Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=компетентостный подход<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Заблоцька, Ольга (завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
    Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / Заблоцька // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 23 - 28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.580.2
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід -- пошуковий експеримент -- діагностика компетенцій -- системний аналіз -- самонавчання -- компетентісна орієнтація -- творчий рівень -- методологічні принципи -- концептуальна модель -- аксіологічний підхід -- аналіз кейс-ситуацій -- кейс-ситуації -- дидактичні завдання -- ціннісні орієнтації -- мотивація навчання -- предметні компетенції -- компетентостный подход -- диагностика компетенций -- поисковый эксперимент -- системный анализ -- самообучение -- компетентностная ориентация -- творческий уровень -- методологические принципы -- концептуальная модель -- аксиологический подход -- анализ кейс-ситуаций -- кейс-ситуации -- дидактические задания -- ценностные ориентации -- мотивация обучения -- предметные компетенции
Анотація: Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Комаров, В'ячеслав Васильович (професор; академік НАПрН України; проректор з навчально-методичної роботи Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого; заслужений юрист України; м.Харків ; 1950-).
    Вища юридична освіта України: нові виміри / В. В. Комаров // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 20-37. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- глобализация -- глобалізація -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- компетентостный подход -- компетентнісний підхід -- компетенции -- компетентності -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- качество образования -- якість освти -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правовое образование -- правнича освіта -- учебные результаты -- учбові результати -- юридическое образование -- юридична освіта -- модульний принцип побудови програм -- модульный принцип построение программ
Анотація: Визначено вплив глобалізації на вищу освіту і стан вищої юридичної освіти, підходи до імплементації Закону України «Про вищу освіту» з метою модернізації політики і практики вищої юридичної освіти. Акцентовано увагу на методологічному значенні компетентнісного підходу, покладеному в основу оновлення стандартів вищої юридичної освіти в сучасних умовах. Проаналізовано критерії освітніх стандартів нового покоління та їх інтерпретації при розробці освітніх програм та освітніх технологій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\; О юридическом (правоведческом) образовании и общем доступе к правоведческой профессии, законопроект Украины \о произв.\; Про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії, законопроект України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Раков, С. (доктор педагогічних наук; доцент; головний науковий співробітник відділу освітньої аналітики вищої школи Інституту освітньої аналітики Міністерства освіти і науки України).
    Впровадження тесту загальної навчальної правничої компетентності як спосіб підвищення ефективності та справедливості відбору вступників на магістерські програми за спеціальністю 081 "Право" / С. Раков, В. Терещенко // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 120-129. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)в7
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- вступительные тесты -- вступні тести -- вступитаельные экзамены -- вступні випробування -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- компетентостный подход -- компетентісний підхід -- магистратура -- магістратура -- образовательная реформа -- освітня реформа -- общая обучающая правоведческая компетентность -- загальна навчальна правнича компетентність -- правовое образование -- правнича освіта -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- системы отбора -- системи відбору -- тестирование -- тестування -- юридические квалификационные уровни -- юридичні кваліфікаційні рівні -- юридические профессии -- юридичні професії
Анотація: Обґрунтовано доцільність впровадження у систему відбору вступників на навчання у магістратурі за спеціальністю 081 «Право» тесту загальних навчальних правничих компетентностей (ТЗНПК) як способу підвищення ефективності і справедливості відповідного відбору. Аргументовано, що можливість впровадження цього тесту мотивована орієнтацією сучасної освіти на формування особистісних і фахових компетентностей та потребою запровадження багатофакторного підходу при відборі вступників на магістерські правничі програми. Схарактеризовано сутність загальної навчальної компетентності як методологічної основи ТЗНПК. Висловлено пропозицію щодо доповнення системи відбору на бакалаврські правничі програми тестом загальної навчальної компетентності (ТЗНК), що сприятиме гармонізації систем відбору на різні рівні вищої правничої освіти й слугуватиме орієнтиром щодо підвищення компетентнісної складової в цій галузі.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Терещенко, В. (кандидат філологічних наук; доцент; провідний спеціаліст відділу дослідження та аналітики Українського центру оцінювання якості освіти); О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\Про вищу освіту, Закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Антонова, Олена Михайлівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку та фундаментальної економіки Національної академії управління; м.Київ).
    Методи і моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки [Текст] / О. М. Антонова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 57-72 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.053в + 65.497в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология экономического анализа

   Методологія економічного аналізу

   Экономика образования

   Економіка освіти

Кл.слова (ненормовані):
аналитические методы -- аналітичні методи -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшее профессионапльное образование -- вища професійна освіта -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- государственная аккредитация -- державна акредитація -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- компетентостный подход -- компетентісний підхід -- компетентність випускника ВНЗ -- компетентность выпускника вуза -- вимоги ринку праці -- требования рынка труда -- качество образования -- якість освіти -- качество образовательной деятельности -- якість освітньої діяльності -- тлумачення термінів -- толкование терминов -- аккредитация образовательных программ -- акредитація освітніх програм -- качество персонала -- якість персоналу -- модели оценки качества образования -- моделі оцінки якості освіти -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- сертификация специалистов образования -- сертифікація спеціалістів освіти -- терминология -- термінологія -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- экономическая безопасность сферы высшего образования -- економічна безпека сфери вищої освіти -- міжнародні стандарти системи якості освіти -- международные стандарты системы качества образования
Анотація: Розглянуто методи та моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки, які дозволяють враховувати взаємний вплив напрямів діяльності ВНЗ, а також їх вплив на результат навчання студентів для забезпечення економічної безпеки. Визначено поняття «якість освіти». Розглянуто зарубіжний досвід акредитації освітніх програм і сертифікацію спеціалістів. Проаналізовано державні моделі оцінювання якості освіти та низку інших моделей. Визначено найбільш ефективним підходом до оцінки якості освітньої діяльності – компетентнісний підхід.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\8.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)