Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=методика викладання української мови у ВНЗ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
61
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-61
>
1.
Кузнецова, Галина
(кандидат педагогічних наук; м. Глухів).
Формування готовності студентів-словесників до проведення виховної позакласної роботи у процесі педагогічної практики / Галина Кузнецова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 46-50. - Бібліографія : С.64 : 5 назв. - В библиотеке ДНУ
на прикладі навчально-виховного заходу "Ораторами стають!"
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
викладання
риторики
--
виховна позакласна робота
--
внеклассная работа по украинскому языку
--
внеклассные мероприятия
--
воспитательная внеклассная работа
--
методика
викладання
української
мови
у
ВНЗ
--
методика
преподавания украинского языка в вузе
--
навчально-виховна заходи
--
педагогическая практика
--
педагогічна практика
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
позакласна робота з
української
мови
--
позакласні заходи
--
преподавание риторики
--
професійна готовність
--
профессиональная готовность
--
учебно-воспитательные мероприятия
--
шкільні конкурси
--
школьные конкурсы
Анотація:
Педагогічна практика в системі професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника. Засоби та етапи формування готовності студента-практиканта до позакласної виховної роботи.
Знайти схожі
>
2.
Голуб, Ніна
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання
риторики
--
деловые игры
--
дидактические игры
--
дидактичні ігри
--
дискусія як форма навчання
--
дискуссия как форма обучения
--
ділові ігри
--
игровые методы обучения
--
интерактивные методы
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивні методи
--
кейс-метод
--
метод анализа ситуаций
--
метод аналізу ситуацій
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика
викладання
української
мови
у
ВНЗ
--
методика
преподавания украинского языка в вузе
--
методы обучения
--
мозговой штурм
--
мозковий штурм
--
педагогическая рефлексия
--
педагогические игры
--
педагогические технологии
--
педагогічна рефлексія
--
педагогічні ігри
--
педагогічні технології
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
преподавание риторики
Анотація:
Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних
ВНЗ
: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.
Знайти схожі
>
3.
Донченко, Тамара
(доктор педагогічних наук; професор; Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова).
Організація самостійної роботи студентів з методики навчання
української
мови
/ Тамара Донченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 5
. - С. 40-43. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
мови
--
методика
викладання
української
мови
у
ВНЗ
--
методика
викладання
української
мови
як навчальна дисципліна
--
методика
преподавания украинского языка
--
методика
преподавания украинского языка в вузе
--
методика
преподавания украинского языка как учебная дисцплина
--
самостійна робота студентів
--
самостоятельная работа студентов
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Автор статті пропонує зміст п'яти модулів з вивчення методики навчання
української
мови
у
ВНЗ
.
Знайти схожі
>
4.
Бабійчук, Тамара
(кандидат педагогічних наук; Бердичів).
Відеофрагменти за художніми творами на заняттях
української
мови
за професійним спрямуванням : дошкільне виховання / Тамара Бабійчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 11-14. - Бібліографія : С.14 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
видеофрагменты
--
відеофрагменти
--
дошкільне виховання
--
дошкільне навчання
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
методика
викладання
української
мови
у
ВНЗ
--
методика
преподавания украинского языка в вузе
--
навчальне кіно
--
наглядность обучения
--
наочність навчання
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
технические средства обучения
--
технічні засоби навчання
--
украинский язык
--
українська мова
--
українська мова професійного спрямування
--
учебное кино
Анотація:
У статті аналізується особливий вид наочності - екранно-звукова наочність, а саме - навчальне кіно та фрагментарне використання навчальних фільмів (відеофрагментів). Автор розглядає можливість використання відеофрагментів на заняттях з
української
мов і (у
ВНЗ
) за професійним спрямуванням на прикладі аналізу оповідання С. Васильченка "Свекор".
Дод.точки доступу:
Васильченко, Степан Васильович \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Попова, Ольга
(кандидат педагогічних наук; доцент Інституту філології Бердянського державного педагогічного ун-ту).
Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи / Ольга Попова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 29-34. - Бібліографія : С.34 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика
викладання
української
мови
--
методика
викладання
української
мови
у
ВНЗ
--
методика
преподавания украинского языка
--
методика
преподавания украинского языка в вузе
--
мовденнєва дія
--
мовленнєва діяльність
--
мовлення вчителя
--
навчально-педагогічна комунікація
--
педагогическое общение
--
педагогічне спілкування
--
підготовка вчителів початкових класів
--
подготовка учителей младших классов
--
породження висловлювання
--
порождение речи
--
професійне мовлення
--
профессиональная речь
--
психолингвистика
--
психолингвистика речи
--
психолінгвістика
--
психолінгвістика мовлення
--
речевая деятельность
--
речевое действие
--
речь учителя
--
учебно-педагогическая коммуникация
Анотація:
Автор статті досліджує особливості педагогічного спілкування та професійного мовлення вчителя початкової школи, особливу увагу надано огляду психолінгвістичних теорій мовлення.
Знайти схожі
>
6.
Голуб, Ніна
(доктор педагогічних наук; професор Національного педпгогічного університету ім. Михайла Драгоманова).
Становлення риторики як науки і навчальної дисципліни / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 45-51. - Бібліографія : С.51 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання
риторики
--
история риторики
--
історія риторики
--
методика
викладання
української
мови
у
ВНЗ
--
методика
преподавания украинского языка в вузе
--
преподавание риторики
--
риторика
--
риторическая школа
--
риторична школа
Анотація:
Розглянуто основні етапи становлення риторики як науки і навчальної дисципліни, проаналізовано внесок дослідників на кожному етапі, аргументовано доцільність вивчення риторики у
ВНЗ
.
Знайти схожі
>
7.
Руденко, Вікторія
(викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дискусія як форма навчання
--
дискуссия как форма обучения
--
игровое проектирование
--
игровые методы обучения
--
интерактивное обучение
--
интерактивные методы
--
ігрове проектування
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
коммуникативная компетенция
--
комунікативна компетенція
--
методика
викладання
української
мови
у
ВНЗ
--
методика
преподавания украинского языка в вузе
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетентность
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
технологии образования
--
технології освіти
Анотація:
Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.
Знайти схожі
>
8.
Симоненко, Тетяна
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри Черкаського національного університету).
Педагогічні у
мови
організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів у
ВНЗ
/ Тетяна Симоненко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 37-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі вміння
--
исследовательские умения
--
методика
викладання
української
мови
у
ВНЗ
--
методика
преподавания украинского языка в вузе
--
науково-дослідна діяльність у вищій школі
--
научно-исследовательская работа в высшей школе
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
Анотація:
У статті розглядається питання про конкретизацію основних педагогічних умов ефективної організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів.
Знайти схожі
>
9.
Дроздова, Ірина
(докторант Херсонського державного університету).
Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей
ВНЗ
/ Ірина Дроздова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 5
. - С. 33-38. - Бібліографія : С.38 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
види читання
--
виды чтения
--
дидактические задания
--
дидактичні завдання
--
методика
викладання
української
мови
--
методика
викладання
української
мови
у
ВНЗ
--
методика
преподавания украинского языка
--
методика
преподавания украинского языка в вузе
--
мова професійного спілкування
--
мовленнєва діяльність
--
навчальна діяльність
--
навчальна діяльність студентів
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
професійне мовлення
--
профессиональная речь
--
речевая деятельность
--
украинский язык
--
украинский язык профессиональной направленности
--
українська мова
--
українська мова професійного спрямування
--
учебная деятельность студентов
Анотація:
Висвітлено особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей
ВНЗ
читанню фахових текстів. Запропоновано систему завдань, спрямовану на формування професійного мовлення студентів.
Знайти схожі
>
10.
Юрійчук, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету).
Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" / Наталія Юрійчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 5
. - С. 29-33. - Бібліографія : С.33 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення
--
культура речи
--
методика
викладання
української
мови
--
методика
викладання
української
мови
у
ВНЗ
--
методика
преподавания украинского языка
--
методика
преподавания украинского языка в вузе
--
мова професійного спілкування
--
навчальна діяльність
--
навчальна діяльність студентів
--
профессиональная терминология
--
украинский язык
--
украинский язык профессиональной направленности
--
українська мова
--
українська мова професійного спрямування
--
учебная деятельность студентов
--
фахова термінологія
Анотація:
У статті розкрито деякі аспекти вивчення курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" у
ВНЗ
: роботу над розвитком культури мовлення студентів, опрацювання фахової термінології тощо.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-61
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)