Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дидактические задания<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Заблоцька, Ольга (завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
    Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / Заблоцька // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 23 - 28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.580.2
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід -- пошуковий експеримент -- діагностика компетенцій -- системний аналіз -- самонавчання -- компетентісна орієнтація -- творчий рівень -- методологічні принципи -- концептуальна модель -- аксіологічний підхід -- аналіз кейс-ситуацій -- кейс-ситуації -- дидактичні завдання -- ціннісні орієнтації -- мотивація навчання -- предметні компетенції -- компетентостный подход -- диагностика компетенций -- поисковый эксперимент -- системный анализ -- самообучение -- компетентностная ориентация -- творческий уровень -- методологические принципы -- концептуальная модель -- аксиологический подход -- анализ кейс-ситуаций -- кейс-ситуации -- дидактические задания -- ценностные ориентации -- мотивация обучения -- предметные компетенции
Анотація: Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дроздова, Ірина (докторант Херсонського державного університету).
    Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Ірина Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 33-38. - Бібліографія : С.38 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
види читання -- виды чтения -- дидактические задания -- дидактичні завдання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мова професійного спілкування -- мовленнєва діяльність -- навчальна діяльність -- навчальна діяльність студентів -- навчання читанню -- обучение чтению -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебная деятельность студентов
Анотація: Висвітлено особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ читанню фахових текстів. Запропоновано систему завдань, спрямовану на формування професійного мовлення студентів.


Знайти схожі

3.


    Лепейко, Тетяна (завідувач кафедри менеджменту і бізнесу ХНЕУ; доктор економічних наук; професор; відмінник освіти України).
    Концепція педагогічного дизайну навчальних систем / Т. Лепейко, О. Пушкар // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 10. - С. 63-77 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- навчальні системи -- педагогічний дизайн -- методи навчання -- структура компетенцій -- мультимедійні навчальні комплекси -- стилі навчання -- студенти -- типи студентів -- дидактичні завдання -- дидактичні інструменти -- высшее образование -- учебные системы -- педагогический дизайн -- методы обучения -- мультимедийные учебные комплексы -- стили обучения -- дидактические задания -- дидактические инструменты
Анотація: Обгрунтовується концепція педагогічного дизайну навчального простору на основі компетентнісного підходу та з орієнтацією на особистість студента. Запропоновано підхід до її реалізації через побудову архітектури мультимедійного навчального комплексу, який базується на інтерактивності.


Дод.точки доступу:
Пушкар, Олександр (завідувач кафедри комп'ютерних систем і технологій ХНЕУ; доктор економічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)