Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
89
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Харченко, Тетяна
.
Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. -
№1
. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.04 (4/8)
Рубрики:
Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина
Организация образования в отдельных зарубежных странах
Франція
Ам'єн
Франция
Амьен
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка
--
реформування педагогічної освіти
--
престиж професії
--
вимоги до професіоналізму
--
диверсифікована шкільна система
--
компетенція педагога
--
початкова
освіта
--
зміст навчання
--
методи навчання
--
традиціоналізм
--
Болонський процес
--
позитивістська парадигма
--
гуманістична парадигма
--
вчитель- початківець
--
завдання навчальних центрів
--
профессиональная подготовка
--
престиж профессии
--
начальное образование
--
содержание обучения
--
методы обучения
--
задание обучающих центров
--
педагогічна
освіта
--
педагогическое образование
Анотація:
Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів
Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції
Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70
Дод.точки доступу:
Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Жалдак, М.
(директор Інституту інформатики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; дійсний член АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
Формування системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання в педагогічному університеті / М. Жалдак, Ю. Рамський, М. Рафальська> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 10
. - С. 44-52 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Економіка
Вища професійна
освіта
Экономика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
педагогічна
освіта
--
інформатика
--
вчителі інформатики
--
підготовка вчителів
--
вищі навчальні заклади
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
ІКТ
--
высшее образование
--
педагогическое образование
--
информатика
--
учителя информатики
--
подготовка учителей
--
высшие учебные заведения
--
информационно-коммуникационные технологии
--
ИКТ
Анотація:
Розкривається зміст основних компонентів системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики, формування яких передбачається у процесі навчання в педагогічному університеті.
Дод.точки доступу:
Рамський, Ю. (завідувач кафедри інформаційних технологій і програмування Інституту інформатики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат фізико-математичних наук; професор); Рафальська, М. (аспірантка Інституту інформатики Національного університету імені М. П. Драгоманова)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Бобрицька, Валентина
.
Критерії та рівні готовності майбутніх учителів до формування здорового способу життя / В. Бобрицька> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 52-56 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Педагогічна
освіта
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна
освіта
--
професійна підготовка
--
здоровий спосіб життя
--
рівень готовності майбутніх учителів
--
критерії готовності
--
досконалий рівень
--
базовий рівень
--
достатній рівень
--
елементарний рівень
--
педагогическое образование
--
профессиональная подготовка
--
здоровый образ жизни
--
уровень готовности будущих учителей
--
критерии готовности
--
совершенный уровень
--
базовый уровень
--
достаточный уровень
--
элементарный уровень
Анотація:
Про обгрунтування дослідження критеріїв та рівнів готовності майбутніх учителів до формування здорового способу життя.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Сапожников, С.
Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській Республіці / С. Сапожников> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 131-141. - Бібліографія : С.140-141 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Румунія
Румыния
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
высшее образование
--
зарубежное образование
--
зарубежные системы образования
--
зарубежные университеты
--
зарубіжна
освіта
--
зарубіжні системи освіти
--
образование в Румынии
--
освіта
в Румунії
--
педагогическое образование
--
педагогічна
освіта
--
підвищення кваліфікації
--
підготовка учителів
--
повышение квалификации
--
подготовка учителей
--
реформа образования
--
реформа освіти
--
университетское образование
--
університети
--
університетська
освіта
Анотація:
Розглянуто процес реформування вищої педагогічної освіти в сучасній Румунії. На прикладі двох університетів розглянуто зміст такої освіти. Також приділена увага змінам в системі післядипломного підвищення кваліфікації педагогів. Провідні фахівці вважа ють, що стратегією вищої педагогічної освіти Румунії є зміна мети, змісту, методів, форм тощо відповідно до завдань Болонського процесу. Завдання нових освітніх програм - це насамперед допомога студентам у навчанні, формуванні їхньої здатності до само рефлексії, підвищення дидактичної культури. Діяльність педагогічних структурних підрозділів університетів Румунії орієнтовано на забезпечення сучасного рівня підготовки майбутніх учителів середньої школи та викладачів вузів, формування в студентів нав ичок самостійної роботи й самоосвіти.
Знайти схожі
>
5.
Хоружа, Л.
(проректор з наукової роботи Київського університету імені Бориса Грінченка; доктор педагогічних наук; професор).
У пошуках нової моделі педагогічної освіти / Л. Хоружа> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 11
. - С. 23-31 : рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Вища професійна
освіта
, 1992
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Київ
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вищі навчальні заклади
--
педагогічна
освіта
--
педагогічні комплекси
--
державне регулювання
--
высшее образование
--
высшие учебные заведения
--
педагогическое образование
--
педагогические комплексы
--
государственное регулирование
Анотація:
Актуалізується проблема розвитку педагогічної освіти в Україні. Висвітлюються концептуальні засади створення на базі Київського університету імені Бориса Грінченка навчально-методичного науково-виробничого комплексу, який дає змогу здійснювати наскрізну, багаторівневу професійну підготовку вчителя для потреб столиці.
Дод.точки доступу:
Київський міський педагогічний університет ім. Б. Д. Грінченка \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Мартиненко, С.
(проректор із соціально-гуманітарних питань Київського університету імені Бориса Грінченка; професор кафедри теорії та історії педагогіки; доктор педагогічних наук).
Особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності / С. Мартиненко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 11
. - С. 32-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Вища професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Київ
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вищі навчальні заклади
--
державне регулювання
--
педагогічна
освіта
--
навчально-виховний процес
--
высшее образование
--
высшие учебные заведения
--
государственное регулирование
--
педагогическое образование
--
учебно-воспитательный процесс
Анотація:
Розкриваються особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності в університеті, визначаються мета, завдання, пріоритетні напрями, педагогічно доцільні умови; характеризуються компоненти взаємодії, критерії, показники та рівні сформованності особистісної та професійної культури майбутніх фахівців, а також виокремлюються етапи педагогічної взаємодії в умовах вищого навчального закладу.
Дод.точки доступу:
Київський міський педагогічний університет ім. Б. Д. Грінченка \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Ковальова, К.
(доцент кафедри соціально-економічної геграфії Херсонського державного університету; кандидат педагогічних наук).
Застосування діяльнісного підходу при підготовці майбутніх вчителів географії / К. Ковальова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 12
. - С. 29-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Економіка
Вища професійна
освіта
Экономика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вищі навчальні заклади
--
підготовка вчителів
--
педагогічна
освіта
--
підготовка спеціалістів
--
географи
--
навчальні програми
--
высшее образование
--
высшие учебные заведения
--
подготовка учителей
--
педагогическое образование
--
подготовка специалистов
--
учебные программы
Анотація:
Розглядаються проблеми підготовки студентів педагогічних спеціальностей до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльністного підходу до навчання. Пропонується обгрунтування навчальних програм підготовки майбутніх вчителів географії у вищих навчальних закладах.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Потапова, Н. І.
Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність
--
виховна робота
--
вища
освіта
--
вища
педагогічна
освіта
--
воспитательная деятельность
--
воспитательная работа
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
личность студента
--
начальная школа
--
оптимизация обучения
--
оптимізація навчання
--
особистість студента
--
педагогические условия подготовки
--
педагогическое образование
--
педагогічна
освіта
--
педагогічні умови підготовки
--
підготовка учителів
--
підходи у навчанні
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подходы в обучении
--
початкова школа
--
фахова підготовка
Анотація:
В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення студента як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.
Знайти схожі
>
9.
Тарасенко, Г. С.
Використання педагогічної евристики у фаховій підготовці вчителя початкових класів / Г. С. Тарасенко> //
Педагогіка і психологія
: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 18-26, О. А. (Тішик). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
педагогічна
освіта
--
высшее образование
--
евристика
--
методи еврістики
--
методи навчання
--
методы обучения
--
методы эвристики
--
начальная школа
--
педагогическая эвристика
--
педагогическое образование
--
педагогічна
евристика
--
педагогічна
освіта
--
підготовка учителів
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей младших классов
--
початкова школа
--
фахова підготовка
--
эвристика
Анотація:
Обгрунтована роль педагогічної евристики в формуванні професійної культури вчителя початкових класів, а також наведені варіанти використовування творчих методів в його професійній підготовці. Евристика - це метод аналізу явищ і процесів, вирішення пит ань за допомогою продуктивного (творчого) мислення, що грунтується на інтуїції, аналогії, досвіді, винахідливості, тобто на особистій властивості людського мозку й здатності людини розв'язувати задачі з навідомим формальним алгоритмом розв'язку. Сучас на евристика послуговується власною класифікацією методів навчання. Використання евристичних методів надає фаховій підготовці вчителів унікальної правдивості й конструктивної дієвості, оскільки моделює багатовимірну й багатофункціональну педагогічну р еальність.
Знайти схожі
>
10.
Базурін, В. М.
Педагогічна
модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
педагогічна
освіта
--
высшее образование
--
дослідницькі уміння
--
информационно-коммуникационные технологии
--
исследовательские умения
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
образовательные технологии
--
освітні технології
--
педагогическое моделирование
--
педагогическое образование
--
педагогічна
освіта
--
педагогічне моделювання
--
підготовка учителів
--
підготовка учителів математики
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей математики
--
професійна
освіта
--
профессиональное образование
--
технологии образования
--
технології освіти
--
учитель физики
--
учитель фізики
--
фахова підготовка
Анотація:
Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)