Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творчий рівень<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Заблоцька, Ольга (завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
    Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / Заблоцька // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 23 - 28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.580.2
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід -- пошуковий експеримент -- діагностика компетенцій -- системний аналіз -- самонавчання -- компетентісна орієнтація -- творчий рівень -- методологічні принципи -- концептуальна модель -- аксіологічний підхід -- аналіз кейс-ситуацій -- кейс-ситуації -- дидактичні завдання -- ціннісні орієнтації -- мотивація навчання -- предметні компетенції -- компетентостный подход -- диагностика компетенций -- поисковый эксперимент -- системный анализ -- самообучение -- компетентностная ориентация -- творческий уровень -- методологические принципы -- концептуальная модель -- аксиологический подход -- анализ кейс-ситуаций -- кейс-ситуации -- дидактические задания -- ценностные ориентации -- мотивация обучения -- предметные компетенции
Анотація: Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- навчання студентів-філологів -- обучение студентов-филологов -- діяльнісний підхід в навчанні -- деятельностный подход в обучении -- комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность -- способи комунікативної діяльності -- способы коммуникативной деятельности -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- рівні комунікативних здібностей -- уровни коммуникативных способностей -- творчий рівень -- творческий уровень -- продуктивний рівень -- продуктивный уровень -- достатній рівень -- достаточный уровень -- приклади комунікативних завдань -- примеры коммуникативных занятий -- майбутні вчителі іноземної мови -- будущие учителя иностранных языков -- проектувальні способи комунікативної діяльності -- способы проектирования в коммуникативной деятельности -- розподіл студентів за типологічними групами -- распределение студентов по типологическим группам -- власна комунікативна активність -- собственная коммуникативная активность
Анотація: Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.


Дод.точки доступу:
Трубачова, Дар'я (старший викладач Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова)

Знайти схожі

3.


    Возняк, Оксана (методист вищої категорії відділу організаційно-аналітичного забезпечення та контролю; співробітник).
    Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі [Текст] / О. Возняк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 4. - С. 90-97 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
опорні схеми -- опорные схемы -- навчальний процес -- учебный процесс -- етапи моделювання інформації -- этапы моделирования информации -- старшокласники -- старшеклассники -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- мотивація навчання старшокласників -- мотивация обучения стпршеклассников -- рівні засвоєння інформації учнями -- уровни усвоения информации учениками -- репродуктивний рівень -- репродуктивнй уровень -- продуктивний рівень -- продуктивный уровень -- творчий рівень -- творческий уровень
Анотація: Представлено порівняльний аналіз щодо роботи з опорними схемами в навчальному процесі. Охарактеризовано загальні етапи моделювання інформації у вигляді опорних схем і роботи з ними. Проаналізовано доцільність застосування опорних схем для старшокласників.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)