Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ціннісні орієнтації<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
41
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-41
41-41
>
1.
Патракова, Анжела
(провідний соціолог відділу соціальних структур Інституту соціології НАН України).
Соціально-класові позиції та
ціннісні
орієнтації
/ Анжела Патракова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. -
№ 1
. - С. 169-185. - Бібліографія : С.184-185. - На рус. яз.
УДК
^A316.32
ББК
60.52
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Росія
Кл.слова (ненормовані):
соціальне дослідження
--
задоволеність
--
класова структура
--
классовая структура
--
методи соціологічних досліджень
--
методы социологических исследований
--
порівняльна соціологія
--
порівняльні дослідження
--
самовосприятие
--
самооценка
--
самооцінка
--
самосприйняття
--
социальная структура общества
--
социально-классовые позиции
--
социальные классы
--
социологические исследования
--
соціальна структура суспільства
--
соціальні класи
--
соціально-класові позиції
--
соціологічні дослідження
--
сравнительная социология
--
сравнительные исследования
--
удовлетворенность
--
ценностные ориентации
--
ціннісні
орієнтації
Анотація:
Досліджено взаємозв'язок між позицією в класовій структурі і ціннісними орієнтаціями особистості стосовно себе і суспільства для двох країн: України й Росії. Автор статті спирається на дані Європейського соціального дослідження ( European Social Surve y, ESS) та використовує методику міжнародної дослідницької групи на чолі з М. Коном (модифікована версія класифікації Е. Райта та факторний аналіз за 45 індикаторами).
Дод.точки доступу:
Европейское социальное исследование \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Лобанова, А. С.
(заведующая кафедрой социологии и экономики Криворожского государственного пед. университета).
Ценностные ориентации: концептуализация понятия в контексте социальных изменений / А. С. Лобанова, Н. П. Чутова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. -
№ 3
. - С. 89-93. - Бібліографія : С.92-93 : 26 назв
УДК
^A316.32
ББК
60.52
Кл.слова (ненормовані):
концептуализация
--
концептуалізація
--
социальные изменения
--
социокультурные трансформации
--
социологические понятия
--
Социология
--
соціальні зміни
--
соціокультурні трансформації
--
соціологічні поняття
--
Соціологія
--
ценности
--
ценностные ориентации
--
ціннісні
орієнтації
--
цінності
Анотація:
Исследуется понятие "ценностные ориентации" в западной и отечественной социологии; выявляется содержательное наполнение этого понятия и его изменения с учетом социокультурных трансформаций.
Дод.точки доступу:
Чутова, Н. П.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Інв.2802ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Заблоцька, Ольга
(завідувач кафедри хімії Житомирського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / Заблоцька> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 23 - 28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.580.2
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід
--
пошуковий експеримент
--
діагностика компетенцій
--
системний аналіз
--
самонавчання
--
компетентісна орієнтація
--
творчий рівень
--
методологічні принципи
--
концептуальна модель
--
аксіологічний підхід
--
аналіз кейс-ситуацій
--
кейс-ситуації
--
дидактичні завдання
--
ціннісні
орієнтації
--
мотивація навчання
--
предметні компетенції
--
компетентостный подход
--
диагностика компетенций
--
поисковый эксперимент
--
системный анализ
--
самообучение
--
компетентностная ориентация
--
творческий уровень
--
методологические принципы
--
концептуальная модель
--
аксиологический подход
--
анализ кейс-ситуаций
--
кейс-ситуации
--
дидактические задания
--
ценностные ориентации
--
мотивация обучения
--
предметные компетенции
Анотація:
Запропонована концептуальна модель є одним їз можливих варіантів формування у студентів предметних компетенцій.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Чибісова, Н. Г.
(доцент Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; проректор).
Культурно-освітнє середовище і його роль у формуванні сучасного спеціаліста / Н. Г. Чибісова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. -
№ 6
. - С. 103-105. - Бібліографія : С.105 : 5 назв
УДК
37.013
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
культурно-образовательная среда
--
культурно-освітнє середовище
--
образовательная среда
--
освітнє середовище
--
підготовка спеціалістів
--
подготовка специалистов
--
студентство
--
студенчество
--
ценности молодежи
--
ценностные ориентации
--
ціннісні
орієнтації
--
цінності молоді
Анотація:
У статті розглядається культурно-освітнє середовище ВНЗ, його
ціннісні
засади та виховний вплив на студентську молодь; аналізуються цінності сучасного студентства, виявляється роль культурно-освітнього середовища ВНЗ у формуванні цінностей спеціаліста .
Знайти схожі
>
5.
Антоненко, Т. Л.
Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход
--
акмеологічний підхід
--
аксиологический подход
--
аксіологічний підхід
--
вища освіта
--
высшее образование
--
духовність особистості
--
духовность личности
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професійне становлення
--
професіоналізм фахівця
--
профессионализм специалиста
--
профессиональное становление
--
ценности
--
ценностно-смысловая сфера
--
ценностные ориентации
--
ціннісні
орієнтації
--
ціннісно-смислова сфера
--
цінності
Анотація:
В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".
Знайти схожі
>
6.
Чутова, Н. П.
(старший преподаватель кафедры философии Криворожского технического университета).
Механизм социальной интеракции молодежи и масс-медиа: ценностно-нормативный аспект / Н. П. Чутова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 1
. - С. 65-70. - Бібліографія : С.70 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.34/35
ББК
60.54
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації
--
ЗМІ і молодь
--
мас-медіа
--
масс-медиа
--
СМИ и молодежь
--
социальная интеракция
--
молодь
--
социология молодежи
--
социология СМИ
--
соціальна інтеракція
--
соціологія ЗМІ
--
соціологія молоді
--
средства массовой коммуникации
--
ценности молодежи
--
ценностные ориентации
--
ціннісні
орієнтації
--
цінності молоді
Анотація:
В статье анализируется специфика взаимодействия масс-медиа и молодежи, подчеркивается доминирующая роль СМИ в формировании ценностной системы молодежи.
Знайти схожі
>
7.
Радионова, Н. В.
(профессор кафедры философии Харьковского нацыионального педагогического ун-та им. Г. Сковороды).
Ценностные ориентации в культурно-образовательном пространстве Слобожанщины ХІХ века / Н. В. Радионова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 3
. - С. 53-55. - Бібліографія : С.55 : 3 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
1(1-87)
ББК
87.3(4/8)
Рубрики:
Філософія, 19 ст.
Философия
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
история культуры
--
история философии
--
історія культури
--
історія філософії
--
межкультурное взаимодействие
--
міжкультурна взаємодія
--
образовательное пространство
--
освітній простір
--
Слобожанщина
--
ценностные ориентации
--
ціннісні
орієнтації
Анотація:
Посвящено описанию доминирующих ценностных ориентаций в культуре Слобожанщины 19 в., роли Харьковского университета в культурном поле региона и в формировании мультикультурных связей на Слобожанщине.
Дод.точки доступу:
Харківський університет \о нем\; Харьковский университет \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Мешков, И. М.
(соискатель кафедры философии Днепропетровского национального университета имени Олеся Гончара).
Концепция формализации структуры ценностных ориентаций в работах Г. Риккерта / И. М. Мешков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 4
. - С. 70-72. - Бібліографія : С.72 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
1(100)(091)
ББК
87.3(0)
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
буття
--
бытие
--
всемирная история философии
--
всесвітня історія філософії
--
индивидуализирующий метод
--
індивідуалізуючий метод
--
персоналии философов
--
персоналії філософів
--
структура ценностей
--
структура цінностей
--
формализация структуры ценностей
--
формалізація структури цінностей
--
ценностные ориентации
--
ціннісні
орієнтації
Анотація:
Статья представляет собой попытку формализации структуры ценностей на основе концепции ценностной теории Г. Риккерта с целью выделения в ценности собственной структуры и фиксации ее элементов в логических категориях.
Дод.точки доступу:
Риккерт, Генрих (1863-1936) \о нем\; Ріккерт, Генріх (1863-1936) \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Рогова, О. Г.
(методист Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Аксіологічний аспект гуманітарної парадигми освіти / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 4
. - С. 56-59. - Бібліографія : С.59 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход
--
аксиология педагогики
--
аксіологічний підхід
--
аксіологія педагогіки
--
гуманистическая педагогика
--
гуманитарная парадигма образования
--
гуманістична освіта
--
гуманістична педагогіка
--
гуманітарна парадигма освіти
--
философия образования
--
філософія освіти
--
ценности образовательные
--
ценностные ориентации
--
ціннісні
орієнтації
--
цінності
Анотація:
Аналізується важливість актуалізації аксіологічного підходу до формування змісту сучасної освіти в контексті гуманітарної парадигми, розглядається проблема цінностей і ціннісних орієнтацій у сучасній вітчизняній філософії освіти.
Знайти схожі
>
10.
Кузьміна, О. В.
Моральний світ та
ціннісні
орієнтації
старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання підлітків
--
виховання старшокласників
--
воспитание подростков
--
воспитание старшеклассников
--
выпускники интернатов
--
емоційний розвиток
--
жизненная компетентность
--
життєва компетентність
--
интернатное образование
--
личность подростка
--
моральне виховання
--
моральное воспитание
--
особистість підлітка
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
підготовка до самостійного життя
--
підлітки
--
подготовка к самостоятельной жизни
--
психическое здоровье детей и подростков
--
психология подростка
--
психосексуальное развитие детей
--
социальное развитие
--
соціальний розвиток
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
ценностные ориентации
--
ціннісні
орієнтації
--
школа-интернат
--
школа-інтернат
--
эмоциональное развитие
Анотація:
На основі узагальнення наукових даних та результатів соціологічного опитування розглянуто емоційний, фізичний і соціальний стан,
ціннісні
орієнтації
та моральний світ учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, деталізовано особливості форм ування їхньої життєвої компетентності. Зроблено висновки: життєва компетентність вихованця інтернатного закладу як сукупність складових його життєдіяльності зумовлює низку типових негативних стереотипів соціальної поведінки в самостійному дорослому жи тті і часто призводить до негативних соціальних наслідків. Переважна більшість випускників інтернатів перебуває в становищі соціальної депривації. Завдання формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів потребує організації соціаль но-виховної роботи, спрямованої на набуття соціального досвіду для підготовки до самостійного життя.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-41
41-41
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)