Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=исследовательские умения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Базурін, В. М.
Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
дослідницькі уміння
--
информационно-коммуникационные технологии
--
исследовательские
умения
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
образовательные технологии
--
освітні технології
--
педагогическое моделирование
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічне моделювання
--
підготовка учителів
--
підготовка учителів математики
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей математики
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
технологии образования
--
технології освіти
--
учитель физики
--
учитель фізики
--
фахова підготовка
Анотація:
Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.
Знайти схожі
>
2.
Симоненко, Тетяна
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри Черкаського національного університету).
Педагогічні умови організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів у ВНЗ / Тетяна Симоненко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 37-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі вміння
--
исследовательские
умения
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
науково-дослідна діяльність у вищій школі
--
научно-исследовательская работа в высшей школе
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
Анотація:
У статті розглядається питання про конкретизацію основних педагогічних умов ефективної організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів.
Знайти схожі
>
3.
Омельчук, Сергій
(кандидат педагогічних наук; доцент Херсонського державного університету).
Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу / С. Омельчук> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 7
. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі вміння
--
дослідницькі підходи
--
дослідницькі уміння
--
исследовательская деятельность учащихся
--
исследовательские
задания
--
исследовательские
подходы
--
исследовательские
умения
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчання морфології
--
обучение морфологии
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Проаналізовано стан розробки проблеми навчання морфології в сучасній школі на засадах дослідницького підходу за результатами анкетного опитування вчителів української мови та літератури.
Знайти схожі
>
4.
Омельчук, Сергій
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Херсонського державного університету).
Дослідницький метод у навчанні української мови / С. Омельчук> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№ 2
. - С. 7-10. - Література : С.10 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність учнів
--
дослідницький метод навчання
--
дослідницькі вміння
--
дослідницькі уміння
--
исследовательская деятельность учащихся
--
исследовательские
задания
--
исследовательские
умения
--
исследовательский метод обучения
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
навчальна діяльність
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебная деятельность
Анотація:
Розкрито сутність дослідницького методу в навчанні української мови, його змістове наповнення і ключові поняття.
Знайти схожі
>
5.
Митник, Олександр
(кандидат педагогічних наук; доцент; професор).
Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи / О. Митник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 1/2
. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможний фахівець
--
конкурентоспособность специалиста
--
конкурентоспособность учителя
--
конкурентоспроможність вчителя
--
сучасний вчитель
--
современный учитель
--
структура особистості сучасного вчителя
--
структура личности современного учителя
--
методична робота
--
методическая работа
--
система методичної роботи
--
система методической работы
--
мотиваційна сфера
--
мотивационная сфера
--
пізнавальна сфера
--
познавательная сфера
--
педагогічна інтуїція
--
педагогическая интуиция
--
імпровізація
--
импровизация
--
педагогічна рефлексія
--
педагогическая рефлексия
--
інтелектуально-творчі уміння
--
интеллектуально-творческие
умения
--
дослідницькі уміння
--
исследовательские
умения
--
діагностичні вміння
--
диагностические
умения
--
комунікативна складова
--
коммуникативная составляющая
--
педагогічна техніка
--
педагогическая техника
--
діалогічні уміння
--
диалогические
умения
--
організаційна складова
--
организационная составляющая
--
емоційно-вольова складова
--
эмоционально-волевая составляющая
Анотація:
Розкрито зміст поняття "конкурентоспроможний вчитель"; розглянуто особливості організації внутрішньошкільної методичної роботи, спрямованої на розвиток мотиваційної, пізнавальної та соціальної сфер особистості вчителя.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
6.
Дівінська, Н. О.
Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів / Н. О. Дівінська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 1
. - С. 41-45. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.091.33
ББК
74.48
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
викладачі вузів
--
вища освіта
--
высшее образование
--
наукова діяльність студентів
--
науково-дослідницька діяльність студентів
--
научная деятельность студентов
--
научно-исследовательская работа студентов
--
преподаватели вузов
--
професійна компетентність викладачів
--
профессиональная компетентность преподавателей
--
готовність студентів до науково-дослідної роботи
--
готовность студентов к научно-исследовательской работе
--
дослідницькі уміння
--
исследовательские
умения
--
методична майстерність викладачів
--
методическое мастерство преподавателей
--
інтерактивні педагогічні технології
--
интерактивные педагогические технологии
--
компоненти педагогічної майстерності
--
компоненты педагогического мастерства
Анотація:
Підкреслено роль науково-дослідницької діяльності студентів як чинника модернізації сучасної освіти. Визначено сутність та зміст поняття "готовність студентів до науково-дослідної роботи", розглянуто явище педагогічной майстерності викладача вищої школи.
Знайти схожі
>
7.
06
С 92
Євтух, М. Б.
Модель системи формування науково-дослідницької компетентності у студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів [Текст] / М. Б. Євтух, Л. Л. Борисенко> // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2015. -
Вип. 1 (64)
. - С. 74-98 : рис. - Бібліогр.: с. 95-97
УДК
378.022
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
науково-дослідницька компетентність
--
научно-исследовательская компетентность
--
науково-дослідницька діяльність
--
научно-исследовательская деятельность
--
пошукова активність
--
поисковая активность
--
дослідницькі вміння
--
исследовательские
умения
Дод.точки доступу:
Борисенко, Л. Л.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)