Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=принципи складання підручників<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
    Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- школи націнальних меншин -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- підручник української мови -- принципи навчання -- принципи складання підручників -- принципы обучения -- принципы составления учебников -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка -- цели обучения -- цілі навчання -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).


Знайти схожі

2.


   
    Концептуальні засади підручника української мови для основної школи з українською мовою навчання // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 19-22. - Література : С.22 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
концепции учебников -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика подготовки учебников -- методика преподавания украинского языка -- методология создания учебников -- підручники української мови -- принципи складання підручників -- принципы составления учебников -- создание учебников -- створення підручників -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка
Анотація: Представлено концептуальні засади створення підручника української мови для основної школи, зокрема для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання.


Знайти схожі

3.


    Сидоренко, Вікторія (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи [Текст] / В. Сидоренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - № 5. - С. 10-18. - Література : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Анотація: Автор виявляє специфіку сучасного процесу творення підручників в Україні. Розкрито основні принципи розроблення сучасного підручника з української літератури для старшої школи.


Знайти схожі

4.


    Пентилюк, Марія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри мовознавства; заслужений діяч науки і техніки України ).
    Концептуальні засади створення підручників рідної мови / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 2-7. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
авторские учебники -- концепции учебников -- методика викладання української мови -- методика подготовки учебников -- методика преподавания украинского языка -- авторські підручники -- підручники української мови -- принципи складання підручників -- принципы составления учебников -- создание учебников -- створення підручників -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка
Анотація: Визначаються нові підходи, принципи створення підручників, їх функції з рахуванням вимог стандартизованої мовної освіти. Укладання підручників спрямоване на виконання його основної традиційної функції — слугувати джерелом знань і мовленнєвого розвитку учнів, стимулювання їх до вивчення рідної мови, щоб виховати мовну особистість з високими моральними якостями. На прикладі реалізації авторської концепції розробки нових підручників визначено сучасні, найголовніші вимоги до змісту, структури, методичного забезпечення навчальної книги з рідної мови й описано досвід технології підготовки комплекту нових підручників для 5—9 класів. Особливістю авторських технологій є варіативність практичних завдань, що забезпечують індивідуальний підхід до учнів, диференціацію навчання, його наступність і перспективність.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_2\1.pdf

Знайти схожі

5.


    Горошкіна, Олена (доктор педагогічних наук; професор кафедри української мови ).
    Сучасний підручник української мови як освітньо-розвивальне середовище [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 11-14. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підручники української мови -- принципи складання підручників -- принципы составления учебников -- содержание учебников -- тексти підручників -- тексты учебников -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка -- шкільні підручники -- школьные учебники -- соціокультурний потенціал підручників -- социокультурный потенциал учебников
Анотація: Присвячено висвітленню особливостей сучасного підручника української мови. Акцентовано увагу на проблемі репрезентації в ньому мовного (текстового) матеріалу.


Знайти схожі

6.


    Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; зав. кафедрою української мови і літератури ).
    Підручник і методика його використання [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 5. - С. 20-24. - Література : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчальний текст -- навчальні вправи -- підручник української мови -- принципи складання підручників -- принципы составления учебников -- работа с учебником -- робота з підручником -- украинский язык -- українська мова -- учебник украинского языка -- учебные упражнения -- учебный текст
Анотація: Проаналізовано роль підручника в навчальному процесі, охарактеризовано вимоги до нього на різних етапах розвитку освіти, типові прорахунки в його створенні. Акцентовано увагу на ролі навчально-виховних функцій підручника, дано визначення сучасного підручника української мови, проаналізовано методи роботи з підручником тощо.


Знайти схожі

7.


    Михайловська, Неля (начальник відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту загальної середньої в Новій української школі).
    Конструювання нового підручника з української мови як державної: виклики сьогодення / Н. Михайловська // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2018. - № 3. - С. 33-37. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
концепции учебников -- концепції підручників -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підручники української мови -- принципи складання підручників -- принципы составления учебников -- создание учебников -- створення підручників -- украинский язык -- украинский язык как государственный -- українська мова -- українська мова як державна -- учебники краинского языка -- Нова українська школа -- Новая украинская школа
Анотація: Запропоновано нові підходи у написанні сучасного підручника української мови як державної. Проаналізовано формування компетентного мовця згідно з концепцією "Нова українська школа".


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)