Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Хом'як, Іван@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
13
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-13
>
1.
Хом
'як,
Іван
(доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи).
Типологія уроків у лінгводидактичній спадщині О.М. Біляєва /
Іван
Хом
'як> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
науковці-методисти
--
персоналии филологов
--
персоналії філологів
--
структура уроків
--
структура уроков
--
типология уроков
--
типологія уроків
--
урок развития речи
--
урок розвитку мовлення
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
ученые-методисты
Анотація:
Проаналізовано внесок О.М. Біляєва в розробку проблеми типології уроків української мови, охарактеризовано специфіку аспектних уроків та занять з розвитку мовлення.
Дод.точки доступу:
Беляев, Александр Михайлович \о нем\; Біляєв, Олександр Михайлович (27.02.1925 - 27.03.2006) \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Хом
'як,
Іван
(доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи України).
Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І.
Хом
'як> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 38-41. - Література : С.41: 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури
--
методика викладання української літератури у ВНЗ
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика викладання філологічних дисциплін
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
методика преподавания украинской литературы
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
методика преподавания филологических дисциплин
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
украинская литература
--
українська література
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель української мови і літератури
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
Анотація:
Обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх змість на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову".
Знайти схожі
>
3.
Хом
'як,
Іван
(доктор педагогічних наук; професор; академік Академії наук вищої школи України).
Мовленнєва компетентність викладача вищої школи [Текст] / І.
Хом
'як> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. -
№ 1
. - С. 13-17. - Бібліогр.: с. 17 . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
професійна педагогічна компетентність
--
профессиональная педагогическая компетентность
--
вікова градація комунікативної компетентності
--
возрастная градация комуникативной компетентности
--
мовленнєва компетентність
--
речевая компетентность
--
правильність мовлення
--
правильность речи
--
мовна норма
--
языковая норма
--
структурно-мовні типи норм
--
структурно-языковые типы норм
--
мовленнєві помилки
--
ошибки в речи
--
типи мовленнєвих помилок
--
типы ошибок в речи
--
комуникативная компетентность
--
комунікативна компетентність
Анотація:
Досліджено найпоширеніші типи мовленнєвих помилок, які роблять викладачі під час занять, та подано поради, щодо їх уникнення.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (06.02.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Хом
'як,
Іван
(доктор педагогічних наук; професор; академік АН ВШ України).
Внутрішня організація уроків мови / І.
Хом
'як> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 2
. - С. 8-13. - Література : С.12-13 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
приемы обучения
--
прийоми навчання
--
структура уроков
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Охарактеризовано внутрішню структуру сучасного уроку мови, проаналізовано результати опитування вчителів української мови і літератури на предмет застосування методів і прийомів навчання, порушено питання некоректного іменування окремих елементів категорійного апарату тощо.
Знайти схожі
>
5.
Хом
'як,
Іван
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри української мови і літератури; академік Академії наук вищої школи України).
Орфографічна компетентність як складник формування мовної особистості [Текст] / І.
Хом
'як> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. -
№ 11
. - С. 2-5. - Библиогр.: с. 5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови
--
преподавание украинского языка
--
орфографічна компетентність
--
орфографическая компетентность
--
мовна особистість
--
языковая личностть
--
граматичний підхід до навчання орфографії
--
грамматический подход к обучению орфографии
--
антиграматичний підхід до навчання орфографії
--
антиграмматический подход к обучению орфографии
--
історія освіти в Україні
--
история образования в Украине
--
диктанти
--
диктанты
--
орфографічна компетентність студентів
--
орфографическая компетентность студентов
Анотація:
Історія становлення методики викладання орфографії у світі й Україні.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Конкурс з української мови ім Петра Яцика \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (26.11.2015р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Хом
'як,
Іван
(доктор педагогічних наук; професор Національного університету "Острозька академія").
Любов до мови й уживаного слова (про наукову діяльність О.Б. Біляєва - провідного вченого України в галузі лінгводидактики) /
Іван
Хом
'як> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 4
. - С. 17-21. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
науковці-методисти
--
персоналии филологов
--
персоналії філологів
--
украинский язык
--
українська мова
--
ученые-методисты
Анотація:
У статті йдеться про наукову діяльність видатного філолога-методиста О.М. Біляєва.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2015_4\4.pdf
Дод.точки доступу:
Біляєв, Олександр Михайлович (письменник ; 1884-1942) \про нього\
Знайти схожі
>
7.
Хом
'як,
Іван
(доктор педагогічних наук; зав. кафедрою української мови і літератури ).
Інноваційні методи навчання української мови у вищій школі [Текст] /
Іван
Хом
'як, Ю. Шабатіна> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. -
№ 11
. - С. 14-17. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
инновационные методы обучения
--
инновационные методы преподавания
--
интерактивное обучение
--
интерактивные методы обучения
--
інноваційні методи навчання
--
інноваційні методи викладання
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
украинский язык
--
українська мова
--
українська літературна мова
--
украинский литературный язык
Анотація:
Проаналізовано доцільність застосування інноваційних методів навчання на заняттях із сучасної української літературної мови у вузі.
Дод.точки доступу:
Шабатіна, Юлія
Знайти схожі
>
8.
Хом
'як,
Іван
(доктор педагогічних наук; зав. кафедрою української мови і літератури ).
Трансформаційний зміст сучасного уроку мовлення [Текст] / І.
Хом
'як> // Дивослово : науково-методтчний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. -
№ 9
. - С. 6-9. - Бібліогр.: с. 9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1
Рубрики:
Метотика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок української мови
--
класифікація уроків мовлення
--
структура уроку мовлення
--
комукативна компетентність
--
трансформаційний зміст уроків мовлення
--
лінгводидактика
--
урок-комунікація
--
уроки формування комунікативної компетентності
--
современный урок украинского языка
--
класификация уроков языка
--
структура урока языка
--
комуникативная компетентность
--
трансформационое содержание уроков языка
--
лингводидактика
--
урок-комуникация
--
уроки формирование комуникативной компетентности
Анотація:
Проаналізовано трансформаційний характер змісту уроку мовлення; схарактеризовано класифікації уроків розвитку мовлення з вибірковою ілюстрацією їхньої структури.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
9.
Хом
'як,
Іван
(доктор педагогічних наук; зав. кафедрою української мови і літератури; професор; академік ).
Самостійна робота як компонент цілісного педагогічного процесу [Текст] /
Іван
Хом
'як> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
№ 7/8
. - С. 11-16. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
педагогический процесс
--
педагогічний процес
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
професійна компетентність
--
профессиональная компетентность
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетенция
--
самостійна робота студентів
--
самостоятельная работа студентов
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Досліджено роль самостійної роботи у формуванні професійної компетенції майбутнього вчителя. Визначено форми і види самостійної роботи, методичне забезпечення, що визначає ефективність її організації.
Знайти схожі
>
10.
Хом
'як,
Іван
(доктор педагогічних наук; зав. кафедрою української мови і літератури ).
Підручник і методика його використання [Текст] /
Іван
Хом
'як> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 5
. - С. 20-24. - Література : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчальний текст
--
навчальні вправи
--
підручник української мови
--
принципи складання підручників
--
принципы составления учебников
--
работа с учебником
--
робота з підручником
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебник украинского языка
--
учебные упражнения
--
учебный текст
Анотація:
Проаналізовано роль підручника в навчальному процесі, охарактеризовано вимоги до нього на різних етапах розвитку освіти, типові прорахунки в його створенні. Акцентовано увагу на ролі навчально-виховних функцій підручника, дано визначення сучасного підручника української мови, проаналізовано методи роботи з підручником тощо.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-13
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)