Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=цели обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Хорошковська, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
изучение второго языка
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
школи націнальних меншин
--
педагогические лаборатории
--
педагогічні лабораторії
--
підручник української мови
--
принципи навчання
--
принципи складання підручників
--
принципы
обучения
--
принципы составления учебников
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
учебник украинского языка
--
цели
обучения
--
цілі навчання
--
національні меншини
--
школы национальных меньшинств
--
национальные меньшинства
Анотація:
Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).
Знайти схожі
>
2.
Донченко, Тамара
(доктор педагогічних наук; професор Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації / Тамара Донченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 1
. - С. 2-6. - Бібліографія : С.6 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
мета навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы
обучения
--
навчальний процес
--
процесс
обучения
--
украинский язык
--
українська мова
--
цели
обучения
Анотація:
У статті розглянуто актуальні проблеми підвищення ефективності навчального процесу з української мови, а саме: досягнення цілей навчання, виховання і розвитку на основі системного підходу.
Знайти схожі
>
3.
Кучеренко, Ірина
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Херсонського державного університету).
Цілевизначення - концептуальний стрижень сучасного уроку української мови / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 5
. - С. 11-17. - Література : С.16-17 : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовна освіта
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
цели
обучения
--
цель
обучения
--
цель урока
--
цілі навчання
--
ціль уроку
--
языковое образование
Анотація:
Схарактеризовано відповідність та ієрархію цілей мовної освіти, особливості взаємодії процесів цілевизначення, цілеспрямованості та цілереалізації у процесі навчання української мови.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2014_5\4.pdf
Знайти схожі
>
4.
Благініна, Світлана
.
З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час / С. Благініна> // Вища школа. - 2017. -
№ 9
. - С. 87-99 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Німеччина
Германія
Кл.слова (ненормовані):
системи освіти
--
системы образования
--
структура систем освіти
--
структура систем образования
--
якість освіти
--
качество образования
--
цілі навчання
--
цели
обучения
--
міжнародні освітні виміри
--
международные образователные измерения
--
міжнародні рейтинги
--
международные рейтинги
--
середня освіта
--
среднее образование
--
історія розвитку освіти
--
история развития образования
--
сектори вищої освіти
--
сектора высшего образования
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Розглядається еволюція середньої і вищої школи Німеччини, вказані їхні витоки і провідні тенденції розвитку. Для порівняння наведені зручні схеми структури систем освіти Німеччини й України. Доведено, що німці ототожнювали якість освіти не з точністю виконання наказів диктаторів, як це було на теренах України, а з досягненням користі для Вітчизни і всього населення. Молодь Німеччини добре орієнтується в освітній сфері, хоч структура й характеристики системи освіти на диво складні. Відзначається, що німці беруть участь в усіх європейських проектах та міжнародних освітніх тестуваннях, але ставляться до них виважено і спокійно. Для України корисний саме цей досвід Німеччини.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Вища_школа_2017_9\4.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)