Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 89
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Харченко, Тетяна.
    Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04 (4/8)
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   Франція
    Ам'єн

    Франция

    Амьен

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- реформування педагогічної освіти -- престиж професії -- вимоги до професіоналізму -- диверсифікована шкільна система -- компетенція педагога -- початкова освіта -- зміст навчання -- методи навчання -- традиціоналізм -- Болонський процес -- позитивістська парадигма -- гуманістична парадигма -- вчитель- початківець -- завдання навчальних центрів -- профессиональная подготовка -- престиж профессии -- начальное образование -- содержание обучения -- методы обучения -- задание обучающих центров -- педагогічна освіта -- педагогическое образование
Анотація: Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів
Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\

Знайти схожі

2.


    Жалдак, М. (директор Інституту інформатики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; дійсний член АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Формування системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання в педагогічному університеті / М. Жалдак, Ю. Рамський, М. Рафальська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 10. - С. 44-52 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Економіка
   Вища професійна освіта

   Экономика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- педагогічна освіта -- інформатика -- вчителі інформатики -- підготовка вчителів -- вищі навчальні заклади -- інформаційно-комунікаційні технології -- ІКТ -- высшее образование -- педагогическое образование -- информатика -- учителя информатики -- подготовка учителей -- высшие учебные заведения -- информационно-коммуникационные технологии -- ИКТ
Анотація: Розкривається зміст основних компонентів системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики, формування яких передбачається у процесі навчання в педагогічному університеті.


Дод.точки доступу:
Рамський, Ю. (завідувач кафедри інформаційних технологій і програмування Інституту інформатики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат фізико-математичних наук; професор); Рафальська, М. (аспірантка Інституту інформатики Національного університету імені М. П. Драгоманова)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Бобрицька, Валентина.
    Критерії та рівні готовності майбутніх учителів до формування здорового способу життя / В. Бобрицька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 52-56 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- професійна підготовка -- здоровий спосіб життя -- рівень готовності майбутніх учителів -- критерії готовності -- досконалий рівень -- базовий рівень -- достатній рівень -- елементарний рівень -- педагогическое образование -- профессиональная подготовка -- здоровый образ жизни -- уровень готовности будущих учителей -- критерии готовности -- совершенный уровень -- базовый уровень -- достаточный уровень -- элементарный уровень
Анотація: Про обгрунтування дослідження критеріїв та рівнів готовності майбутніх учителів до формування здорового способу життя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Сапожников, С.
    Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській Республіці / С. Сапожников // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 131-141. - Бібліографія : С.140-141 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Румунія
    Румыния

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубежные университеты -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- образование в Румынии -- освіта в Румунії -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підвищення кваліфікації -- підготовка учителів -- повышение квалификации -- подготовка учителей -- реформа образования -- реформа освіти -- университетское образование -- університети -- університетська освіта
Анотація: Розглянуто процес реформування вищої педагогічної освіти в сучасній Румунії. На прикладі двох університетів розглянуто зміст такої освіти. Також приділена увага змінам в системі післядипломного підвищення кваліфікації педагогів. Провідні фахівці вважа ють, що стратегією вищої педагогічної освіти Румунії є зміна мети, змісту, методів, форм тощо відповідно до завдань Болонського процесу. Завдання нових освітніх програм - це насамперед допомога студентам у навчанні, формуванні їхньої здатності до само рефлексії, підвищення дидактичної культури. Діяльність педагогічних структурних підрозділів університетів Румунії орієнтовано на забезпечення сучасного рівня підготовки майбутніх учителів середньої школи та викладачів вузів, формування в студентів нав ичок самостійної роботи й самоосвіти.


Знайти схожі

5.


    Хоружа, Л. (проректор з наукової роботи Київського університету імені Бориса Грінченка; доктор педагогічних наук; професор).
    У пошуках нової моделі педагогічної освіти / Л. Хоружа // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 23-31 : рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 1992

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- педагогічна освіта -- педагогічні комплекси -- державне регулювання -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- педагогическое образование -- педагогические комплексы -- государственное регулирование
Анотація: Актуалізується проблема розвитку педагогічної освіти в Україні. Висвітлюються концептуальні засади створення на базі Київського університету імені Бориса Грінченка навчально-методичного науково-виробничого комплексу, який дає змогу здійснювати наскрізну, багаторівневу професійну підготовку вчителя для потреб столиці.


Дод.точки доступу:
Київський міський педагогічний університет ім. Б. Д. Грінченка \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Мартиненко, С. (проректор із соціально-гуманітарних питань Київського університету імені Бориса Грінченка; професор кафедри теорії та історії педагогіки; доктор педагогічних наук).
    Особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності / С. Мартиненко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 32-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- державне регулювання -- педагогічна освіта -- навчально-виховний процес -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- государственное регулирование -- педагогическое образование -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Розкриваються особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності в університеті, визначаються мета, завдання, пріоритетні напрями, педагогічно доцільні умови; характеризуються компоненти взаємодії, критерії, показники та рівні сформованності особистісної та професійної культури майбутніх фахівців, а також виокремлюються етапи педагогічної взаємодії в умовах вищого навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Київський міський педагогічний університет ім. Б. Д. Грінченка \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Ковальова, К. (доцент кафедри соціально-економічної геграфії Херсонського державного університету; кандидат педагогічних наук).
    Застосування діяльнісного підходу при підготовці майбутніх вчителів географії / К. Ковальова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 12. - С. 29-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Економіка
   Вища професійна освіта

   Экономика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- підготовка спеціалістів -- географи -- навчальні програми -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- подготовка учителей -- педагогическое образование -- подготовка специалистов -- учебные программы
Анотація: Розглядаються проблеми підготовки студентів педагогічних спеціальностей до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльністного підходу до навчання. Пропонується обгрунтування навчальних програм підготовки майбутніх вчителів географії у вищих навчальних закладах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Потапова, Н. І.
    Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність -- виховна робота -- вища освіта -- вища педагогічна освіта -- воспитательная деятельность -- воспитательная работа -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- личность студента -- начальная школа -- оптимизация обучения -- оптимізація навчання -- особистість студента -- педагогические условия подготовки -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні умови підготовки -- підготовка учителів -- підходи у навчанні -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подходы в обучении -- початкова школа -- фахова підготовка
Анотація: В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення студента як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.


Знайти схожі

9.


    Тарасенко, Г. С.
    Використання педагогічної евристики у фаховій підготовці вчителя початкових класів / Г. С. Тарасенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 18-26, О. А. (Тішик). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- евристика -- методи еврістики -- методи навчання -- методы обучения -- методы эвристики -- начальная школа -- педагогическая эвристика -- педагогическое образование -- педагогічна евристика -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- початкова школа -- фахова підготовка -- эвристика
Анотація: Обгрунтована роль педагогічної евристики в формуванні професійної культури вчителя початкових класів, а також наведені варіанти використовування творчих методів в його професійній підготовці. Евристика - це метод аналізу явищ і процесів, вирішення пит ань за допомогою продуктивного (творчого) мислення, що грунтується на інтуїції, аналогії, досвіді, винахідливості, тобто на особистій властивості людського мозку й здатності людини розв'язувати задачі з навідомим формальним алгоритмом розв'язку. Сучас на евристика послуговується власною класифікацією методів навчання. Використання евристичних методів надає фаховій підготовці вчителів унікальної правдивості й конструктивної дієвості, оскільки моделює багатовимірну й багатофункціональну педагогічну р еальність.


Знайти схожі

10.


    Базурін, В. М.
    Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- дослідницькі уміння -- информационно-коммуникационные технологии -- исследовательские умения -- інформаційно-комунікаційні технології -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогическое моделирование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічне моделювання -- підготовка учителів -- підготовка учителів математики -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей математики -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технологии образования -- технології освіти -- учитель физики -- учитель фізики -- фахова підготовка
Анотація: Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)