Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=игровые методы обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Голуб, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- деловые игры -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- ділові ігри -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивні методи -- кейс-метод -- метод анализа ситуаций -- метод аналізу ситуацій -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- педагогическая рефлексия -- педагогические игры -- педагогические технологии -- педагогічна рефлексія -- педагогічні ігри -- педагогічні технології -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- преподавание риторики
Анотація: Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.


Знайти схожі

2.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- преподавание риторики -- приемы обучения -- прийоми навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.


Знайти схожі

3.


    Зарубенко, Надія (учитель української мови і літератури Самгородоцької ЗОШ; Сквирський район Київської області).
    З досвіду проведення нестандартних уроків української мови / Надія Зарубенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 36-38. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- лингводидактические игры -- лінгводидактичні ігри -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- нетрадиционные уроки -- нетрадиційниі уроки -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- урок-гра -- урок-игра -- урок-конференция -- урок-конференція -- урок-семинар -- урок-семінар
Анотація: Розглянуто такі форми нестандартних уроків, як урок-семінар, урок-конференція, урок-брейн-рінг, урок-ігра.


Знайти схожі

4.


    Панькова, Надія (учитель-методист Немішаївської загальноосвітньої школи № 2 Бородянського району Київської області).
    Лінгводидактичні ігри "Цікава фонетика" на уроках української мови в 5 класі / Надія Панькова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 32-35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення алфавіту -- графика украинского языка -- графіка -- игровые методы обучения -- изучение алфавита -- ігрові методи навчання -- лингводидактические игры -- лінгводидактичні ігри -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання фонетиці -- обучение фонетике -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Пропонуються лінгводидактичні ігри, які можна використовувати на уроках української мови у 5 класі під час вивчення фонетики і графіки.


Знайти схожі

5.


    Руденко, Вікторія (викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
    Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- игровое проектирование -- игровые методы обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- ігрове проектування -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- технологии образования -- технології освіти
Анотація: Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.


Знайти схожі

6.


    Корнійко, Василь (вчитель української мови і літератури Полтавської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3).
    Гра як один із методів активного навчання на уроках української мови та літератури / В. Корнійко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 32-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- украинская литература -- українська література -- урок украинского языка -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- урок української мови
Анотація: Вивчається значення, характер та сутність ігрових методів на уроках українскої мови та літератури.


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Людмила (учитель української мови та літератури Макіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.; Черкаська область).
    Ігровий майданчик на уроках української літератури (5 клас) / Л. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 34-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор статті пропонує розробки дидактичних ігор на уроках української літератури у 5 класі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

8.


    Литвин, Тетяна (учитель-методист української мови й світової літератури; Чернігівська область).
    Використання гри на уроках української мови для активізації пізнавальної й розумової діяльності учнів / Т. Литвин // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активизация учебного процесса -- активізація навчального процесу -- гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- инновационные методы обучения -- интеллектуальная деятельность учащихся -- ігрові методи навчання -- інноваційні методи навчання -- інтелектуальна діяльність учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы активизации обучения -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Подано методичні рекомендації, які містять інноваційні методичні прийоми щодо підвищення ефективності вивчення української мови, передусім ігрові види роботи, спрямовані на активізацію пізнавальної та розумової діяльності учнів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

9.


    Гелемб'юк, К. Ф. (вчитель світової літератури Саджавської ЗОШ І-ІІІ ст. Надвірнянського р-ну Івано-Франківської обл.).
    Пошук скарбів (Літераурна гра) / К. Ф. Гелемб'юк // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 1. - 18-21. . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навачння -- зарубежная литература -- зарубіжна література -- игра как метод обучения -- игра на уроках литературы -- игровые методы обучения -- 5 класс -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы
Анотація: Розробка літературної гри для учнів 5-го класу. Гра має зацікавити учнів новим для них предметом "Світова література".

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

10.


    Оксенич, Д. В. (вчителі світової літератури Богодухівського колегіуму № 2; Харківська область).
    Брейн-ринг "Знавці світової літератури" / Д. В. Оксенич // Т. І. Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 3. - С. 32-34. - (Саранча). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
брейн-ринг -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- типи уроків -- типы уроков -- уроки зарубежной литератури -- уроки зарубіжної літератури
Анотація: Автор пропонують методичну розробку брейн-рингу, мета якого - проконтролювати в ігровій формі рівень засвоєння учнями програмного матеріалу із зарубіжної літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)