Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мовна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.


    Гнаткович, Тетяна (завідувач кабінету суспільно-гуманітарних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної освіти).
    Українська мова. Програма для 5-7 класів з поглибленим вивченням української мови загальноосвітніх навчальних закладів / Тетяна Гнаткович // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 55-64. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
деятельностная линия содержания образования -- діяльнісна змістова лінія -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва змістова лінія -- мовна змістова лінія -- мовна освіта -- програми і стандарти з української мови -- программы и стандарты по украинскому языку -- речевая линия содержания образования -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: У прогамі розкриваються мовленнєва, мовна, соціокультурна, діяльнісна змістові лінії мовної освіти.


Знайти схожі

2.


    Сульниченко, В. М.
    Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные упражнения -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-орієнтовано навчання -- культура речи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність дитини -- мовленнєва культура -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовна освіта -- мовні вправи -- образование Украины -- освіта України -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- речевые умения -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковое образование
Анотація: Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.


Знайти схожі

3.


    Павлик, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри змісту і методики початкового навчання).
    Компетентнісно орієнтований підхід до навчання в контексті неперервної мовної освіти: суть, проблеми та перспективи / О. Павлик // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 66-69. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентністний підхід -- мовна освіта -- ключові компетентності -- мовленнєва ситуація -- неперервна мовна освіта -- комунікативна компетентність -- компетентностный подход -- языковое образование -- ключевые компетентности -- языковая ситуация -- неперерывное языковое образование -- комуникативная компетентность
Анотація: Аналізуються проблеми забезпечення неперервної мовної освіти на засадах компетентністного підходу, окреслюються шляхи їх розв'язання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кратасюк, Людмила (старший викладач кафедри української мови Житомирського державного університету ім. І. Франка).
    Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Людмила Кратасюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интерактивные методы -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- лингводидактика -- личностно ориентированное обучение -- лінгводидактика -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- особистісно орієнтоване навчання
Анотація: У статті висвітлюються питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного начання мови й мовлення учнів 5-6 класів.


Знайти схожі

5.


    Маркевич, Наталія (вчитель української мови; спеціаліст вищої категорії).
    Формування мовної культури учнів: пошук підходів / Н. Маркевич, Н. Сєрікова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 76-78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
мовна культура -- языковая культура -- формування мовної культури -- формирование языковой культуры -- мовна освіта -- языковое образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- правописна грамотність -- правописная грамотность -- пізнавальні заходи -- познавательные мероприятия -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение
Анотація: Про методичні прийоми та форми роботи, що сприяють виробленню в учнів орфографічної та пунктуаційної грамотності, про формування мовної культури.


Дод.точки доступу:
Сєрікова, Наталія (вчитель української мови; спеціаліст І категорії)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Черемська, Ольга (завідувач кафедри українознавства ХНЕУ; кандидат філологічних наук; професор).
    Формування мовної і комунікативної компетенцій мовної особистості у вищій школі / О. Черемська // Вища школа. - 2010. - № 12. - С. 63-72. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- мовна компетентність -- комунікативна компетенція -- мовна особистість -- українська мова -- підготовка фахівців -- высшее образование -- языковая компетенция -- украинский язык -- подготовка специалистов -- мовна освіта -- языковое воспитание -- учебные предметы -- учбові предмети -- методика викладання -- методика преподавания -- економична освіта -- экономическое образование
Анотація: Висвітлюється проблема формування мовної і комунікативної компетенцій майбутніх фахівців та роль мовної освіти в економічному ВНЗ у становленні мовної особистості та виховання національно-мовної свідомості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Риторична компетентність учнів старших класів як показник сучасної мовної освіти / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 2-7. - Бібліографія : С.6-7 : 22 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- иерархия компетентностей -- ієрархія компетентностей -- коммуникативная компетенция -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентность -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- преподавание риторики -- риторическая компетентность -- риторические умения и навыки -- риторична компетентність -- риторичні вміння і навички -- риторичні уміння -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова -- формування компетентності -- языковое образование
Анотація: У статті обгрунтовано доцільність уведення риторичної компетентності до ієрархічної системи освітніх компетентностей. Автор вивчає суть поняття "риторична компетентність".


Знайти схожі

8.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки НАПН України).
    Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 41-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
государственный языковой стандарт -- державний статус української мови -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- мовний стандарт -- стандарти освіти -- стандарты образования -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- украинский язык как государственный -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- українська мова як державна -- языковое образование -- языковой стандарт
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність практичного підходу до визначення змісту навчання української мови як державної та інших мов як окремих предметів у школах національних меншин. Такий підхід з орієнтацією на формування комунікативної компетенції має бути закладений у новій редакції державного стандарту мовної освіти з української та інших мов для основної і старшої школи з національними мовами викладання.


Знайти схожі

9.


    Таранік-Ткачук, Катерина (головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Розвиток мовнолітературної освіти залежить від кожного з нас [Текст] / К. Таранік-Ткачук // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. - № 8. - С. 16-19
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
концепція літературної освіти -- концепція мовної освіти -- державний стандарт мовної освіти -- державний стандарт літературної освіти -- мовна освіта -- освітні галузі -- мова і література -- особистісно орієнтоване виховання -- концепция литературного образования -- концепция языкового образования -- государственный стандарт языкового образования -- государственный стандарт литературного образования -- образовательные отрасли -- язык и литература -- личностно ориентированное воспитание
Анотація: Обговорення концепції державного стандарту базової і повної середньої освіти (освітня галузь "Мова і література")

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова

Дод.точки доступу:
Ніколенко, Ольга (доктор філологічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України; завідувач кафедрою світової літератури Полтавського національного педагогічного університету ім.Володимира Короленка); Сулима, Микола (член-кореспондент НАН України; заступник директора з наукової роботи Інституту літератури ім.Т.Г.Шевченка НАН України)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень) / Л. Варзацька // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 17-22. - Бібліографія : С.22 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мовна освіта -- опорні вміння -- опорные умения -- особистісно орієнтоване навчання -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Статтю присвячено вивченню сутності опорних умінь як визначального засобу структурування навчального матеріалу з української мови й мовлення в старших класах і висвітленню питання актуалізації опорних умінь щодо кожного з типів уроків у структурі навч ально-виховного процесу.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)