Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лингводидактика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 132
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Дороз, Вікторія (доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету).
    Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні школи -- диалог культур -- дидактические системы -- дидактичні системи -- діалог культур -- крос-культурна компетенція -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная компетенция -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингводидактика -- лингвокультурная компетенция -- лингвокультурология -- лінгводидактика -- лінгвокультурна компетенція -- лінгвокультурологія -- межкультурная коммуникация -- межкультурная компетенция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжкультурна компетенція -- міжкультурна комунікація -- многонациональные школы -- поликультурное языковое образование -- полікультурна мовна освіта -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученики-полилингвы -- учні-полілінгви
Анотація: Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу) учнів-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.


Знайти схожі

2.


    Пилищук, Оксана (аспірант Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
    Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею / Оксана Пилищук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 10 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
гуманитарные классы -- гуманітарні класи -- зв'язне мовлення -- изложение -- лингводидактика -- лицей -- лінгводидактика -- ліцей -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- народознавчий матеріал на уроках -- национальное воспитание на уроках -- національне виховання -- переказ -- поглиблене вивчення предмету -- програми і стандарти з української мови -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связная речь -- творческие задания -- творческие работы -- творчі завдання -- творчі роботи -- углубленное изучение предмета -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- формирование национального сознания -- формування національної свідомості
Анотація: Необхідність посилення національного аспекту в змісті мовного навчання на уроках української мови шляхом використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку зв'язного мовлення (на основі аналізу програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови "Рідна мова" (8-11 класи).


Дод.точки доступу:
Рідна школа, програма \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- навчання читанню -- обучение устной речи -- обучение чтению -- опис картини -- описание картины -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- сочинение - описание картины -- твір - опис картини -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- урок читання -- урок чтения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин
Анотація: Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).


Знайти схожі

4.


    Яновицька, Наталія (науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
    Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- види вправ -- виды упражнений -- вправи -- граматичні навички -- грамматические навыки -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.


Знайти схожі

5.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
    Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- школи націнальних меншин -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- підручник української мови -- принципи навчання -- принципи складання підручників -- принципы обучения -- принципы составления учебников -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка -- цели обучения -- цілі навчання -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).


Знайти схожі

6.


    Плахотник, Василь (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
    Вправи і завдання в лінгводидактиці / Василь Плахотник // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 43-45. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вправи -- завдання -- задания -- лингводидактика -- лінгводидактика -- терминология лингводидактики -- термінологія лінгводидактики -- упражнения
Анотація: Вивчається значення та використання лінгводидактичних термінів "вправи" та "завдання".


Знайти схожі

7.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української мови).
    Цикл уроків з лінгвістики тексту / Світлана Цінько, Світлана Ковальова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 15-20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингвистика текста -- лингводидактика -- лінгвістика тексту -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- складне синтаксичне ціле -- сложное синтаксическое целое -- урок украинского языка -- урок української мови -- цикл уроків -- цикл уроков
Анотація: Пропонуються розробки уроків з вивчення складного синтаксичного цілого та урок систематизації вивченого з лінгвістики тексту взагалі.


Дод.точки доступу:
Ковальова, Світлана

Знайти схожі

8.


    Луценко, Валентина (старший викладач кафедри української мови та літератури Відкритого міжнародного університету).
    Наступність і перспективність у засвоєнні школярами стилістичних понять / Валентина Луценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 8-12. - Бібліографія : С.12 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические принципы -- методичні принципи -- навчання стилістиці -- наступність у навчанні -- обучение стилистике -- перспективность в обучении -- последовательность в обучении -- принципи навчання -- принципы обучения -- стилистика -- стилистические понятия -- стилистические упражнения -- стилістика -- стилістичні вправи -- стилістичні поняття
Анотація: Розглянуто особливості реалізації загальнодидактичних принципів наступності і перспективності в процесі засвоєння учнями стилістичних понять (матеріал з морфологічної стилістики, стилістичні вправи тощо).


Знайти схожі

9.


    Козир, Маргарита (аспірантка Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка).
    Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Маргарита Козир // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 5-7. - Бібліографія : С.7 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусионные умения -- дискусійні вміння -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- приемы обучения -- прийоми навчання -- системний підхід у навчанні -- системный подход в обучении
Анотація: Визначаються лінгводидактичні засади та визначення таких категорій, як системний підхід, методи, прийоми та навички у процесі розвитку дискусійних умінь на уроках української мови.


Знайти схожі

10.


    Дороз, Вікторія (докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
    Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический фактор в языке -- антропоцентричний фактор в мові -- билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- гуманитарное знание -- гуманітарне знання -- двомовне навчання -- двуязычное обучение -- дискурс -- етнолінгвістика -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингвокультурология -- лінгвокультурологія -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- направления в языкознании -- направления лингвистических исследований -- напрямки в мовознавстві -- напрямки лінгвістичних досліджень -- национально-культурная специфика языка -- національно-культурна специфіка мови -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова в школах національних меншин -- этнолингвистика
Анотація: Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)