доступу:
Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури, всеукраїнська науково-практична конференція \о ней\
Знайти схожі
>
10.
Шуляр, Василь
(кандидат педагогічних наук; заслужений учитель України; Миколаїв).
Компендіум понять у просторі методики викладання літераури на компетентністній основі / Василь Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 48. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
компендиум
--
компендіум
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методы обучения
--
синергетика
--
синергетический подход в образовании
--
синергетичний підхід в освіті
Анотація:
Розглянуто поняття "синергетика" (синергетично-філософська парадигма) в системі літературної освіти.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)