Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ціннісні орієнтації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.


    Патракова, Анжела (провідний соціолог відділу соціальних структур Інституту соціології НАН України).
    Соціально-класові позиції та ціннісні орієнтації / Анжела Патракова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 169-185. - Бібліографія : С.184-185. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
соціальне дослідження -- задоволеність -- класова структура -- классовая структура -- методи соціологічних досліджень -- методы социологических исследований -- порівняльна соціологія -- порівняльні дослідження -- самовосприятие -- самооценка -- самооцінка -- самосприйняття -- социальная структура общества -- социально-классовые позиции -- социальные классы -- социологические исследования -- соціальна структура суспільства -- соціальні класи -- соціально-класові позиції -- соціологічні дослідження -- сравнительная социология -- сравнительные исследования -- удовлетворенность -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації
Анотація: Досліджено взаємозв'язок між позицією в класовій структурі і ціннісними орієнтаціями особистості стосовно себе і суспільства для двох країн: України й Росії. Автор статті спирається на дані Європейського соціального дослідження ( European Social Surve y, ESS) та використовує методику міжнародної дослідницької групи на чолі з М. Коном (модифікована версія класифікації Е. Райта та факторний аналіз за 45 індикаторами).


Дод.точки доступу:
Европейское социальное исследование \о произв.\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Лобанова, А. С. (заведующая кафедрой социологии и экономики Криворожского государственного пед. университета).
    Ценностные ориентации: концептуализация понятия в контексте социальных изменений / А. С. Лобанова, Н. П. Чутова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 3. - С. 89-93. - Бібліографія : С.92-93 : 26 назв
УДК
ББК 60.52

Кл.слова (ненормовані):
концептуализация -- концептуалізація -- социальные изменения -- социокультурные трансформации -- социологические понятия -- Социология -- соціальні зміни -- соціокультурні трансформації -- соціологічні поняття -- Соціологія -- ценности -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності
Анотація: Исследуется понятие "ценностные ориентации" в западной и отечественной социологии; выявляется содержательное наполнение этого понятия и его изменения с учетом социокультурных трансформаций.


Дод.точки доступу:
Чутова, Н. П.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Інв.2802ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Заблоцька, Ольга (завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
    Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / Заблоцька // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 23 - 28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.580.2
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід -- пошуковий експеримент -- діагностика компетенцій -- системний аналіз -- самонавчання -- компетентісна орієнтація -- творчий рівень -- методологічні принципи -- концептуальна модель -- аксіологічний підхід -- аналіз кейс-ситуацій -- кейс-ситуації -- дидактичні завдання -- ціннісні орієнтації -- мотивація навчання -- предметні компетенції -- компетентостный подход -- диагностика компетенций -- поисковый эксперимент -- системный анализ -- самообучение -- компетентностная ориентация -- творческий уровень -- методологические принципы -- концептуальная модель -- аксиологический подход -- анализ кейс-ситуаций -- кейс-ситуации -- дидактические задания -- ценностные ориентации -- мотивация обучения -- предметные компетенции
Анотація: Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Чибісова, Н. Г. (доцент Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; проректор).
    Культурно-освітнє середовище і його роль у формуванні сучасного спеціаліста / Н. Г. Чибісова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 6. - С. 103-105. - Бібліографія : С.105 : 5 назв
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- культурно-образовательная среда -- культурно-освітнє середовище -- образовательная среда -- освітнє середовище -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- студентство -- студенчество -- ценности молодежи -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності молоді
Анотація: У статті розглядається культурно-освітнє середовище ВНЗ, його ціннісні засади та виховний вплив на студентську молодь; аналізуються цінності сучасного студентства, виявляється роль культурно-освітнього середовища ВНЗ у формуванні цінностей спеціаліста .


Знайти схожі

5.


    Антоненко, Т. Л.
    Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеологічний підхід -- аксиологический подход -- аксіологічний підхід -- вища освіта -- высшее образование -- духовність особистості -- духовность личности -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійне становлення -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональное становление -- ценности -- ценностно-смысловая сфера -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-смислова сфера -- цінності
Анотація: В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".


Знайти схожі

6.


    Чутова, Н. П. (старший преподаватель кафедры философии Криворожского технического университета).
    Механизм социальной интеракции молодежи и масс-медиа: ценностно-нормативный аспект / Н. П. Чутова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 65-70. - Бібліографія : С.70 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації -- ЗМІ і молодь -- мас-медіа -- масс-медиа -- СМИ и молодежь -- социальная интеракция -- молодь -- социология молодежи -- социология СМИ -- соціальна інтеракція -- соціологія ЗМІ -- соціологія молоді -- средства массовой коммуникации -- ценности молодежи -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності молоді
Анотація: В статье анализируется специфика взаимодействия масс-медиа и молодежи, подчеркивается доминирующая роль СМИ в формировании ценностной системы молодежи.


Знайти схожі

7.


    Радионова, Н. В. (профессор кафедры философии Харьковского нацыионального педагогического ун-та им. Г. Сковороды).
    Ценностные ориентации в культурно-образовательном пространстве Слобожанщины ХІХ века / Н. В. Радионова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 3. - С. 53-55. - Бібліографія : С.55 : 3 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87.3(4/8)
Рубрики: Філософія, 19 ст.
   Философия

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
история культуры -- история философии -- історія культури -- історія філософії -- межкультурное взаимодействие -- міжкультурна взаємодія -- образовательное пространство -- освітній простір -- Слобожанщина -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації
Анотація: Посвящено описанию доминирующих ценностных ориентаций в культуре Слобожанщины 19 в., роли Харьковского университета в культурном поле региона и в формировании мультикультурных связей на Слобожанщине.


Дод.точки доступу:
Харківський університет \о нем\; Харьковский университет \о нем\

Знайти схожі

8.


    Мешков, И. М. (соискатель кафедры философии Днепропетровского национального университета имени Олеся Гончара).
    Концепция формализации структуры ценностных ориентаций в работах Г. Риккерта / И. М. Мешков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 70-72. - Бібліографія : С.72 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87.3(0)
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
буття -- бытие -- всемирная история философии -- всесвітня історія філософії -- индивидуализирующий метод -- індивідуалізуючий метод -- персоналии философов -- персоналії філософів -- структура ценностей -- структура цінностей -- формализация структуры ценностей -- формалізація структури цінностей -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації
Анотація: Статья представляет собой попытку формализации структуры ценностей на основе концепции ценностной теории Г. Риккерта с целью выделения в ценности собственной структуры и фиксации ее элементов в логических категориях.


Дод.точки доступу:
Риккерт, Генрих (1863-1936) \о нем\; Ріккерт, Генріх (1863-1936) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Рогова, О. Г. (методист Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Аксіологічний аспект гуманітарної парадигми освіти / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 56-59. - Бібліографія : С.59 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход -- аксиология педагогики -- аксіологічний підхід -- аксіологія педагогіки -- гуманистическая педагогика -- гуманитарная парадигма образования -- гуманістична освіта -- гуманістична педагогіка -- гуманітарна парадигма освіти -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності
Анотація: Аналізується важливість актуалізації аксіологічного підходу до формування змісту сучасної освіти в контексті гуманітарної парадигми, розглядається проблема цінностей і ціннісних орієнтацій у сучасній вітчизняній філософії освіти.


Знайти схожі

10.


    Кузьміна, О. В.
    Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання підлітків -- виховання старшокласників -- воспитание подростков -- воспитание старшеклассников -- выпускники интернатов -- емоційний розвиток -- жизненная компетентность -- життєва компетентність -- интернатное образование -- личность подростка -- моральне виховання -- моральное воспитание -- особистість підлітка -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підготовка до самостійного життя -- підлітки -- подготовка к самостоятельной жизни -- психическое здоровье детей и подростков -- психология подростка -- психосексуальное развитие детей -- социальное развитие -- соціальний розвиток -- старшеклассники -- старшокласники -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- школа-интернат -- школа-інтернат -- эмоциональное развитие
Анотація: На основі узагальнення наукових даних та результатів соціологічного опитування розглянуто емоційний, фізичний і соціальний стан, ціннісні орієнтації та моральний світ учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, деталізовано особливості форм ування їхньої життєвої компетентності. Зроблено висновки: життєва компетентність вихованця інтернатного закладу як сукупність складових його життєдіяльності зумовлює низку типових негативних стереотипів соціальної поведінки в самостійному дорослому жи тті і часто призводить до негативних соціальних наслідків. Переважна більшість випускників інтернатів перебуває в становищі соціальної депривації. Завдання формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів потребує організації соціаль но-виховної роботи, спрямованої на набуття соціального досвіду для підготовки до самостійного життя.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)