Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=творческий уровень<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Заблоцька, Ольга
(завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / Заблоцька> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 23 - 28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.580.2
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід
--
пошуковий експеримент
--
діагностика компетенцій
--
системний аналіз
--
самонавчання
--
компетентісна орієнтація
--
творчий рівень
--
методологічні принципи
--
концептуальна модель
--
аксіологічний підхід
--
аналіз кейс-ситуацій
--
кейс-ситуації
--
дидактичні завдання
--
ціннісні орієнтації
--
мотивація навчання
--
предметні компетенції
--
компетентостный подход
--
диагностика компетенций
--
поисковый эксперимент
--
системный анализ
--
самообучение
--
компетентностная ориентация
--
творческий
уровень
--
методологические принципы
--
концептуальная модель
--
аксиологический подход
--
анализ кейс-ситуаций
--
кейс-ситуации
--
дидактические задания
--
ценностные ориентации
--
мотивация обучения
--
предметные компетенции
Анотація:
Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Кизенко, Василь
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное образование
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
навчання студентів-філологів
--
обучение студентов-филологов
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
деятельностный подход в обучении
--
комунікативна діяльність
--
коммуникативная деятельность
--
способи комунікативної діяльності
--
способы коммуникативной деятельности
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
рівні комунікативних здібностей
--
уровни коммуникативных способностей
--
творчий рівень
--
творческий
уровень
--
продуктивний рівень
--
продуктивный
уровень
--
достатній рівень
--
достаточный
уровень
--
приклади комунікативних завдань
--
примеры коммуникативных занятий
--
майбутні вчителі іноземної мови
--
будущие учителя иностранных языков
--
проектувальні способи комунікативної діяльності
--
способы проектирования в коммуникативной деятельности
--
розподіл студентів за типологічними групами
--
распределение студентов по типологическим группам
--
власна комунікативна активність
--
собственная коммуникативная активность
Анотація:
Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.
Дод.точки доступу:
Трубачова, Дар'я (старший викладач Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова)
Знайти схожі
>
3.
Возняк, Оксана
(методист вищої категорії відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю; співробітник).
Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі [Текст] / О. Возняк> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 4
. - С. 90-97 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
опорні схеми
--
опорные схемы
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
етапи моделювання інформації
--
этапы моделирования информации
--
старшокласники
--
старшеклассники
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
мотивація навчання старшокласників
--
мотивация обучения стпршеклассников
--
рівні засвоєння інформації учнями
--
уровни усвоения информации учениками
--
репродуктивний рівень
--
репродуктивнй
уровень
--
продуктивний рівень
--
продуктивный
уровень
--
творчий рівень
--
творческий
уровень
Анотація:
Представлено порівняльний аналіз щодо роботи з опорними схемами в навчальному процесі. Охарактеризовано загальні етапи моделювання інформації у вигляді опорних схем і роботи з ними. Проаналізовано доцільність застосування опорних схем для старшокласників.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)