Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=філологічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.


    Ситченко, Анатолій (доктор педагогічних наук; декан факультету філології та журналістики Миколаївського державного ун-ту).
    Наша вісь - наука, навчання, виховання / Анатолій Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 19-20. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади України -- вузы Украины -- высшее образование -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Стаття присвячена 75-річчю факультету філології та журналістики Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського.


Дод.точки доступу:
Миколаївський державний університет ім. В.О. Сухомлинського \о нем\; Николаевский государственный университете им. В.А. Сухомлинского \о нем\

Знайти схожі

2.


    Козлик, Ігор
    Про методологічні проблеми викладання російської літератури у вищих навчальних закладах України / Ігор Козлик // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 77-82. - Бібліографія : С.82 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- методика викладання російської літератури у ВНЗ -- методика преподавания русской литературы в вузе -- методология образования -- методологія освіти -- російська література -- російська література в Україні -- русистика в Україні -- русская литература -- русская литература в Украине -- украинская русистика -- украинско-русские литературные связи и взаимодействия -- українсько-російські літературні зв'язки та взаємодії -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Стаття присвячена розгляду основних методологічних параметрів викладання російської літератури у вищих навчальних закладах України.


Знайти схожі

3.


    Нищета, Володимир (старший викладач Інституту філології Бердянського державного педагогічного університету).
    Технологія життєтворчих проектів у шкільній філологічній освіті / Володимир Нищета // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 17-20. - Бібліографія посторінкова. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
жизнетворческие проекты -- життєтворчі проекти -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- технологии образования -- технології освіти -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Автор пропонує приклади методичного комплексу життєтворчого проектування на уроках української мови та літератури у 10-11 класах в рамках реалізації впровадження в школах компетентнісного підходу, а саме життєвої (життєтворчої компетенції).


Знайти схожі

4.


    Симоненко, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри Черкаського національного університету).
    Педагогічні умови організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів у ВНЗ / Тетяна Симоненко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 37-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі вміння -- исследовательские умения -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- науково-дослідна діяльність у вищій школі -- научно-исследовательская работа в высшей школе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: У статті розглядається питання про конкретизацію основних педагогічних умов ефективної організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів.


Знайти схожі

5.


    Яценко, Т. О. (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії літературної освіти Інституту педагогіки НАПНУ).
    Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури".10-11 класи : напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний / Т. О. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 37-46, З. О. (Шевченко). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- профильное обучение -- профільне навчання -- спецкурси -- спецкурсы -- філологічна освіта -- художественная литература -- художня література
Анотація: Пропонується авторська програма спецкурсу "Художня література в контексті сваітової культури", складена відповідно до державних вимог Програм з українськоїлітератури для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.


Знайти схожі

6.


    Яценко, Т. О. (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" : 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний) / Т. О. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 51-60. - Бібліографія : С.61 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- профильное обучение -- профільне навчання -- спецкурси -- спецкурсы -- украинская литература -- українська література -- филологическое образование -- філологічна освіта -- художественная литература -- художня література
Анотація: Програма спецкурсу передбачає вивчення стильових течій і напрямів української та світової літератури: неоромантизму, експресіонізму, футуризму, неокласицизму.


Дод.точки доступу:
Художня література в контексті світової культури, спецкурс \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор; Київ).
    Мовнокомунікативна особистість студента-філолога у сучасній освітній парадигмі / Олена Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 10. - С. 43-45. - Бібліографія : С.45 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовна особистість -- мовнокомунікативна компетенція -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- филологическое образование -- філологічна освіта -- языковая компетенция -- языковая личность
Анотація: Розглянуто таку важливу проблему сучасної філологічної освіти, як формування мовнокомунікативної компетенції та мовнокомунікативної особистості майбутніх вичтелів-філологів. Пропонуються деякі методи вдосконалення філологічної освіти.


Знайти схожі

8.


    Миколенко, Ольга Миколаївна (голова робочої групи з розробки проекту освітньої галузі "Мови і літератури" Державного стандарту базовоїта повної загальної середньої освіти; доктор філолологічних наук; професор Полтавського національного педагогічного університету).
    Борімося за слово, на національне надбання! / О. М. Миколенко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 49-51. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
государственный стандарт языкового образования -- державний стандарт літературної освіти -- державний стандарт мовної освіти -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- програми і стандарти з української літератури -- програми і стандарти з української мови -- программы и стандарты в преподавании языка и литературы -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Обговорюється значення створення нової редакції Державного стандарту базової та повної середньої освіти галузі "Мови і літератури".


Знайти схожі

9.


    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти НАПН України).
    Ціннісні пріоритети фахової прктики у вищій школі / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 42-44. - Література : С.44 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика -- діалектологічна практика -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- педагогическая практика -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профессиональная подготовка учителей -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- фахова підготовка -- фахова практика -- филологическое образование -- філологічна освіта -- фольклорна практика студентів -- фольклорная практика студентов
Анотація: Окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномену. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічнорї, педпгогічної практик у вищій школі є формування людини, особистості, індивідуальності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара

Знайти схожі

10.


    Кожедуб, Л. Г.
    Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 32-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- интерпретация художественного текста -- інтерпретація художнього тексту -- коммуникативная компетенция -- читательская компетенция -- комунікативна компетенція -- лингвостилистический анализ текста -- лінгвостилістичний аналіз -- навчання читанню -- обучение чтению -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- филологическое образование -- філологічна освіта -- читання -- читательская рецепция -- читательские умения -- читательское восприятие -- читацька компетенція -- читацьке сприйняття -- читацькі вміння -- чтение
Анотація: Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація художнього тексту сприяє поглибленому вивченню художнього твору та є однією з умов формування комунікативної та читацької компетенції в процесі підготовки майбутніх філологів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)