Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цели обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
    Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- школи націнальних меншин -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- підручник української мови -- принципи навчання -- принципи складання підручників -- принципы обучения -- принципы составления учебников -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка -- цели обучения -- цілі навчання -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).


Знайти схожі

2.


    Донченко, Тамара (доктор педагогічних наук; професор Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації / Тамара Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 2-6. - Бібліографія : С.6 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание учеников -- мета навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- навчальний процес -- процесс обучения -- украинский язык -- українська мова -- цели обучения
Анотація: У статті розглянуто актуальні проблеми підвищення ефективності навчального процесу з української мови, а саме: досягнення цілей навчання, виховання і розвитку на основі системного підходу.


Знайти схожі

3.


    Кучеренко, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Херсонського державного університету).
    Цілевизначення - концептуальний стрижень сучасного уроку української мови / І. Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 11-17. - Література : С.16-17 : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- цели обучения -- цель обучения -- цель урока -- цілі навчання -- ціль уроку -- языковое образование
Анотація: Схарактеризовано відповідність та ієрархію цілей мовної освіти, особливості взаємодії процесів цілевизначення, цілеспрямованості та цілереалізації у процесі навчання української мови.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2014_5\4.pdf

Знайти схожі

4.


    Благініна, Світлана.
    З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час / С. Благініна // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 87-99 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

    Німеччина

    Германія

Кл.слова (ненормовані):
системи освіти -- системы образования -- структура систем освіти -- структура систем образования -- якість освіти -- качество образования -- цілі навчання -- цели обучения -- міжнародні освітні виміри -- международные образователные измерения -- міжнародні рейтинги -- международные рейтинги -- середня освіта -- среднее образование -- історія розвитку освіти -- история развития образования -- сектори вищої освіти -- сектора высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядається еволюція середньої і вищої школи Німеччини, вказані їхні витоки і провідні тенденції розвитку. Для порівняння наведені зручні схеми структури систем освіти Німеччини й України. Доведено, що німці ототожнювали якість освіти не з точністю виконання наказів диктаторів, як це було на теренах України, а з досягненням користі для Вітчизни і всього населення. Молодь Німеччини добре орієнтується в освітній сфері, хоч структура й характеристики системи освіти на диво складні. Відзначається, що німці беруть участь в усіх європейських проектах та міжнародних освітніх тестуваннях, але ставляться до них виважено і спокійно. Для України корисний саме цей досвід Німеччини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_9\4.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)