Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=інноваційні методи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
77
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Бондаренко, М.
(ректор Харківського національного університету радіоелектроніки; завідувач кафедри програмного забезпечення ЕОМ; член-кореспондент НАН України; лауреат Державної премії в галузі науки і техніки; заслужений діяч науки і техніки; доктор технічних наук; професор).
Впровадження інноваційних технологій
навчання
задля забезпечення якості освіти та ефективного міжнародного співробітництва / М. Бондаренко, Н. Лєсна, В. Рєпка> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 5
. - С. 58-65
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Харків
Кл.слова (ненормовані):
міжнародне співробітництво
--
інформаційно-освітні ресурси
--
інноваційні
методи
навчання
--
мультимедийні технології
--
дистанційне
навчання
--
вищі навчальні заклади
--
комп'ютерне
навчання
--
вищі навчальні заклади
--
комп'ютерне тестування
--
відеокомунікаційні технології
--
международное сотрудничество
--
информационно-образовательные ресурсы
--
инновационные методы обучения
--
мультимедийные технологии
--
дистанционное обучение
--
высшие учебные заведения
--
компьютерное тестирование
--
видеокоммуникационные технологии
Анотація:
Розглядається досвід Харківського національного університету радіоелектроніки з використання інноваційних технологій для забезпечення якісної підготовки фахівців на рівні міжнародних вимог. Наводяться основні напрямки впровадження інноваційних технологій і
методи
к
навчання
.
Дод.точки доступу:
Лєсна, Н. (проректор з науково-педагогічної роботи Харківського національного університету радіоелектроніки; професор кафедри програмного забезпечення ЕОМ; кандидат технічних наук); Рєпка, В. (заступник начальника відділу організації навчального процесу Харківського національного університету радіоелектроніки; доцент кафедри програмного забезпечення ЕОМ; кандидат технічних наук); Харківський національний університет радіоелектроніки \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Чеховська, Людмила
(вчитель-
методи
ст Запорізького січового колегіуму).
Проектне
навчання
:
інноваційні
підходи до рецепції художнього твору та покращення освітніх послуг учням / Людмила Чеховська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-
методи
чний журнал. - 2010. -
№ 2
. - С. 12-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення біографії письменника
--
изучение биографии писателя
--
инновационные методы обучения
--
інноваційні
методи
навчання
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи
навчання
--
методи
ка викладання української літератури
--
методи
ка преподавания украинской литературы
--
методы обучения
--
мистецька рецепція
--
мова художньої літератури
--
проектний метод
навчання
--
проектный метод обучения
--
украинская литература
--
українська література
--
художественная рецепция
--
художественное произведение
--
художній твір
--
художня рецепція
--
читательская рецепция
Анотація:
У статті досліджуються такі напрямки викладання української літератури в школі, як вивчення біографії та творчого шляху письменника з метою входження учнів у художній світ літератури та осягнення художнього твору в його цілісності.
Знайти схожі
>
3.
Романишина, Наталія
(кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
Використання групових форм роботи у практиці поглибленого аналізу тексту малої художньої форми : на прикладі новели В. Винниченка "Момент" / Наталія Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-
методи
чний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"19"
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста
--
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення творчості письменника
--
групові
методи
навчання
--
групові технології
навчання
--
групповые методы обучения
--
групповые технологии обучения
--
изучение творчества писателя
--
инновационные методы преподавания
--
інноваційні
методи
навчання
--
мала проза
--
малая проза
--
малі художні форми
--
малые художественные формы
--
методи
ка викладання української літератури
--
методи
ка преподавания украинской литературы
--
новели
--
новеллы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті розглядаються
інноваційні
форми
навчання
літератури, а саме вивчаються групові форми роботи учнів під час аналізу художнього тексту малої форми - новели Володимира Винниченка "Момент".
Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир (письменник ; 1880-1951) \о нем\; Момент, новела \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Шуляр, Василь
(кандидат педагогічних наук; доцент Миколаївського ОІППО).
Компетентний випускник-читач: модель, система компетенцій, критерії оцінювання [Текст] / В.Шуляр> // Дивослово. - К. : ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2011. -
№ 9
. - С. 2-4 : табл.
ББК
74.268.3(4Укр)
Рубрики:
Методи
ка викладання української літератури
Методи
ка преподавания украинской литературы
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
українська література
--
методи
ка викладання
--
інноваційні
методи
навчання
--
компетентнісний підхід
--
літературна компетентність
--
випускник-читач
--
компетентний випускник-читач
--
літературна освіта
--
модель компетентного випускника-читача
--
украинская литература
--
методи
ка преподавания
--
инновационные методы обучения
--
компетентностный подход
--
литературная компетентность
--
читательская компетентность
--
выпускник-читатель
--
компетентный выпускник-читатель
--
литературное образование
--
модель компетентного выпускника-читателя
--
читацька компетентність
Анотація:
Подається схематична модель компетентного випускника-читача і напрямки розвитку учня в процесі освіти, необхідні для досягнення цієї моделі.
Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Карпенко, Аліна
(вчитель історії та правознавства; спеціаліст Володарського НВО"І-ІІ ступанів - ДНЗ" Поліського району Київської обюласті).
Використання відеоматеріалів на уроках історії [Текст] / А. Карпенко> // Історія в школі : науково-
методи
чний журнал для вчителів. - 2011. -
№ 11-12
. - С. 52
ББК
74.266.3(4Укр)
Рубрики:
Методи
ка викладання історії
Методи
ка преподавания истории
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
викладання історії
--
технічні засоби
навчання
--
відеоматеріали
--
інноваційні
методи
навчання
--
преподавание истории
--
технические средства обучения
--
видеоматериалы
--
инновационные методы обучения
Анотація:
Вчитель ділиться досвідом використання відеоматеріалів на уроках історії.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Знайти схожі
>
6.
74.266.3
К 26
Карпенко, Аліна
(вчитель історії та правознавства; спеціаліст Володарського НВО"І-ІІ ступанів; ДНЗ" Поліського району Київської області).
Місце і роль відеоносіїв на уроках історії [Текст] / А. Карпенко> // Історія в школі : науково-
методи
чний журнал для вчителів. - 2012. -
№ 2
. - С. 42-43
ББК
74.266.3
Рубрики:
Методи
ка викладання Історії
Методи
ка преподавания истории
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
методи
ка викладання
--
методи
ка викладання історії
--
технічні засоби
навчання
--
навчальні фільми
--
методи
ка використання технічних засобів
навчання
--
методи
ка використання навчальних фільмів
--
навчальні відеоматеріали
--
методи
ка виконристання навчальних відеоматеріалів
--
методи
ка преподавания
--
методи
ка преподавания истории
--
технические средства обучения
--
обучающие фильмы
--
методи
ка использования технических средств обучения
--
методи
ка использования учебных фильмов
--
учебные видеоматериалы
--
методи
ка использования учебных видеоматериалов
--
методы обучения
--
инновационные методы обучения
--
методи
навчання
--
інноваційні
методи
навчання
Анотація:
Методи
ка використання навчальних фільмів як засобу
навчання
у школі.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (21.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Десятов, Дмитро
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Використання веб-квесту як методу розвитку дослідницьких умінь учнів у процесі
навчання
історії [Текст] / Д. Десятов> // Історія в школі : науково-
методи
чний журнал для вчителів. - 2012. -
№ 9
. - С. 22-25 : рис. - Библиогр.: с. 25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.266.3
Рубрики:
Методи
ка викладання історії
Методи
ка преподавания истории
Кл.слова (ненормовані):
процес
навчання
--
інтернет
--
методи
ка
навчання
історії
--
мережеві технології
--
комп`ютери у навчанні історії
--
метод проектів
--
програмно-педагогічні засоби
--
метод веб-квесту
--
структура веб-квесту
--
види веб-квесту
--
веб-квест
--
модель веб-квеста
--
інноваційні
методи
навчання
--
міжпредметний веб-квест
--
інтерактивні
методи
навчання
--
процесс обучения
--
интернет
--
методи
ка преподавания истории
--
сетевые технологии
--
компьютеры в обученни истории
--
метод проектов
--
програмно-педагогические способы
--
метод веб-квеста
--
структура веб-квеста
--
виды веб-квеста
--
модель веб-квеста
--
инновационные методы обучения
--
межпредметный веб-квест
--
интерактивные методы обучения
Анотація:
Використання веб-квесту на уроках історії як засобу інноваційної
методи
ки.
Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.11.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
8.
Бізюк, Л. І.
(викладач-
методи
ст Гірничого технікуму ДВНЗ Криворізького національного університету).
Визначення ролі інтернету у розвитку студентів через культуру діалогу за британським форматом дебатів [Текст] / Л. І. Бізюк, К. О. Терещенко> // Історія в школі : науково-
методи
чний журнал для вчителів. - 2013. -
№ 1
. - С. 31-32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.26
Рубрики:
Методи
ка викладання навчальних предметів
Методи
ка преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
викладання навчальних предметів
--
інтернет
--
технічні засоби
навчання
--
використання інтернету у навчанні
--
дебати
--
британський формат дебатів
--
дебати як навчальна технологія
--
технології
навчання
--
навчальні ігри
--
інноваційні
методи
навчання
--
інтерактивні
методи
навчання
--
преподавание учебных предметов
--
интернет
--
технические средства обучения
--
использование интернета в обучении
--
дебаты
--
британский формат дебатов
--
дебаты как учебная технология
--
технологии обучения
--
учебные игры
--
инновационные методы обучения
--
интерактивные методы обучения
Анотація:
Розглянуто
методи
ку проведення навчальногї гри "Британський формат дебатів" на прикладі гри на тему "Роль інтернету у розвитку студентів".
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Терещенко, К. О. (викладач-
методи
ст Гірничого технікуму ДВНЗ Криворізький національний університет); Британський формат дебатів, навчальна гра \о произв.\
Знайти схожі
>
9.
37
У 67
Розов, С. В.
Инновационные методы обучения / С. В. Розов, Е. А. Якушева> // Управління якістю підготовки кадрів з вищою освітою через удосконалення процедур ліцензування, акредитації та рейтингування : зб. тез доп. наук.-метод. конф., 15-16 берез. 2012 р. : [у 2 т.] / МОН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Нац. гірн. ун-т. - Д., 2012. -
Т. 1
. - С. 135-137. - Библиогр. в конце ст. . - ISBN 978-966-350-352-3
УДК
378
Рубрики:
Образование. Педагогика
Освіта. Педагогіка
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
высшие учебные заведения
--
вищі навчальні заклади
--
инновационные методы обучения
--
інноваційні
методи
навчання
--
ВУЗы
--
ВНЗ
--
модернизация системы образования
--
модернізація системи освіти
--
мультимедийные ресурсы
--
мультимедійні ресурси
--
синкретическое обучение
--
синкретичне
навчання
--
организация учебного процесса
--
організація навчального процесу
Дод.точки доступу:
Якушева, Е. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Трубачева, Світлана
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки).
Шкільний проект в обгрунтуванні та реалізації міжпредметних зв'язків [Текст] / С. Трубачева, Р. Осадчук> // Історія в школі : науково-
методи
чний журнал для вчителів. - 2013. -
№ 4-5
. - С. 36-38 : табл. - Бібліогр.: с. 38. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.202.5
Рубрики:
Методи
ка
навчання
і організації навчального процесу
Методи
ка обучения и организации учебного процесса
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
учебный процесс
--
методи
навчання
--
методы обучения
--
інноваційні
методи
навчання
--
инновационные методы обучения
--
інтерактивні
методи
навчання
--
интерактивные методы обучения
--
проектне
навчання
--
проектное обучение
--
навчально- ігрове проектування
--
учебно-игровое проектирование
Анотація:
Подано характеристику методу навчально-ігрового проектування, розглянуто його ознаки і принципи, особливості застосування та ефективність в різних умовах.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Осадчук, Раїса (науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)