Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика викладання української мови у ВНЗ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
1.


    Кузнецова, Галина (кандидат педагогічних наук; м. Глухів).
    Формування готовності студентів-словесників до проведення виховної позакласної роботи у процесі педагогічної практики / Галина Кузнецова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 46-50. - Бібліографія : С.64 : 5 назв. - В библиотеке ДНУ
на прикладі навчально-виховного заходу "Ораторами стають!"
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- виховна позакласна робота -- внеклассная работа по украинскому языку -- внеклассные мероприятия -- воспитательная внеклассная работа -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- навчально-виховна заходи -- педагогическая практика -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- позакласна робота з української мови -- позакласні заходи -- преподавание риторики -- професійна готовність -- профессиональная готовность -- учебно-воспитательные мероприятия -- шкільні конкурси -- школьные конкурсы
Анотація: Педагогічна практика в системі професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника. Засоби та етапи формування готовності студента-практиканта до позакласної виховної роботи.


Знайти схожі

2.


    Голуб, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- деловые игры -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- ділові ігри -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивні методи -- кейс-метод -- метод анализа ситуаций -- метод аналізу ситуацій -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- педагогическая рефлексия -- педагогические игры -- педагогические технологии -- педагогічна рефлексія -- педагогічні ігри -- педагогічні технології -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- преподавание риторики
Анотація: Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.


Знайти схожі

3.


    Донченко, Тамара (доктор педагогічних наук; професор; Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова).
    Організація самостійної роботи студентів з методики навчання української мови / Тамара Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 40-43. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання української мови як навчальна дисципліна -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинского языка как учебная дисцплина -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті пропонує зміст п'яти модулів з вивчення методики навчання української мови у ВНЗ.


Знайти схожі

4.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичів).
    Відеофрагменти за художніми творами на заняттях української мови за професійним спрямуванням : дошкільне виховання / Тамара Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 11-14. - Бібліографія : С.14 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
видеофрагменты -- відеофрагменти -- дошкільне виховання -- дошкільне навчання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- навчальне кіно -- наглядность обучения -- наочність навчання -- принципи навчання -- принципы обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- украинский язык -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебное кино
Анотація: У статті аналізується особливий вид наочності - екранно-звукова наочність, а саме - навчальне кіно та фрагментарне використання навчальних фільмів (відеофрагментів). Автор розглядає можливість використання відеофрагментів на заняттях з української мов і (у ВНЗ) за професійним спрямуванням на прикладі аналізу оповідання С. Васильченка "Свекор".


Дод.точки доступу:
Васильченко, Степан Васильович \о нем\

Знайти схожі

5.


    Попова, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Інституту філології Бердянського державного педагогічного ун-ту).
    Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи / Ольга Попова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 29-34. - Бібліографія : С.34 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовденнєва дія -- мовленнєва діяльність -- мовлення вчителя -- навчально-педагогічна комунікація -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- підготовка вчителів початкових класів -- подготовка учителей младших классов -- породження висловлювання -- порождение речи -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- психолингвистика -- психолингвистика речи -- психолінгвістика -- психолінгвістика мовлення -- речевая деятельность -- речевое действие -- речь учителя -- учебно-педагогическая коммуникация
Анотація: Автор статті досліджує особливості педагогічного спілкування та професійного мовлення вчителя початкової школи, особливу увагу надано огляду психолінгвістичних теорій мовлення.


Знайти схожі

6.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор Національного педпгогічного університету ім. Михайла Драгоманова).
    Становлення риторики як науки і навчальної дисципліни / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 45-51. - Бібліографія : С.51 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- история риторики -- історія риторики -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- преподавание риторики -- риторика -- риторическая школа -- риторична школа
Анотація: Розглянуто основні етапи становлення риторики як науки і навчальної дисципліни, проаналізовано внесок дослідників на кожному етапі, аргументовано доцільність вивчення риторики у ВНЗ.


Знайти схожі

7.


    Руденко, Вікторія (викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
    Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- игровое проектирование -- игровые методы обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- ігрове проектування -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- технологии образования -- технології освіти
Анотація: Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.


Знайти схожі

8.


    Симоненко, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри Черкаського національного університету).
    Педагогічні умови організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів у ВНЗ / Тетяна Симоненко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 37-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі вміння -- исследовательские умения -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- науково-дослідна діяльність у вищій школі -- научно-исследовательская работа в высшей школе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: У статті розглядається питання про конкретизацію основних педагогічних умов ефективної організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів.


Знайти схожі

9.


    Дроздова, Ірина (докторант Херсонського державного університету).
    Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Ірина Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 33-38. - Бібліографія : С.38 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
види читання -- виды чтения -- дидактические задания -- дидактичні завдання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- навчальна діяльність -- навчальна діяльність студентів -- навчання читанню -- обучение чтению -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебная деятельность студентов
Анотація: Висвітлено особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ читанню фахових текстів. Запропоновано систему завдань, спрямовану на формування професійного мовлення студентів.


Знайти схожі

10.


    Юрійчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету).
    Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" / Наталія Юрійчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 29-33. - Бібліографія : С.33 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мова професійного спілкування -- навчальна діяльність -- навчальна діяльність студентів -- профессиональная терминология -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебная деятельность студентов -- фахова термінологія
Анотація: У статті розкрито деякі аспекти вивчення курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" у ВНЗ: роботу над розвитком культури мовлення студентів, опрацювання фахової термінології тощо.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)