Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=украинский язык в школах национальных меньшинств<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
17
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-17
>
1.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; ст. наук. співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 40-43. - Бібліографія : С.43 : 10 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Язык
ознание
Кл.слова (ненормовані):
аудирование
--
аудіювання
--
близкородственный билингвизм
--
близькоспоріднений білінгвізм
--
восприятие текста в процессе чтения
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
підручники української мови
--
понимание текста
--
розуміння тексту
--
слухання
--
слушание
--
сприйняття тексту в процесі читання
--
украинский
язык
--
украинский
язык
в
школах
национальных
меньшинств
--
украинский
язык
в
школах
с русским
язык
ом обучения
--
українська мова
--
українська мова в
школах
з російською мовою навчання
--
українська мова в
школах
національних меншин
--
урок украинского
язык
а
--
урок української мови
--
учебники украинского
язык
а
--
читання
--
чтение
Анотація:
Розгляніту питання теорії і практики навчання слухання-розуміння тексту як виду мовленнєвої діяльності, що має багато спільного з аудіюванням і письмом. Особливості формування умінь сприймати текст в процесі читання в умовах близькоспоріднено білінгві му розглянуті на прикладі підручника "Українська мова: Художнє слово. Читання" для 4 класу шкіл з російською мовою навчання (автори О.Н. Хорошковська, Н.О. Воскресенська, А.О. Свашенко).
Знайти схожі
>
2.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Язык
ознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
изучение второго
язык
а
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные упражнения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского
язык
а в
школах
национальных
меньшинств
--
мовленнєві вправи
--
мовні вправи
--
навчання усного мовлення
--
навчання читанню
--
обучение устной речи
--
обучение чтению
--
опис картини
--
описание картины
--
развитие речи
--
розвиток мовлення у дітей
--
сочинение - описание картины
--
твір - опис картини
--
украинский
язык
--
украинский
язык
в
школах
национальных
меньшинств
--
украинский
язык
в
школах
с русским
язык
ом обучения
--
українська мова
--
українська мова в
школах
з російською мовою навчання
--
українська мова в
школах
національних меншин
--
упражнения
--
урок читання
--
урок чтения
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
школи національних меншин
Анотація:
Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в
школах
з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).
Знайти схожі
>
3.
Яновицька, Наталія
(науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Язык
ознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
види вправ
--
виды упражнений
--
вправи
--
граматичні навички
--
грамматические навыки
--
изучение второго
язык
а
--
коммуникативные навыки
--
коммуникативные умения
--
коммуникативные упражнения
--
комунікативні вміння
--
комунікативні навички
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского
язык
а в
школах
национальных
меньшинств
--
мовленнєві вправи
--
мовні вправи
--
навчання граматиці
--
обучение грамматике
--
украинский
язык
--
украинский
язык
в
школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в
школах
національних меншин
--
упражнения
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
школи національних меншин
--
національні меншини
--
школы
национальных
меньшинств
--
национальные
меньшинств
а
Анотація:
Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в
школах
національних меншин.
Знайти схожі
>
4.
Хорошковська, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Язык
ознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
изучение второго
язык
а
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского
язык
а в
школах
национальных
меньшинств
--
школи націнальних меншин
--
педагогические лаборатории
--
педагогічні лабораторії
--
підручник української мови
--
принципи навчання
--
принципи складання підручників
--
принципы обучения
--
принципы составления учебников
--
украинский
язык
--
украинский
язык
в
школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в
школах
національних меншин
--
учебник украинского
язык
а
--
цели обучения
--
цілі навчання
--
національні меншини
--
школы
национальных
меньшинств
--
национальные
меньшинств
а
Анотація:
Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у
школах
національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).
Знайти схожі
>
5.
Дороз, Вікторія
(докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Язык
ознание
Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический фактор в
язык
е
--
антропоцентричний фактор в мові
--
билингвальное обучение
--
білінгвальне навчання
--
гуманитарное знание
--
гуманітарне знання
--
двомовне навчання
--
двуязычное обучение
--
дискурс
--
етнолінгвістика
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
кросс-культурная лингводидактика
--
кросс-культурное обучение
--
лингвокультурология
--
лінгвокультурологія
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского
язык
а
--
направления в
язык
ознании
--
направления лингвистических исследований
--
напрямки в мовознавстві
--
напрямки лінгвістичних досліджень
--
национально-культурная специфика
язык
а
--
національно-культурна специфіка мови
--
украинский
язык
в
школах
национальных
меньшинств
--
українська мова в
школах
національних меншин
--
этнолингвистика
Анотація:
Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.
Знайти схожі
>
6.
Повхан, Катерина
(науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Особливості навчання української грамоти учнів-угорців / Катерина Повхан> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 43-45. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Язык
ознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского
язык
а
--
навчання грамоти
--
навчання читанню
--
обучение грамоте
--
обучение чтению
--
украинский
язык
--
украинский
язык
в
школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в
школах
національних меншин
--
урок украинского
язык
а
--
урок української мови
Анотація:
Стаття присвячена особливотям начання української грамоти і читання учнів-угорців.
Знайти схожі
>
7.
Шелехова, Галина
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Збагачення словникового запасу четвертокласників на уроках українського читання / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Язык
ознание
Кл.слова (ненормовані):
збагачення словникового запасу учнів
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского
язык
а
--
навчання читанню
--
начальная школа
--
обогащение словарного запаса учащихся
--
обучение чтению
--
початкова школа
--
украинский
язык
--
украинский
язык
в
школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в
школах
національних меншин
--
урок украинского
язык
а
--
урок української мови
--
урок читання
--
урок чтения
Анотація:
У статті розкрито особливості роботи над збагаченням словникового запасу учнів 4-х класів на уроках українського читання в
школах
з російською мовою навчання.
Знайти схожі
>
8.
Яновицька, Наталія
(науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 61-65. - Бібліографія : С.65 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Язык
ознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-деловое обучение
--
коммуникативно-деятельностный подход
--
комунікативно-ділове навчання
--
комунікативно-діяльнісний підхід
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского
язык
а
--
методика преподавания украинского
язык
а
--
мовленнєва діяльність учнів
--
мовленнєві уміння
--
мовні уміння учнів
--
навчання граматиці
--
обучение грамматике
--
речевая деятельность учащихся
--
речевые умения
--
украинский
язык
--
украинский
язык
в
школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в
школах
національних меншин
--
школи національних меньшин
--
школы
национальных
меньшинств
Анотація:
У статті розглянуто роль граматики у формуванні комунікативного мовлення, аналізуються особливості вивчення граматичного матеріалу української мови як державної у
школах
з польською мовою викладання.
Знайти схожі
>
9.
Повхан, Катерина
(науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Формування вимовних умінь учнів-угорців на початковому етапі навчання української мови / Катерина Повхан> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 57-60. - Бібліографія : С.60 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Язык
ознание
Кл.слова (ненормовані):
венгерский
язык
--
вимовні норми
--
литературное произношение
--
літературна вимова
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского
язык
а
--
методика преподавания украинского
язык
а
--
школы
национальных
меньшинств
--
навчання орфоепії
--
навчання фонетиці
--
обучение орфоэпии
--
обучение фонетике
--
орфоепічні вправи
--
орфоепічні навички
--
орфоепічні помилки
--
орфоэпические упражнения
--
произносительные нормы
--
произношение
--
украинский
язык
--
украинский
язык
в
школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в
школах
національних меншин
--
фонетика
--
фонетика украинского
язык
а
--
фонетический слух
--
фонетичний слух
Анотація:
Стаття присвячена проблемі засвоєння правильної української вимови учнями-угорцями на початковому етапі навчання. Предаставлені результати порівняльного аналізу звукових систем української та угорської мов, методику формування вимовних умінь.
Знайти схожі
>
10.
Дорошко, Лідія
(кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Лідія Дорошко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 53-56. - Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Язык
ознание
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
межпредметная интеграция
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови в початковій школі
--
методика преподавания украинского
язык
а
--
методика преподавания украинского
язык
а
--
міжпредметна інтеграція
--
школы
национальных
меньшинств
--
начальные классы
--
підручник української мови
--
початкові класи
--
текст підручника
--
текст учебника
--
украинский
язык
--
украинский
язык
в
школах
национальных
меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в
школах
національних меншин
--
учебник украинского
язык
а
Анотація:
У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-17
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)