Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=лингводидактика<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
132
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Дороз, Вікторія
(доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету).
Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні школи
--
диалог культур
--
дидактические системы
--
дидактичні системи
--
діалог культур
--
крос-культурна компетенція
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
кросс-культурная компетенция
--
кросс-культурная
лингводидактика
--
кросс-культурное обучение
--
лингводидактика
--
лингвокультурная компетенция
--
лингвокультурология
--
лінгводидактика
--
лінгвокультурна компетенція
--
лінгвокультурологія
--
межкультурная коммуникация
--
межкультурная компетенция
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
міжкультурна компетенція
--
міжкультурна комунікація
--
многонациональные школы
--
поликультурное языковое образование
--
полікультурна мовна освіта
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
ученики-полилингвы
--
учні-полілінгви
Анотація:
Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу) учнів-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.
Знайти схожі
>
2.
Пилищук, Оксана
(аспірант Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею / Оксана Пилищук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 10 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
гуманитарные классы
--
гуманітарні класи
--
зв'язне мовлення
--
изложение
--
лингводидактика
--
лицей
--
лінгводидактика
--
ліцей
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
народознавчий матеріал на уроках
--
национальное воспитание на уроках
--
національне виховання
--
переказ
--
поглиблене вивчення предмету
--
програми і стандарти з української мови
--
развитие связной речи
--
розвиток зв'язного мовлення
--
связная речь
--
творческие задания
--
творческие работы
--
творчі завдання
--
творчі роботи
--
углубленное изучение предмета
--
урок развития речи
--
урок розвитку мовлення
--
формирование национального сознания
--
формування національної свідомості
Анотація:
Необхідність посилення національного аспекту в змісті мовного навчання на уроках української мови шляхом використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку зв'язного мовлення (на основі аналізу програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови "Рідна мова" (8-11 класи).
Дод.точки доступу:
Рідна школа, програма \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
изучение второго языка
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные упражнения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
мовленнєві вправи
--
мовні вправи
--
навчання усного мовлення
--
навчання читанню
--
обучение устной речи
--
обучение чтению
--
опис картини
--
описание картины
--
развитие речи
--
розвиток мовлення у дітей
--
сочинение - описание картины
--
твір - опис картини
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
украинский язык в школах с русским языком обучения
--
українська мова
--
українська мова в школах з російською мовою навчання
--
українська мова в школах національних меншин
--
упражнения
--
урок читання
--
урок чтения
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
школи національних меншин
Анотація:
Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).
Знайти схожі
>
4.
Яновицька, Наталія
(науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
види вправ
--
виды упражнений
--
вправи
--
граматичні навички
--
грамматические навыки
--
изучение второго языка
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные упражнения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
мовленнєві вправи
--
мовні вправи
--
навчання граматиці
--
обучение грамматике
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
упражнения
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
школи національних меншин
--
національні меншини
--
школы национальных меньшинств
--
национальные меньшинства
Анотація:
Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.
Знайти схожі
>
5.
Хорошковська, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
изучение второго языка
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
школи націнальних меншин
--
педагогические лаборатории
--
педагогічні лабораторії
--
підручник української мови
--
принципи навчання
--
принципи складання підручників
--
принципы обучения
--
принципы составления учебников
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
учебник украинского языка
--
цели обучения
--
цілі навчання
--
національні меншини
--
школы национальных меньшинств
--
национальные меньшинства
Анотація:
Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).
Знайти схожі
>
6.
Плахотник, Василь
(доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
Вправи і завдання в лінгводидактиці / Василь Плахотник> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 43-45. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вправи
--
завдання
--
задания
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
терминология лингводидактики
--
термінологія лінгводидактики
--
упражнения
Анотація:
Вивчається значення та використання лінгводидактичних термінів "вправи" та "завдання".
Знайти схожі
>
7.
Цінько, Світлана
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української мови).
Цикл уроків з лінгвістики тексту / Світлана Цінько, Світлана Ковальова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 15-20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
лингвистика текста
--
лингводидактика
--
лінгвістика тексту
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
складне синтаксичне ціле
--
сложное синтаксическое целое
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
цикл уроків
--
цикл уроков
Анотація:
Пропонуються розробки уроків з вивчення складного синтаксичного цілого та урок систематизації вивченого з лінгвістики тексту взагалі.
Дод.точки доступу:
Ковальова, Світлана
Знайти схожі
>
8.
Луценко, Валентина
(старший викладач кафедри української мови та літератури Відкритого міжнародного університету).
Наступність і перспективність у засвоєнні школярами стилістичних понять / Валентина Луценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 8-12. - Бібліографія : С.12 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методические принципы
--
методичні принципи
--
навчання стилістиці
--
наступність у навчанні
--
обучение стилистике
--
перспективность в обучении
--
последовательность в обучении
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
стилистика
--
стилистические понятия
--
стилистические упражнения
--
стилістика
--
стилістичні вправи
--
стилістичні поняття
Анотація:
Розглянуто особливості реалізації загальнодидактичних принципів наступності і перспективності в процесі засвоєння учнями стилістичних понять (матеріал з морфологічної стилістики, стилістичні вправи тощо).
Знайти схожі
>
9.
Козир, Маргарита
(аспірантка Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка).
Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Маргарита Козир> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 5-7. - Бібліографія : С.7 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дискусионные умения
--
дискусійні вміння
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные умения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
приемы обучения
--
прийоми навчання
--
системний підхід у навчанні
--
системный подход в обучении
Анотація:
Визначаються лінгводидактичні засади та визначення таких категорій, як системний підхід, методи, прийоми та навички у процесі розвитку дискусійних умінь на уроках української мови.
Знайти схожі
>
10.
Дороз, Вікторія
(докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический фактор в языке
--
антропоцентричний фактор в мові
--
билингвальное обучение
--
білінгвальне навчання
--
гуманитарное знание
--
гуманітарне знання
--
двомовне навчання
--
двуязычное обучение
--
дискурс
--
етнолінгвістика
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
кросс-культурная
лингводидактика
--
кросс-культурное обучение
--
лингвокультурология
--
лінгвокультурологія
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
направления в языкознании
--
направления лингвистических исследований
--
напрямки в мовознавстві
--
напрямки лінгвістичних досліджень
--
национально-культурная специфика языка
--
національно-культурна специфіка мови
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова в школах національних меншин
--
этнолингвистика
Анотація:
Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)